• waarom heeft jb in godsnaam ene slang om zijn hand tijdens de mtv vma?
    echt vet zielig voor die slang.


    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=138212&imagenr=13&page=13

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    aberforth schreef:
    (...)
    daar ben ik het volledig mee eens, & trouwens, als je zoveel tegen 'aandachttrekkers' hebt, waarom schrijf je dan altijd die reacties? dan vraag jij toch juist om aandacht, jezus.

    Toevallig zijn het allemaal mensen met JB-plaatjes die attacken, hahaha :Y)

    Volwassen genoeg ben ik, ja. Ik trek geen aandacht, ik geef mijn mening op een iets pikantere manier dan jullie kiddos gewend zijn. Blijkbaar kan niemand van jullie dat hebben als ik kritiek geef op jullie kindsterretje. Geloof me, als Alice Cooper een slang bij zou hebben, dan zouden jullie Alice Cooper helemaal zwartmaken van; 'Oh, dierenbeul dit, dierenbeul dat! Onacceptabel!'
    I've seen it before, op een ander forum. Een alternatieve artiest doet iets: It's a shame! Justin Bieber doet hetzelfde: Het is zo schattig/ongelooflijk/stoer! Kom op. Alsof niemand dat doorheeft.


    Edit: Ik ga nu buiten roken, en dan x-boxen. Als je nog iets kwijt wil, dan doe je dat maar via GB.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 1:05 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Toevallig zijn het allemaal mensen met JB-plaatjes die attacken, hahaha :Y)

    Volwassen genoeg ben ik, ja. Ik trek geen aandacht, ik geef mijn mening op een iets pikantere manier dan jullie kiddos gewend zijn. Blijkbaar kan niemand van jullie dat hebben als ik kritiek geef op jullie kindsterretje. Geloof me, als Alice Cooper een slang bij zou hebben, dan zouden jullie Alice Cooper helemaal zwartmaken van; 'Oh, dierenbeul dit, dierenbeul dat! Onacceptabel!'
    I've seen it before, op een ander forum. Een alternatieve artiest doet iets: It's a shame! Justin Bieber doet hetzelfde: Het is zo schattig/ongelooflijk/stoer! Kom op. Alsof niemand dat doorheeft.

    eh, eigenlijk heb ik geen idee wie 'alice copper' is, en als zij het zou doen, zou ik het ook grappig vinden, want eigenlijk zie ik er niks verkeerd in. Hij doet die slang toch niks, hij heeft haar gewoon bij. & het is toch normaal dat hij wat aandacht wil, dat doet toch elke celebrity ? En je trekt echt wel aandacht, heb je jezelf al bezig gehoord ? & dan die foto's en recaties op andere topics altijd, ja, dat is echt heel erg volwassen.


    Save me from myself.

    BEARD schreef:
    (...)
    Toevallig zijn het allemaal mensen met JB-plaatjes die attacken, hahaha :Y)

    Volwassen genoeg ben ik, ja. Ik trek geen aandacht, ik geef mijn mening op een iets pikantere manier dan jullie kiddos gewend zijn. Blijkbaar kan niemand van jullie dat hebben als ik kritiek geef op jullie kindsterretje. Geloof me, als Alice Cooper een slang bij zou hebben, dan zouden jullie Alice Cooper helemaal zwartmaken van; 'Oh, dierenbeul dit, dierenbeul dat! Onacceptabel!'
    I've seen it before, op een ander forum. Een alternatieve artiest doet iets: It's a shame! Justin Bieber doet hetzelfde: Het is zo schattig/ongelooflijk/stoer! Kom op. Alsof niemand dat doorheeft.


    Ik heb geen JB plaatje! (:
    Het is wel aandacht trekken, hoor. Iets pikantere manier? Nou, er is helemaal niks pikants aan, naar mijn mening. Het is eerder aandacht zoeken. Laat Justin Bieber toch gewoon? Waarom altijd die haat reacties op hem? Als een onbekende een slang bij zich zou hebben, zou je niet zo reageren, isn't?

    aberforth schreef:
    (...)
    eh, eigenlijk heb ik geen idee wie 'alice copper' is, en als zij het zou doen, zou ik het ook grappig vinden, want eigenlijk zie ik er niks verkeerd in. Hij doet die slang toch niks, hij heeft haar gewoon bij. & het is toch normaal dat hij wat aandacht wil, dat doet toch elke celebrity ? En je trekt echt wel aandacht, heb je jezelf al bezig gehoord ? & dan die foto's en recaties op andere topics altijd, ja, dat is echt heel erg volwassen.


    I agree.

    IMSWAG schreef:
    (...)

    Ik heb geen JB plaatje! (:
    Het is wel aandacht trekken, hoor. Iets pikantere manier? Nou, er is helemaal niks pikants aan, naar mijn mening. Het is eerder aandacht zoeken. Laat Justin Bieber toch gewoon? Waarom altijd die haat reacties op hem? Als een onbekende een slang bij zich zou hebben, zou je niet zo reageren, isn't?


    inderdaad. & ik snap niet wat iedereen er zo erg aan vindt, hij doet die slang toch geen pijn of zo ? & het is gewoon dom dat haters hier gewoon komen kijken om justin zwart te maken. dat is echt gewoon stom. :3


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    (...)
    eh, eigenlijk heb ik geen idee wie 'alice copper' is, en als zij het zou doen, zou ik het ook grappig vinden, want eigenlijk zie ik er niks verkeerd in. Hij doet die slang toch niks, hij heeft haar gewoon bij. & het is toch normaal dat hij wat aandacht wil, dat doet toch elke celebrity ? En je trekt echt wel aandacht, heb je jezelf al bezig gehoord ? & dan die foto's en recaties op andere topics altijd, ja, dat is echt heel erg volwassen.


    Et! Daar heb je het al. Alice Cooper is een mannelijke zanger, een legende van vroeger. Geloof me dat artiesten van vroeger andere dingen deden om beroemd te worden. Niet backstabben of overmatig aandacht trekken. Jim Morrison was dan een geval apart, maar ja. 'Die foto's'. Ben ik nou de enige die dat doet? Plaatjes posten omdat ik toevallig een leuk plaatje vond dat bij het topic past. En wat dan als ik me wat minder volwassen gedraag dan negentien? Ik gedraag me tenminste niet als een kleine bijdehante opdonder. Topic cleared. Bitch please, grow tits and come back after you've finished high school. I rest my case.


    @IMSWAG: Die heb je wel. Dus plz. Stfu.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)

    Et! Daar heb je het al. Alice Cooper is een mannelijke zanger, een legende van vroeger. Geloof me dat artiesten van vroeger andere dingen deden om beroemd te worden. Niet backstabben of overmatig aandacht trekken. Jim Morrison was dan een geval apart, maar ja. 'Die foto's'. Ben ik nou de enige die dat doet? Plaatjes posten omdat ik toevallig een leuk plaatje vond dat bij het topic past. En wat dan als ik me wat minder volwassen gedraag dan negentien? Ik gedraag me tenminste niet als een kleine bijdehante opdonder. Topic cleared. Bitch please, grow tits and come back after you've finished high school. I rest my case.


    @IMSWAG: Die heb je wel. Dus plz. Stfu.


    Eerst niet. Noem je ons kleine bijdehante opdonders? Jij bent veel beter zeg! Altijd heb je van zo'n reacties. Ik krijg echt de schijt van jou.

    IMSWAG schreef:
    (...)

    Eerst niet. Noem je ons kleine bijdehante opdonders? Jij bent veel beter zeg! Altijd heb je van zo'n reacties. Ik krijg echt de schijt van jou.

    Even kinderachtig: Dan ga je schijten en niet lopen zeiken. Dank u.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oh en zeg nu eerlijk; Zou je ook zo reageren als een onbekende met een slang zou lopen?

    IMSWAG schreef:
    Oh en zeg nu eerlijk; Zou je ook zo reageren als een onbekende met een slang zou lopen?

    Eerlijk gezegd; ja. Ik zou niet begrijpen waarom je een levend dier als mode-accessoire zou gebruiken. Leuk zeg, een slang om je hand. Slangen horen in het wild, of in een terrarium, en niet om een hand. Het wordt alleen maar gedaan zodat er 'wauw!' wordt gezegd. Dan kun je net zo goed een hond in je handen houden, da's nog een beetje wildlife-friendly.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Even kinderachtig: Dan ga je schijten en niet lopen zeiken. Dank u.



    Nou oké dan.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 1:18 ]

    BEARD schreef:
    (...)

    Et! Daar heb je het al. Alice Cooper is een mannelijke zanger, een legende van vroeger. Geloof me dat artiesten van vroeger andere dingen deden om beroemd te worden. Niet backstabben of overmatig aandacht trekken. Jim Morrison was dan een geval apart, maar ja. 'Die foto's'. Ben ik nou de enige die dat doet? Plaatjes posten omdat ik toevallig een leuk plaatje vond dat bij het topic past. En wat dan als ik me wat minder volwassen gedraag dan negentien? Ik gedraag me tenminste niet als een kleine bijdehante opdonder. Topic cleared. Bitch please, grow tits and come back after you've finished high school. I rest my case.


    @IMSWAG: Die heb je wel. Dus plz. Stfu.

    eh, hij heeft echt wel moeite gedaan om beroemd te worden, hij heeft gewoon geluk gehad dat het zo snel ging. & denk je nu echt serieus dat ik geen zangers van vroeger ken? Je kent me helemaal niet, je weet helemaal niks van me, dus je hoeft al helemaal niet zo te reageren. Misschien luister ik wel naar Cyndi lauper of The Beatles. daar gaat het trouwens helemaal niet om, het gaar erom dat ik vind dat iedereen zijn mening mag geven, maar dan gewoon op een normale, respectvolle manier. Dus niet op zo'n kinderachtige manier als die van jou.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 1:24 ]


    Save me from myself.

    BEARD schreef:
    (...)

    Et! Daar heb je het al. Alice Cooper is een mannelijke zanger, een legende van vroeger. Geloof me dat artiesten van vroeger andere dingen deden om beroemd te worden. Niet backstabben of overmatig aandacht trekken. Jim Morrison was dan een geval apart, maar ja. 'Die foto's'. Ben ik nou de enige die dat doet? Plaatjes posten omdat ik toevallig een leuk plaatje vond dat bij het topic past. En wat dan als ik me wat minder volwassen gedraag dan negentien? Ik gedraag me tenminste niet als een kleine bijdehante opdonder. Topic cleared. Bitch please, grow tits and come back after you've finished high school. I rest my case.


    @IMSWAG: Die heb je wel. Dus plz. Stfu.


    Kom nu niet af met school hoor, want ik denk dat jij er nog nooit hebt opgezeten!


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    aberforth schreef:
    (...)
    eh, hij heeft echt wel moeite gedaan om beroemd te worden, hij heeft gewoon geluk gehad dat het zo snel ging. & denk je nu echt serieus dat ik geen zangers van vroeger ken? Je kent me helemaal niet, je weet helemaal niks van me, dus je hoeft al helemaal niet zo te reageren. Misschien luister ik wel naar Cyndi lauper of The Beatles. daar gaat het trouwens helemaal niet om, het gaar erom dat ik vind dat iedereen zijn mening mag geven, maar dan gewoon op een normale, respectvolle manier. Dus niet op zo'n kinderachtige manier als die van jou.


    So damn true!


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    aberforth schreef:
    (...)
    eh, hij heeft echt wel moeite gedaan om beroemd te worden, hij heeft gewoon geluk gehad dat het zo snel ging. & denk je nu echt serieus dat ik geen zangers van vroeger ken? Je kent me helemaal niet, je weet helemaal niks van me, dus je hoeft al helemaal niet zo te reageren. Misschien luister ik wel naar Cyndi lauper of The Beatles. daar gaat het trouwens helemaal niet om, het gaar erom dat ik vind dat iedereen zijn mening mag geven, maar dan gewoon op een normale, respectvolle manier. Dus niet op zo'n kinderachtige manier als die van jou.

    Inspelen op het libido van tienermeisjes. lol. Nou, hier, omdat je per se het laatste woord moet hebben, en omdat ik al een keer heb gezegd: 'I rest my case', krijg je gewoon gelijk, en dan kun je nu tegen jezelf zeggen: 'I did it, I beat The Troll Queen!', which you have not, but to just give you the impression that you did. Als ik zeg dat mijn zaak rust, dan is dat nou eenmaal zo. k lol.



    @Petrova: Nee, hoor, daarom zit ik nu op een opleiding Audio-Visueel, en weet ik toevallig wel hoe ik de Nederlandse taal moet beheersen. 'Kom nu niet aanzetten met school...'.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 1:28 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)