• waarom heeft jb in godsnaam ene slang om zijn hand tijdens de mtv vma?
    echt vet zielig voor die slang.


    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=138212&imagenr=13&page=13

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    First schreef:
    (...)
    Omdat je een slang niet meebrengt naar een evenement waar luide muziek is en drukte is.
    En ook niet gebruikt als accessoire of om stoer te doen.


    Hij mishandelt dat ding toch niet?


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Hij mishandelt dat ding toch niet?

    Het is geen ding, het is een levend wezen dat met respect behandelt moet worden, wat dit niet is.Halve milieuactivist hier
    En ja hij mishandelt hem wel omdat hij er niet goed voor zorg.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    EEN SLANG IS GEEN FAKKING ACCESOIRE MAAR EEN WILD REPTIEL DAT HET LIEFST MET RUST GELATEN WORDT. Damn, heb een beetje respect voor die dieren.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 0:13 ]


    ars moriendi

    Storytime schreef:
    (...)
    Het is geen ding, het is een levend wezen dat met respect behandelt moet worden, wat dit niet is.Halve milieuactivist hier
    En ja hij mishandelt hem wel omdat hij er niet goed voor zorg.


    Hij behandelt hem toch met respect? Wat doet hij er nou verder mee? Hoe weet jij nou of hij er goed voor zorgt ofniet? Blijkbaar is er niets mee aan de hand, aangezien hij anders wel milieuactivisten over zich heen zou hebben, denk je niet?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 0:16 ]


    To infinity and beyond •

    Storytime schreef:
    Gaan we weer. Waarom is het zo dat je niks over Bieber kan zeggen zonder meteen een aantal fans op je dak te hebben?!
    Ik word er zo langzamerhand echt ziek van. Waarom zou ik geen commentaar op dat joch mogen hebben. Wat is er zo bijzonder aan hem dat hij bijna heilig is? Serieus hij is ook maar een mens met al zijn deugde en ondeugden. En dus zou je ook gewoon commentaar moeten kunnen geven zonder dat je bijna als staatsvijand nummer 1 te worden gebombardeerd.

    Deze reactie is eigenlijk een complete reactie op zo ongeveer ieder topic hier op Quizlet, aangezien alles hier tegenwoordig om dat joch gaat.


    ars moriendi

    Storytime schreef:
    Gaan we weer. Waarom is het zo dat je niks over Bieber kan zeggen zonder meteen een aantal fans op je dak te hebben?!
    Ik word er zo langzamerhand echt ziek van. Waarom zou ik geen commentaar op dat joch mogen hebben. Wat is er zo bijzonder aan hem dat hij bijna heilig is? Serieus hij is ook maar een mens met al zijn deugde en ondeugden. En dus zou je ook gewoon commentaar moeten kunnen geven zonder dat je bijna als staatsvijand nummer 1 te worden gebombardeerd.


    Zo gaat het ook, als wij een topic hebben geopend. Krijgen wij al die haters over ons heen. (: Deal with it.


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Zo gaat het ook, als wij een topic hebben geopend. Krijgen wij al die haters over ons heen. (: Deal with it.

    Maar dat komt misschien omdat jullie een topic aanmaken over iedere scheet die hij laat.


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    (...)
    Maar dat komt misschien omdat jullie een topic aanmaken over iedere scheet die hij laat.


    Was toch ook met die HP hype?


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Hij behandelt hem toch met respect? Wat doet hij er nou verder mee? Hoe weet jij nou of hij er goed voor zorgt ofniet? Blijkbaar is er niets mee aan de hand, aangezien hij anders wel milieuactivisten over zich heen zou hebben, denk je niet?


    A- Veel van mijn vrienden hebben slangen en verzorgen die, waardoor ik er ook regelmatig mee in contact kom en ze ook verzorg.
    B- Hij verzorgt het dier niet goed.
    C- Er zullen zat activisten zijn die hun afkeur er voor geven, maar nu kunnen ze het niet terugdraaien. Ze kunnen toch ook niet iedere bontjas aanvallen die ze zien?
    D- Once again;

    Yarilo schreef:
    - hoe lang mag je een slang vasthouden?
    ik snap zelf ook wel dat je niet een uur lang met die slang moet lopen zwaaien maar hoe lang mag ie ongeveer uit ze terrarium? en is het mogelijk om een slang eventjes naar buiten te nemen op warme dagen?

    zo kort mogelijk, zo min mogelijk. Alleen hanteren als echt nodig, en zeker niet zomaar mee naar buiten nemen. Kan je veel gezeur meer krijgen, en als het voor jou warm is hoeft dat voor de slang niet zo te zijn, en een verkoudheid/longontsteking hebben ze voor je het weet te pakken. Als het echt heel warm is en windstil, en je neemt ze Even mee om bv snel een foto in de zon te maken, is al wel een ander verhaal dan dat je er mee de straat op loopt of mee in de tuin gaat zitten natuurlijk.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Was toch ook met die HP hype?


    Aapje ziet, aapje doet?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Aapje ziet, aapje doet?


    Huh? Anyways, ik vind gewoon dat als er een topic van Bieber geopend wordt, dat de niet-fans niet zo bitchy/sarcastisch moeten reageren. Je ziet toch dat het over Bieber gaat, reageer dan gewoon niet. Heel simpel.


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Huh? Anyways, ik vind gewoon dat als er een topic van Bieber geopend wordt, dat de niet-fans niet zo bitchy/sarcastisch moeten reageren. Je ziet toch dat het over Bieber gaat, reageer dan gewoon niet. Heel simpel.


    Ach, in een perfecte wereld gaat alles zoals je zou wensen. Helaas leven we niet in een perfecte wereld. En dat is een spreekwoord.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Hij behandelt hem toch met respect? Wat doet hij er nou verder mee? Hoe weet jij nou of hij er goed voor zorgt ofniet? Blijkbaar is er niets mee aan de hand, aangezien hij anders wel milieuactivisten over zich heen zou hebben, denk je niet?

    Een wild dier behandelen als een mode accessoire noem ik niet bepaald "met respect behandelen."
    Die doen meestal wat grotere projecten.

    Niet iedereen die commentaar heeft is een hater. Ik heb nu ook commentaar op hem en ik ben geen hater. We mogen toch best onze mening geven, die vaak heel gewoon word gegeven. Maar de reacties daar op zijn vaak heel beschuldigend en boos.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 0:36 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Weet je, ik heb geen zin meer in deze eindeloze discussie.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dus heb ik nu het laatste woord. :]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.