• waarom heeft jb in godsnaam ene slang om zijn hand tijdens de mtv vma?
    echt vet zielig voor die slang.


    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=138212&imagenr=13&page=13

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Videotape schreef:
    I wonder why it's always beard that's fighting (;

    Because she dares to say whatever she wants.


    Here & Now

    Masai schreef:
    (...)
    Because she dares to say whatever she wants.


    Yeah right


    All I have in life, is my imagniation.

    Masai schreef:
    Waarom worden de 'je bent kinderachtig'-argumenten steeds gebruikt als je kritiek hebt op Justin Bieber?
    Weet je wat kinderachtig is: Een slang meenemen als een accessoires naar de VMA's. Daarnaast is het ook ronduit belachelijk. Moeten jullie je niet druk gaan maken om andere belangrijke JB-dingen? Zoals het feit dat hij en Selena lekker klef (om misselijk van te worden) waren tijdens de VMA's.
    Get a life, Justin fucking sucks en is een hype.

    Maar aangezien jullie alledrie of 14 of 15 zijn, snap ik de reacties die jullie geven wel (meestal zijn de beliebertjes ook rond deze leeftijd want dan vallen meisjes nog op jongens die zo vrouwelijk mogelijk zijn en weten nog niet wat echte mannen zijn). En dan heb ik het vooral tegen Petrovi-dinges, IkbenSwag en abervoortzodiegaat.
    (baby)


    Alej nog 1 die weer eens kritiek moet geven. Denk je nu echt dat ik op Justin verliefd ben fso?! Denk toch eens na! &Wat Justin&Selena samen doen, maakt mij niets uit hoor, laat ze toch gewoon doen. Wat maakt die leeftijd nu uit, wij zijn lang nog niet zo kinderachtig als jij nu bezig bent (:


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Videotape schreef:
    I wonder why it's always Beard that's fighting (;

    Because I was no longer active in this topic whatsoever, and you are threatening to start a fight again. Wow. Am I really that interesting that you just NEED to make a comment like that even though I left the topic already? (;


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Because I was no longer active in this topic whatsoever, and you are threatening to start a fight again. Wow. Am I really that interesting that you just NEED to make a comment like that even though I left the topic already? (;


    Ik start geen ruzie, ik geef mijn mening.


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    (...)

    Ik start geen ruzie, ik geef mijn mening.

    Je vraagt je af waarom ik altijd ruzie maak. Als je dan zegt: 'Het is Colibre die altijd ruzie maakt.', dan geef je je mening. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Because I was no longer active in this topic whatsoever, and you are threatening to start a fight again. Wow. Am I really that interesting that you just NEED to make a comment like that even though I left the topic already? (;


    Waarom reageer je dan nog steeds als je toch weg was ;s !


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    BEARD schreef:
    (...)
    Je vraagt je af waarom ik altijd ruzie maak. Als je dan zegt: 'Het is Colibre die altijd ruzie maakt.', dan geef je je mening. (:


    ehr, srsly, idc anymore


    All I have in life, is my imagniation.

    Petrova schreef:
    (...)

    Waarom reageer je dan nog steeds als je toch weg was ;s !

    Omdat ik probeer te slapen, maar helaas kamp ik met serieuze slaapproblemen en zoek ik toch het internet maar weer op waar dan mijn standaard tabs openstaan waarmee ik de nacht doorkom.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Masai schreef:
    Waarom worden de 'je bent kinderachtig'-argumenten steeds gebruikt als je kritiek hebt op Justin Bieber?
    Weet je wat kinderachtig is: Een slang meenemen als een accessoires naar de VMA's. Daarnaast is het ook ronduit belachelijk. Moeten jullie je niet druk gaan maken om andere belangrijke JB-dingen? Zoals het feit dat hij en Selena lekker klef (om misselijk van te worden) waren tijdens de VMA's.
    Get a life, Justin fucking sucks en is een hype.

    Maar aangezien jullie alledrie of 14 of 15 zijn, snap ik de reacties die jullie geven wel (meestal zijn de beliebertjes ook rond deze leeftijd want dan vallen meisjes nog op jongens die zo vrouwelijk mogelijk zijn en weten nog niet wat echte mannen zijn). En dan heb ik het vooral tegen Petrovi-dinges, IkbenSwag en abervoortzodiegaat.
    (baby)
    Oh en ik snap dat je gefrustreerd raakt als een reactie tegen jullie geliefde mannetje is, een +13 krijgt. I mean: DAMN.


    Oh, nog zo iemand die zich heel wat meer voelt dan al de rest. waarom denk iedereen die ouder is als 16 dat hij het van het is, terwijl die zelf ook jonger geweest zijn? Maar echt, onze usernames veranderen, hoe oud ben je, 5 ?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 2:38 ]


    Save me from myself.

    Als je hem niet moet, reageer dan niet hé! Besteed niet zoveel aandacht aan hem. Want als je echt iemand zou haten, zou je diegene negeren.
    @Masai Begin jij nu ook al? Laat hem toch gewoon lekker klef doen, hij is 17! Justin suckt niet hoor, anders zou hij niet zo veel fans hebben. Meer als 11 miljoen. En doe niet zo kinderachtig. Je bent net zoals Beard. Je denkt ook dat je iets ben omdat je toevallig ouder bent. Nou nee hoor. Je bent niets meer als ons. Dus als je Justin niet leuk vindt of what ever, dan rot op uit dit topic. Het is ook maar een 17 jarige jongen. En in hemelsnaam, waar slaat "Oh en ik snap dat je gefrustreerd raakt als een reactie tegen jullie geliefde mannetje is, een +13 krijgt. I mean: DAMN." dat nou weer op? Je denkt meteen dat wij ook zo'n hysterische fans zijn. Nou dan heb je het fout.

    IMSWAG schreef:
    Als je hem niet moet, reageer dan niet hé! Besteed niet zoveel aandacht aan hem. Want als je echt iemand zou haten, zou je diegene negeren.
    @Masai Begin jij nu ook al? Laat hem toch gewoon lekker klef doen, hij is 17! Justin suckt niet hoor, anders zou hij niet zo veel fans hebben. Meer als 11 miljoen. En doe niet zo kinderachtig. Je bent net zoals Beard. Je denkt ook dat je iets ben omdat je toevallig ouder bent. Nou nee hoor. Je bent niets meer als ons. Dus als je Justin niet leuk vindt of what ever, dan rot op uit dit topic. Het is ook maar een 17 jarige jongen. En in hemelsnaam, waar slaat "Oh en ik snap dat je gefrustreerd raakt als een reactie tegen jullie geliefde mannetje is, een +13 krijgt. I mean: DAMN." dat nou weer op? Je denkt meteen dat wij ook zo'n hysterische fans zijn. Nou dan heb je het fout.


    Ik zou het niet beter kunnen zeggen ^^


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    IMSWAG schreef:
    Als je hem niet moet, reageer dan niet hé! Besteed niet zoveel aandacht aan hem. Want als je echt iemand zou haten, zou je diegene negeren.
    @Masai Begin jij nu ook al? Laat hem toch gewoon lekker klef doen, hij is 17! Justin suckt niet hoor, anders zou hij niet zo veel fans hebben. Meer als 11 miljoen. En doe niet zo kinderachtig. Je bent net zoals Beard. Je denkt ook dat je iets ben omdat je toevallig ouder bent. Nou nee hoor. Je bent niets meer als ons. Dus als je Justin niet leuk vindt of what ever, dan rot op uit dit topic. Het is ook maar een 17 jarige jongen. En in hemelsnaam, waar slaat "Oh en ik snap dat je gefrustreerd raakt als een reactie tegen jullie geliefde mannetje is, een +13 krijgt. I mean: DAMN." dat nou weer op? Je denkt meteen dat wij ook zo'n hysterische fans zijn. Nou dan heb je het fout.

    amen, echt. (:


    Save me from myself.

    BEARD schreef:
    Omdat de jonge mannelijke attentionwhore het leuk vindt om een slang als mode-accessoire te hebben. Pfft, ik draag altijd een boa constrictor om mijn nek hoor, want ik ben hip.


    Edit: Zinsfoutje. (:

    _O_


    I love you Tim

    IMSWAG schreef:
    Als je hem niet moet, reageer dan niet hé! Besteed niet zoveel aandacht aan hem. Want als je echt iemand zou haten, zou je diegene negeren.
    @Masai Begin jij nu ook al? Laat hem toch gewoon lekker klef doen, hij is 17! Justin suckt niet hoor, anders zou hij niet zo veel fans hebben. Meer als 11 miljoen. En doe niet zo kinderachtig. Je bent net zoals Beard. Je denkt ook dat je iets ben omdat je toevallig ouder bent. Nou nee hoor. Je bent niets meer als ons. Dus als je Justin niet leuk vindt of what ever, dan rot op uit dit topic. Het is ook maar een 17 jarige jongen. En in hemelsnaam, waar slaat "Oh en ik snap dat je gefrustreerd raakt als een reactie tegen jullie geliefde mannetje is, een +13 krijgt. I mean: DAMN." dat nou weer op? Je denkt meteen dat wij ook zo'n hysterische fans zijn. Nou dan heb je het fout.

    Waren jullie niet de eerste die username-verandertje deden? :8
    Of ben je dat nu alweer vergeten.
    En nee ik rot niet op uit dit topic. Wat kinderachtig dat je niet normaal op dingen in kunt gaan maar gelijk als een klein kind zegt: ''Rot op.''
    Useless, serieus.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 3:14 ]


    Here & Now