• waarom heeft jb in godsnaam ene slang om zijn hand tijdens de mtv vma?
    echt vet zielig voor die slang.


    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=138212&imagenr=13&page=13

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Het is maar een slang. Hij had hem niet eens de hele avond bij zich, alleen met de black carpet. Er zijn dagelijks zoveel dieren die mishandelt worden, dit is echt niet mishandeling. Mensen houden zoveel slangen als huisdieren. Maar alleen omdat het Justin Bieber is die hem vasthoud, is er een hele discussie zoals alle andere topics van Justin. Ik snap zelf ook niet waarom hij hem om zijn hand hield, maar goed.. dat moet hij weten. Het is in ieder geval niet verboden anders had hij wel een boete or whatever gehad.


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    Het is maar een slang. Hij had hem niet eens de hele avond bij zich, alleen met de black carpet. Er zijn dagelijks zoveel dieren die mishandelt worden, dit is echt niet mishandeling. Mensen houden zoveel slangen als huisdieren. Maar alleen omdat het Justin Bieber is die hem vasthoud, is er een hele discussie zoals alle andere topics van Justin. Ik snap zelf ook niet waarom hij hem om zijn hand hield, maar goed.. dat moet hij weten. Het is in ieder geval niet verboden anders had hij wel een boete or whatever gehad.


    Amen_O_


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Omdat hij het waard is, l'oreal.
    Misschien omdat hij wou laten zien dat hij nog niet helemaal volwassen is, en eigenlijk nog heel kinds is, en graag met 'slangen' speelt? *pokerface*


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik wil die slang. Grmbl.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ik wil die slang. Grmbl.


    alleen omdat Bieber-Boy hem heeft aangeraakt :P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Dementor schreef:
    (...)

    alleen omdat Bieber-Boy hem heeft aangeraakt :P

    LOL Haha nee x'D
    Ben niet echt een fan van Bieber, to say the least :]
    Maar hij is zo klein en schattig en cirkelt zo mooi om je arm heen. Yeah I know, kleine beesten worden groot, maar vind 't alsnog een mooi dier.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    LOL Haha nee x'D
    Ben niet echt een fan van Bieber, to say the least :]
    Maar hij is zo klein en schattig en cirkelt zo mooi om je arm heen. Yeah I know, kleine beesten worden groot, maar vind 't alsnog een mooi dier.[/i]


    :P

    ik hou niet zo van slangen.. ze zijn wel mooi,, maar ik wil ze niet aanraken..

    O.o


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    C18 schreef:
    (...)
    LOL Haha nee x'D
    Ben niet echt een fan van Bieber, to say the least :]
    Maar hij is zo klein en schattig en cirkelt zo mooi om je arm heen. Yeah I know, kleine beesten worden groot, maar vind 't alsnog een mooi dier.[/i]


    M'n nichtje heeft wss. een slang over binnenkort. Wanna have?
    [Betere zorg vereist dan zomaar mee naar buiten nemen tho, hij mag daar ook nooit de warme kamer uit.]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 14:49 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Omg. O_O

    Wat doet die mongool dom trouwens? Ten eerste slaat het nergens op dattie zo'n klein lullig slangetje in zijn hand heeft, en ten tweede:
    Een slang is een wild dier, en geen fakking accesoire.


    ars moriendi

    Caipirinha schreef:
    Het is maar een slang. Hij had hem niet eens de hele avond bij zich, alleen met de black carpet. Er zijn dagelijks zoveel dieren die mishandelt worden, dit is echt niet mishandeling. Mensen houden zoveel slangen als huisdieren. Maar alleen omdat het Justin Bieber is die hem vasthoud, is er een hele discussie zoals alle andere topics van Justin. Ik snap zelf ook niet waarom hij hem om zijn hand hield, maar goed.. dat moet hij weten. Het is in ieder geval niet verboden anders had hij wel een boete or whatever gehad.

    het is niet alleen omdat het justin bieber is hoor :') het gaat er meer om dat hij een slang om zijn pols houdt als accessiore. dit topic gaat over de slang en juist omdát het justin bieber is wordt hij afgezeikt. maar als iemand anders een slang als accessoire gebruikte zou er hetzelfde gebeuren


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Caipirinha schreef:
    Het is maar een slang. Hij had hem niet eens de hele avond bij zich, alleen met de black carpet. Er zijn dagelijks zoveel dieren die mishandelt worden, dit is echt niet mishandeling. Mensen houden zoveel slangen als huisdieren. Maar alleen omdat het Justin Bieber is die hem vasthoud, is er een hele discussie zoals alle andere topics van Justin. Ik snap zelf ook niet waarom hij hem om zijn hand hield, maar goed.. dat moet hij weten. Het is in ieder geval niet verboden anders had hij wel een boete or whatever gehad.

    Als iemand anders een slang had, zou ik dat ook erg vinden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    DancingDead schreef:
    (...)
    het is niet alleen omdat het justin bieber is hoor :') het gaat er meer om dat hij een slang om zijn pols houdt als accessiore. dit topic gaat over de slang en juist omdát het justin bieber is wordt hij afgezeikt. maar als iemand anders een slang als accessoire gebruikte zou er hetzelfde gebeuren


    Hmm dat betwijfel ik.


    To infinity and beyond •

    ik vroeg het me al af, like wt 0.o


    Don't dream your life, but live your dream!

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Hmm dat betwijfel ik.

    nogmaals, het gaat om de slang en niet dat toevallig onze bieber hem om zijn pols heeft.

    edit: ik vraag me trouwens iets af. vind je het niet erg alleen maar omdat bieber het is die een slang om zijn pols heeft, of vind je het echt niet erg dat een slang als accessoire wordt gebruikt?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 16:59 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.