• waarom heeft jb in godsnaam ene slang om zijn hand tijdens de mtv vma?
    echt vet zielig voor die slang.


    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=138212&imagenr=13&page=13

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Raveleijn schreef:
    (...)
    +1. >: ( = dan weer 12 hehe.

    0
    -11(joehoe)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    NIALLH0RAN schreef:
    (...)
    0
    -11(joehoe)

    ik had nog geen cijfer gegeven x]
    +12


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    regenworm.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Pff ik heb ook eens met een slang op de foto gegaan...maar dan eentje die 10 keer zo groot was ofzo :')
    Er is niets aan...
    Dit noem ik dus gewoon aandacht zoeken ofzo ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    wtf?! Dat van 'Hij zoekt gewoon aandacht' is not true! Het is altijd Justin die aandacht zoekt, kijk dan is naar Lady Gaga of Nicki Minaj, wat hadden die dan wel niet aan? Justin is gewoon zo'n gestoorde jongen en dat bedoel ik niet op een slechte manier. Hij neemt die slang niet mee voor aandacht, want aandacht heeft hij toch niet nodig, hij is beroemd over heel de wereld!! En als je hem niet moet hebben wat kan jou het dan schelen wat hij doet. Allemaal gezever! Nu spreek ik vooral tegen baard mens xd


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Hahahahahahahah the fuck :'D


    None but ourselves can free our minds.

    DancingDead schreef:
    (...)
    ik had nog geen cijfer gegeven x]
    +12

    maal 3. (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Petrova schreef:
    wtf?! Dat van 'Hij zoekt gewoon aandacht' is not true! Het is altijd Justin die aandacht zoekt, kijk dan is naar Lady Gaga of Nicki Minaj, wat hadden die dan wel niet aan? Justin is gewoon zo'n gestoorde jongen en dat bedoel ik niet op een slechte manier. Hij neemt die slang niet mee voor aandacht, want aandacht heeft hij toch niet nodig, hij is beroemd over heel de wereld!! En als je hem niet moet hebben wat kan jou het dan schelen wat hij doet. Allemaal gezever! Nu spreek ik vooral tegen baard mens xd

    Hahah baard mens
    Hij zoekt wel aandacht.Zo word je nou eenmaal bekend.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Oh, jezus


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Petrova schreef:
    wtf?! Dat van 'Hij zoekt gewoon aandacht' is not true! Het is altijd Justin die aandacht zoekt, kijk dan is naar Lady Gaga of Nicki Minaj, wat hadden die dan wel niet aan? Justin is gewoon zo'n gestoorde jongen en dat bedoel ik niet op een slechte manier. Hij neemt die slang niet mee voor aandacht, want aandacht heeft hij toch niet nodig, hij is beroemd over heel de wereld!! En als je hem niet moet hebben wat kan jou het dan schelen wat hij doet. Allemaal gezever! Nu spreek ik vooral tegen Colibre, aka Beard.

    For the love of fucking Maria. Ik heb ook iets tegen Lady Gaga en Nicky Minaj omdat het attentionwhores zijn. Bieber included. Je neemt niet voor fucking niets een slang mee. Dat doe je omdat je speciaal gevonden wil worden. En aandacht, dat wil hij wel. Hij krijgt er geen genoeg van, zo heb ik bevonden. I rest my case.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vind het wel cool!

    BEARD schreef:
    (...)
    For the love of fucking Maria. Ik heb ook iets tegen Lady Gaga en Nicky Minaj omdat het attentionwhores zijn. Bieber included. Je neemt niet voor fucking niets een slang mee. Dat doe je omdat je speciaal gevonden wil worden. En aandacht, dat wil hij wel. Hij krijgt er geen genoeg van, zo heb ik bevonden. I rest my case.


    Ik zeg het heus niet om je van mening te laten veranderen, want dat ga je toch niet doen. Maar hou het dan gewoon ook voor jezelf dan zo belachelijke reacties te plaatsen. Verder ga ik er mij niet moe aan maken (:


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Petrova schreef:
    (...)

    Ik zeg het heus niet om je van mening te laten veranderen, want dat ga je toch niet doen. Maar hou het dan gewoon ook voor jezelf dan zo belachelijke reacties te plaatsen. Verder ga ik er mij niet moe aan maken (:

    Wikipedia-pagina die de vrijheid van meningsuiting uitlegt. (;


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Wikipedia-pagina die de vrijheid van meningsuiting uitlegt. (;


    Ja, maar voor 19 jaar te zijn dacht ik toch da ge wa volwassener kon reageren (:


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Petrova schreef:
    (...)

    Ja, maar voor 19 jaar te zijn dacht ik toch da ge wa volwassener kon reageren (:

    daar ben ik het volledig mee eens, & trouwens, wat jij doet is juist aandacht trekken. & je gedraagt je als een klein kind.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 0:59 ]


    Save me from myself.