• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/

    Topic 1: Klik


    De datum van de uitslag is onbekend wegens twee rondes. Hij zal zo snel mogelijk op het forum verschijnen, maar reken toch nog op zo'n 2 weekjes.

    > Inschrijvingen gesloten (woensdag 14 september)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 16:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 aug 2011 - 13:56 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hel schreef:
    (...)

    Toen ik gekozen werd als bèta kreeg ik ook niet eerder dan anderen te horen dat ik wel of niet door was, dat zagen we ook tegelijk met de rest in het topic. Als je wel wat hoort ben je door, hoor je niets dan ben je helaas niet door, zo moeilijk is het toch niet...
    Ja, maar nu zit het anders door die twee rondes. Vandaar. En als er mensen zijn die hun snavel niet kunnen houden door zo'n dingen, dan kunnen ze geen waardig crewlid zijn, want ik ben er van overtuigd dat jullie als crew dingen moeten verzwijgen tegen de users.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ja, maar nu zit het anders door die twee rondes. Vandaar. En als er mensen zijn die hun snavel niet kunnen houden door zo'n dingen, dan kunnen ze geen waardig crewlid zijn, want ik ben er van overtuigd dat jullie als crew dingen moeten verzwijgen tegen de users.


    Daarom willen we dus ook nu niets zeggen, zoals je zelf nu al hebt verwoord.

    Hel schreef:
    (...)

    Daarom willen we dus ook nu niets zeggen, zoals je zelf nu al hebt verwoord.
    Oki, ik begrijp het. Ikzelf heb me niet ingeschreven, maar ik zou het gewoon fijn vinden om er iets meer van te weten als bv de volgende ronde start, dat om gewoon te weten dat er vordering is, maar ik begrijp ook wel jullie keuze. Ik vind het gewoon jammer. Uiteindelijk test je de users ook op hoe goed ze dingen kunnen verzwijgen en dat is ook wel handig, maar ik leg me bij jullie keuze neer, hoe jammer ik het ook vind. Ik merk wel wnr de beta's er zijn, hoop ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ach ja, ik wacht gewoon rustig af. Het is veel werk om al die aanmeldingen na te kijken. Ze doen hun best om het zo snel mogelijk na te kijken. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Hel schreef:
    (...)

    Daarom willen we dus ook nu niets zeggen, zoals je zelf nu al hebt verwoord.

    Dat vroegen we ook niet, we vroegen alleen of jullie een melding willen geven wanneer de tweede ronde begonnen is. Dat kan toch wel?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als ik een pb krijg, zal ik wel blij zijn :')
    krijg ik geen pb, naja, dan ben ik blij voor degenen die het wel zijn n.n'


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    AppleFritter schreef:
    (...)
    Dat vroegen we ook niet, we vroegen alleen of jullie een melding willen geven wanneer de tweede ronde begonnen is. Dat kan toch wel?


    Ja, maar aan de andere kant, jij kan toch ook gewoon afwachten of je bericht krijgt of niet? Is toch precies hetzelfde? Wij kunnen wel een bericht sturen, maar jullie kunnen ook gewoon geduldig afwachten, de grote vraag is alleen wie wat doet (:

    Patronum schreef:
    Als ik een pb krijg, zal ik wel blij zijn :')
    krijg ik geen pb, naja, dan ben ik blij voor degenen die het wel zijn n.n'


    Als iedereen nou zo zou denken zou het een hoop schelen xD

    Hel schreef:
    (...)

    Ja, maar aan de andere kant, jij kan toch ook gewoon afwachten of je bericht krijgt of niet? Is toch precies hetzelfde? Wij kunnen wel een bericht sturen, maar jullie kunnen ook gewoon geduldig afwachten, de grote vraag is alleen wie wat doet (:

    Dat wil ik dus weten, haha. Kunnen jullie dat dan niet even in het topic zetten, dat als je geen bericht hebt gehad je dan niet door bent naar de tweede ronde?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    (...)
    Dat vroegen we ook niet, we vroegen alleen of jullie een melding willen geven wanneer de tweede ronde begonnen is. Dat kan toch wel?

    We kunnen op deze manier -zoals gezegd- ook ondertussen testen of jullie wel kunnen zwijgen. Beschouw het als een deel van de test, haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    AppleFritter schreef:
    (...)
    Dat wil ik dus weten, haha. Kunnen jullie dat dan niet even in het topic zetten, dat als je geen bericht hebt gehad je dan niet door bent naar de tweede ronde?


    Ja, maar hoe vaak wil je het horen? Ik heb precies hetzelfde nu al 3 keer gezegd?

    Hel schreef:
    (...)

    Ja, maar hoe vaak wil je het horen? Ik heb precies hetzelfde nu al 3 keer gezegd?

    Dus het antwoord is nee?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    (...)
    Dat wil ik dus weten, haha. Kunnen jullie dat dan niet even in het topic zetten, dat als je geen bericht hebt gehad je dan niet door bent naar de tweede ronde?

    Is dat niet logisch misschien? -dom xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Hel schreef:
    (...)

    Als iedereen nou zo zou denken zou het een hoop schelen xD


    Het is eigenlijk toch een beetje zoals je meedoet aan een wedstrijd van de Joepie bijvoorbeeld :')
    Daar waarschuwen ze ook niet als de prijzen zijn uitgedeeld.
    Ik had ooit meegedaan, en was het al helemaal vergeten,
    bleek dat ik toch gewonnen had :')

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 16:45 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Is dat niet logisch misschien? -dom xd

    Ja, duh, maar hoe moeten wij weten dat we geen bericht hebben gehad?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the