• Ja, vandaag in de Tilburg Meeting, gingen we om de paar seconde naar de Claires waar we allerlei prul kochten en zodoende elkaars haar rood gingen spuiten en met van die vingerloze handschoentjes gingen rondlopen. Op gegevenmoment riepen we zo 'Scene/Emo meeting!' en ofcourse werd er Tokio Hotel opgezet.

    Nu kwamen we op het idee om een zogenaamde "Alto" meeting op te zetten.
    Wat houd dat in: Je kleed je in een bepaalde stijl, zoals "Baby Doll" "Scene" "Fairytale Princess" "Emo" "Gothic" "Skater", go on. "Cosplay", zou ook nog kunnen, zo lang je maar iets aparts uitbeeld. Die stijl is een overdrijving van je eigen stijl of een stijl die je altijd gewoon al eens uit had willen proberen. Dus het is niet dat het word van, en we spelen allemaal Emo, of zo. Maar je plaatst je eigen stijl in een hokje, als je dus van sierlijke en donkere kleding houdt, ben je die dag een Gothic, of heb je altijd al eens als een roze prinsesje rond willen lopen, ben je die dag een "Fairytale Princess", ofcourse meot de kleding wel denkbaar kunnen zijn. Je hoeft dus niet vanalles daar voor aan te schaffen. Kijk gewoon in je kledingkast of je eits toepasselijks kunt vinden. Ja, Maartje, ja Nore ik weet dat we zeiden specifiek Scene, maar ik betwijfel of er dan mensen komen. :'D
    Dat is toch Wannabe? Ja, oké, het is een beetje "Wannabe". Maar is het niet leuk om eens anders te zijn? je bekijkt de wereld van een ander punt en de wereld bekijkt jouw ook anders. Daarnaast kun je eens lekker weird doen. Be creative.
    Waarom zo'n Meeting? Vooral, het is ook eens leuks om iets anders te proberen. En iedere keer dezelfde meeting word ook saai.
    Waar is het precies? In Breda, we spreken af bij Bruna, omdat ik niks anders weet daar.
    Wanneer en hoe laat? 25 Sepetember. We verzamelen om half één en om één uur gaan we naar de stad. Hoe laat we naar huis gaan, hangt af van de mensen die komen.

    Wie komen er?
    -CountMeIn
    -Failhare
    -DarkReunion
    -Swagtastic
    -Beard
    -DancingDead
    -Pastrana
    -Georgeee
    -Nephthys

    25 September in Breda iedereen Agree?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 18:14 ]


    Let it come and let it be

    I'm getting crazy ;-;


    Let it come and let it be

    tis maar wat je leuk vind maar je bent het of je bent het niet ik snap niet waarom je 1 dagje als emo zou rondlopen maarja :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    tis maar wat je leuk vind maar je bent het of je bent het niet ik snap niet waarom je 1 dagje als emo zou rondlopen maarja :)

    Dan lees je de tekst die er boven staat, hè?


    Let it come and let it be

    justjeff8d schreef:
    tis maar wat je leuk vind maar je bent het of je bent het niet ik snap niet waarom je 1 dagje als emo zou rondlopen maarja :)

    Omdat het kan :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Omdat het kan :Y).

    OMDAT HET KAAAAN.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb er zon zin in! Ookal kom ik niet overdreven haha.
    Ik doe gwn miss, van die speldjes in. Make-up en handschoenen en zwarte kleren.


    Where words fail, music speaks

    Ik ga mijn haar touperen en opsteken(krul)


    Let it come and let it be

    Ik weet nog niet als wat ik ga. Misschien wel als een van de leden van de Misfits. Mijn haar dus zo, maar wel een shirt. LOLOLOL.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    CountMeIn schreef:
    Ik ga mijn haar touperen en opsteken(krul)
    En handschoentjes natuurlijk (:


    Where words fail, music speaks

    BEARD schreef:
    Ik weet nog niet als wat ik ga. Misschien wel als een van de leden van de Misfits. Mijn haar dus zo, maar wel een shirt. LOLOLOL.

    Ik móet mijn Camera meenemen! :9~:9~:9~


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik móet mijn Camera meenemen! :9~:9~:9~

    De mijne gehts auch mee HAHA. Ik heb zoveel stijlen gehad ondertussen. En geen zorgen, in het echt ben ik aardiger. Ik rook alleen veel zware shag en heb kuthumor. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik zit te denken om met de bus te komen, want dat is geldbesparing.
    Maar dan voel ik me echt alleen enz.. dus ik ga gwn met kib en nore met de trein.


    Where words fail, music speaks

    Failhare schreef:
    Ik zit te denken om met de bus te komen, want dat is geldbesparing.
    Maar dan voel ik me echt alleen enz.. dus ik ga gwn met kib en nore met de trein.

    Ik moet met de trein naar Bergen Op Zoom, naar Roosendaal, en daar dan overstappen naar de trein naar Breda en dan ben ik er. Jullie wachten me allemaal wel op als de trein uit Roosendaal komt he xx.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    De mijne gehts auch mee HAHA. Ik heb zoveel stijlen gehad ondertussen. En geen zorgen, in het echt ben ik aardiger. Ik rook alleen veel zware shag en heb kuthumor. ;D

    Haha, ik had vroeger echt mijn 'Gothic' tijd, daarna meer iets richting 'Scene' en nu ben ik echt zo'n Babydoll af en toe :'D


    Let it come and let it be

    Failhare schreef:
    Ik zit te denken om met de bus te komen, want dat is geldbesparing.
    Maar dan voel ik me echt alleen enz.. dus ik ga gwn met kib en nore met de trein.

    Als je met de bus komt reis je met mij mee, want ik ga bijna altijd met de bus :'D
    Al is een retourtje naar Breda maar 8 euro :'D


    Let it come and let it be