• Ja, vandaag in de Tilburg Meeting, gingen we om de paar seconde naar de Claires waar we allerlei prul kochten en zodoende elkaars haar rood gingen spuiten en met van die vingerloze handschoentjes gingen rondlopen. Op gegevenmoment riepen we zo 'Scene/Emo meeting!' en ofcourse werd er Tokio Hotel opgezet.

    Nu kwamen we op het idee om een zogenaamde "Alto" meeting op te zetten.
    Wat houd dat in: Je kleed je in een bepaalde stijl, zoals "Baby Doll" "Scene" "Fairytale Princess" "Emo" "Gothic" "Skater", go on. "Cosplay", zou ook nog kunnen, zo lang je maar iets aparts uitbeeld. Die stijl is een overdrijving van je eigen stijl of een stijl die je altijd gewoon al eens uit had willen proberen. Dus het is niet dat het word van, en we spelen allemaal Emo, of zo. Maar je plaatst je eigen stijl in een hokje, als je dus van sierlijke en donkere kleding houdt, ben je die dag een Gothic, of heb je altijd al eens als een roze prinsesje rond willen lopen, ben je die dag een "Fairytale Princess", ofcourse meot de kleding wel denkbaar kunnen zijn. Je hoeft dus niet vanalles daar voor aan te schaffen. Kijk gewoon in je kledingkast of je eits toepasselijks kunt vinden. Ja, Maartje, ja Nore ik weet dat we zeiden specifiek Scene, maar ik betwijfel of er dan mensen komen. :'D
    Dat is toch Wannabe? Ja, oké, het is een beetje "Wannabe". Maar is het niet leuk om eens anders te zijn? je bekijkt de wereld van een ander punt en de wereld bekijkt jouw ook anders. Daarnaast kun je eens lekker weird doen. Be creative.
    Waarom zo'n Meeting? Vooral, het is ook eens leuks om iets anders te proberen. En iedere keer dezelfde meeting word ook saai.
    Waar is het precies? In Breda, we spreken af bij Bruna, omdat ik niks anders weet daar.
    Wanneer en hoe laat? 25 Sepetember. We verzamelen om half één en om één uur gaan we naar de stad. Hoe laat we naar huis gaan, hangt af van de mensen die komen.

    Wie komen er?
    -CountMeIn
    -Failhare
    -DarkReunion
    -Swagtastic
    -Beard
    -DancingDead
    -Pastrana
    -Georgeee
    -Nephthys

    25 September in Breda iedereen Agree?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 18:14 ]


    Let it come and let it be

    Basturdo schreef:
    You so funny. Failing troll fails. Jij begint te zeiken over het feit dat we niet gewoon normaal kunnen doen right, en dan verwacht je serieus dat wij ons plezier laten verpesten door zo'n trutje zoals jij? Bitch please. :W

    Nee totaal niet, ik heb gewoon mijn eigen pleziertje hier.. Zonder me te verkleden (: En jullie zijn degenen die het leuk maken natuurlijk, dus bedankt I guess? Ik ga verder niet meer zeggen dat ik niks tegen alto's heb ofzo aangezien je daar, ignorant als je bent, overheen leest. Dus eh, dank je dat je me trutje noemt. Heel volwassen. Achja innerlijk matcht het uiterlijk, zeggen ze. Kthnxbye.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Nee totaal niet, ik heb gewoon mijn eigen pleziertje hier.. Zonder me te verkleden (: En jullie zijn degenen die het leuk maken natuurlijk, dus bedankt I guess? Ik ga verder niet meer zeggen dat ik niks tegen alto's heb ofzo aangezien je daar, ignorant als je bent, overheen leest. Dus eh, dank je dat je me trutje noemt. Heel volwassen. Achja innerlijk matcht het uiterlijk, zeggen ze. Kthnxbye.

    Natuurlijk lees ik er overheen, ik gedraag me ook VEEL volwassener dan ik eigenlijk ben. Ik wals niet zomaar een topic binnen en begin te klagen. 'Kthxbai'. Ik heb meer plezier aan het lezen van je reacties, snap je. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Noem je het toevallig dat mensen op Q iemand meteen gaan afzeiken als ze iets zeggen dat ze niet bevalt? Interessant.

    nee,
    het feit dat jij wíst dat wij erop zouden reageren en ervan geniet. dat noem ik aandachtsgeil ja. jij weet dat wij er gewoon lol aan beleven en je kraakt het af. was dat nodig? nee


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het lijkt me echt heel tof om te komen, helaas zit ik met mijn ouders enzo, haha. -standaard-


    "Claim or be claimed, shed blood, shed tear. Moon or Sun- destroy, revere.”

    Basturdo schreef:
    (...)
    Natuurlijk lees ik er overheen, ik gedraag me ook VEEL volwassener dan ik eigenlijk ben. Ik wals niet zomaar een topic binnen en begin te klagen. 'Kthxbai'. Ik heb meer plezier aan het lezen van je reacties, snap je. :W

    -Wacht. Natuurlijk lees je daar overheen? Wat is daar zo natuurlijk aan als ik vragen mag..
    Ben ik dan de enige hier die wél hele posts leest in een discussie zodat je tenminste weet wat je zegt? Want je feiten niet kennen is één van de meest voor schutte manieren om een discussie te verliezen, you know.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ok ik kom niet op het juiste moment, geloof ik. C'mon peace on earth. (flower)


    "Claim or be claimed, shed blood, shed tear. Moon or Sun- destroy, revere.”

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    -Wacht. Natuurlijk lees je daar overheen? Wat is daar zo natuurlijk aan als ik vragen mag..
    Ben ik dan de enige hier die wél hele posts leest in een discussie zodat je tenminste weet wat je zegt? Want je feiten niet kennen is één van de meest voor schutte manieren om een discussie te verliezen, you know.

    Oke, maar gast, rot nu gewoon op met je stookgedrag. Nu begin je gewoon vervelend te worden. Ga een andere website 'trollen op jouw manier'. Ik lees hele posts, en heus, ik ken mijn feiten, maar wij willen hier een meeting opzetten, en geen aandacht aan jouw besteden. 'Kthxbai' (joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DancingDead schreef:
    (...)
    nee,
    het feit dat jij wíst dat wij erop zouden reageren en ervan geniet. dat noem ik aandachtsgeil ja. jij weet dat wij er gewoon lol aan beleven en je kraakt het af. was dat nodig? nee

    No shit, tuurlijk was het nodig. Ik verveelde me.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    En we gaan nu weer ontopic, dankuwel.


    Life is hard and then we die

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    No shit, tuurlijk was het nodig. Ik verveelde me.

    en daarom vind ik jou zielig


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    PATSAWATSAA, Ellen kwam langs en doodde alle mensen :Y)

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    No shit, tuurlijk was het nodig. Ik verveelde me.

    Oké, mij goed. Als ik me verveel ga ik ook lopen blèren in jou topics. Even goede vrienden :'D


    Let it come and let it be

    Hoelaat eigenlijk & waar?

    Nephthys schreef:
    Hoelaat eigenlijk & waar?

    lees het topic gewoon door? x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Oke, niet gelezen haha. Waar dan?