• waarom heeft jb in godsnaam ene slang om zijn hand tijdens de mtv vma?
    echt vet zielig voor die slang.


    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=138212&imagenr=13&page=13

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    iPotter schreef:
    (...)
    Als iemand anders een slang had, zou ik dat ook erg vinden.

    Het hebben van een slang is vrij normasl en niet erg, zolang je ze maar goed verzorgd.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    DancingDead schreef:
    (...)
    nogmaals, het gaat om de slang en niet dat toevallig onze bieber hem om zijn pols heeft.

    edit: ik vraag me trouwens iets af. vind je het niet erg alleen maar omdat bieber het is die een slang om zijn pols heeft, of vind je het echt niet erg dat een slang als accessoire wordt gebruikt?


    Hmm, ik denk dat het stiekem bij een aantal toch wel om Bieber gaat. Ik zie het probleem niet om zo'n slag voor even zo te 'gebruiken'. Hij mishandelt dat ding toch niet? Dus nee, niet alleen omdat het Justin is (:


    To infinity and beyond •

    Sadistic schreef:
    (...)

    Hoezo is dat nu weer grof? Het is puur een vraag.
    Ohmygosh, hoe softerig moet het worden zeg? :')


    Ten eerste zo'n vraag stel je niet zomaar. Het lijkt wel of je haar ouders dom verklaart fso ;s


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Hmm, ik denk dat het stiekem bij een aantal toch wel om Bieber gaat. Ik zie het probleem niet om zo'n slag voor even zo te 'gebruiken'. Hij mishandelt dat ding toch niet? Dus nee, niet alleen omdat het Justin is (:

    *kuch* een Dier gebruik je niet als accessoire
    Daarom vind ik honden in een handtas of een buggy ook dierenmishandeling.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Een bruinogig uilskuiken met een spuuglok voor z'n oog.

    I rest my case.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Niet alleen die slang is mis aan zijn look... :'D

    Hey beliebers laten we eens hun idolen beledigen. Ohja, zo laag zijn we niet ;D


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Petrova schreef:
    Hey beliebers laten we eens hun idolen beledigen. Ohja, zo laag zijn we niet ;D

    Alleen al het voorstel...


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Alleen al het voorstel...

    +1.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    je gebruikt geen dieren als kleding, dan ben je echt verwend

    BEARD schreef:
    (...)
    +1.

    :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    laulotjee schreef:
    je gebruikt geen dieren als kleding, dan ben je echt verwend

    Das geen verwend. dat is Dierenmishandeling


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wtf hier al dierenmishandeling wordt genoemd. Ik had eens een slang die zich om mijn haar klemde als een elastiek wat niet de bedoeling was, maar afijn, dan maakt me dat ook meteen een dierenbeul? What a load of crap :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Wtf hier al dierenmishandeling wordt genoemd. Ik had eens een slang die zich om mijn haar klemde als een elastiek wat niet de bedoeling was, maar afijn, dan maakt me dat ook meteen een dierenbeul? What a load of crap :'D

    Volgens mij is het niet zozeer dat dat dier rond zijn pols hing c; Eerder dat het enorm af moet hebben gezien van de drukte en het lawaai en zo. Slangen hebben heel andere zintuigen dan ons, dus ja.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Petrova schreef:
    Hey beliebers laten we eens hun idolen beledigen. Ohja, zo laag zijn we niet ;D


    Save me from myself.