• Ja, vandaag in de Tilburg Meeting, gingen we om de paar seconde naar de Claires waar we allerlei prul kochten en zodoende elkaars haar rood gingen spuiten en met van die vingerloze handschoentjes gingen rondlopen. Op gegevenmoment riepen we zo 'Scene/Emo meeting!' en ofcourse werd er Tokio Hotel opgezet.

    Nu kwamen we op het idee om een zogenaamde "Alto" meeting op te zetten.
    Wat houd dat in: Je kleed je in een bepaalde stijl, zoals "Baby Doll" "Scene" "Fairytale Princess" "Emo" "Gothic" "Skater", go on. "Cosplay", zou ook nog kunnen, zo lang je maar iets aparts uitbeeld. Die stijl is een overdrijving van je eigen stijl of een stijl die je altijd gewoon al eens uit had willen proberen. Dus het is niet dat het word van, en we spelen allemaal Emo, of zo. Maar je plaatst je eigen stijl in een hokje, als je dus van sierlijke en donkere kleding houdt, ben je die dag een Gothic, of heb je altijd al eens als een roze prinsesje rond willen lopen, ben je die dag een "Fairytale Princess", ofcourse meot de kleding wel denkbaar kunnen zijn. Je hoeft dus niet vanalles daar voor aan te schaffen. Kijk gewoon in je kledingkast of je eits toepasselijks kunt vinden. Ja, Maartje, ja Nore ik weet dat we zeiden specifiek Scene, maar ik betwijfel of er dan mensen komen. :'D
    Dat is toch Wannabe? Ja, oké, het is een beetje "Wannabe". Maar is het niet leuk om eens anders te zijn? je bekijkt de wereld van een ander punt en de wereld bekijkt jouw ook anders. Daarnaast kun je eens lekker weird doen. Be creative.
    Waarom zo'n Meeting? Vooral, het is ook eens leuks om iets anders te proberen. En iedere keer dezelfde meeting word ook saai.
    Waar is het precies? In Breda, we spreken af bij Bruna, omdat ik niks anders weet daar.
    Wanneer en hoe laat? 25 Sepetember. We verzamelen om half één en om één uur gaan we naar de stad. Hoe laat we naar huis gaan, hangt af van de mensen die komen.

    Wie komen er?
    -CountMeIn
    -Failhare
    -DarkReunion
    -Swagtastic
    -Beard
    -DancingDead
    -Pastrana
    -Georgeee
    -Nephthys

    25 September in Breda iedereen Agree?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 18:14 ]


    Let it come and let it be

    Wacht, is het nou in Breda of Eindhoven?

    Breda, want er staat onder heel groot Breda..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Maar bovenaan in de titel staat eindhoven dus was ik confused. Zal even kijken of ik kan/mag.

    IfOnly schreef:
    Maar bovenaan in de titel staat eindhoven dus was ik confused. Zal even kijken of ik kan/mag.

    Moderators vertikken het om 't nog een keer te veranderen (cat)
    -Ikbegrijpzewelhoor:3


    Let it come and let it be

    Sophieislief gaat waarschijnlijk ook. Dan hoef ik niet alleen in de bus en de trein (kitty)

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dan lees je lekker het hoofdbericht, misschien dat je het dan wel snapt. En zo niet, rot lekker op. Ik ben chagerijnig en heb weinig zin om naar jou gekut te luisteren als je niet eens de moeite doet om het hoofdbericht te lezen. Mens reageer toch niet als je alleen maar kunt zeiken.

    Je hebt toch wel door dat dit bericht één en al tegenstrijdig is? (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Je hebt toch wel door dat dit bericht één en al tegenstrijdig is? (:

    Couldn't care less, alles wat ik door heb is dat jij even op moet rotten met je gekut.


    Let it come and let it be

    Galleon schreef:
    Hoe lang moet je in de bus zitten vanuit Tilburg naar Breda? (cat)


    Geen idee , vrij lang denk ik. Maar de trein valt wel mee , kost 6,40 vanuit de Reeshof :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Couldn't care less, alles wat ik door heb is dat jij even op moet rotten met je gekut.

    Dan heb je niet zo gek veel door. Let je wel goed op in school?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Dan heb je niet zo gek veel door. Let je wel goed op in school?

    Is dat nodig dan, om te zien dat je gewoon zó wanhopig graag volwassen wilt lijken, dat j deze meeting af kraakt?


    Let it come and let it be

    Galleon schreef:
    Hoe lang moet je in de bus zitten vanuit Tilburg naar Breda? (cat)

    Dat was óf 3 kwartier, óf anderhalf uur.. Of iets in die richting :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Pastrana schreef:
    (...)

    Geen idee , vrij lang denk ik. Maar de trein valt wel mee , kost 6,40 vanuit de Reeshof :3

    (Vanuit de reeshof is gelijk weer 2 euro goedkoper, túurlijk!)
    Klik


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Is dat nodig dan, om te zien dat je gewoon zó wanhopig graag volwassen wilt lijken, dat j deze meeting af kraakt?

    Ik voel me totaal niet volwassen, ik geniet er gewoon met volle teugen van dat de mensen hier meteen toehappen als je ook maar iets zegt dat niet binnen de 'normen en waarden' valt van deze site, die steeds strakker en strenger worden. Mensen lijken te vergeten dat één van de bedoelingen van een forum is om je mening te uiten.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Ik voel me totaal niet volwassen, ik geniet er gewoon met volle teugen van dat de mensen hier meteen toehappen als je ook maar iets zegt dat niet binnen de 'normen en waarden' valt van deze site, die steeds strakker en strenger worden. Mensen lijken te vergeten dat één van de bedoelingen van een forum is om je mening te uiten.

    Leven en laten leven, als deze meeting je niet bevalt, dan hou dat voor je.


    Let it come and let it be

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Ik voel me totaal niet volwassen, ik geniet er gewoon met volle teugen van dat de mensen hier meteen toehappen als je ook maar iets zegt dat niet binnen de 'normen en waarden' valt van deze site, die steeds strakker en strenger worden. Mensen lijken te vergeten dat één van de bedoelingen van een forum is om je mening te uiten.


    stop gewoon met op elkaar te reageren zo blijft het uitlopen :S

    coole meeting trouwens maar breda is helaas te ver weg voor me ^^

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 20:50 ]


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.