• Dat is niet leuk. Want ik heb dus een kluisje helemáál aan de bovenkant, we hebben dus ongeveer vijf kluisjes boven elkaar en ik moet net de hoogste hebben met mijn 1.53. JSDHSDFDHFH. Dus ik vergeet de helft van mijn boeken waarna ik strafwerk krijg van oneerlijke leraren. En niemand wil ruilen, en onze mentor spreken we ook niet vaak.
    Iemand nog meer problemen op school? ^^


    EDIT: Oké, niemand wil ruilen dat wisten jullie. Maar dat het na vandaag niet meer mag?! Hebben ze net verzonnen... OJSBHDGDHFGBDHFHVDFVDFH.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 16:09 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik wil juist klein zijn D:


    We can't spend our lives waiting to live.

    Regigigas schreef:
    Ik wil juist klein zijn D:


    WHAT? Zeg dat nóóóit meer, weet je hoe erg het is als je in een stroom van leerlingen loopt die allemaal vier koppen groter dan je zijn?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Lang zijn is even erg. :]


    We accept the love we think we deserve.

    Ik ben er nu wel aan gewend dat ik klein ben (bloos)


    -

    Das kut o-O ik had de middelste.. maar dat is ook niet fijn o-O op me knieën zitten wou niet.. was net te klein.. en staan deed me rug als maar zeer van.. dus de 2 kluisje [van onder] of 3 is het handigst ;D
    een vriendin van mij had de onderste en die was juist groot XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben 10 cm groter dan jou en heb het 2e kluisje van onderen. Maar heb niet echt veel problemen op school?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Small people do big things.

    ik ben 1.80, maar dat is ook niet leuk...
    er zijn hier in mijn buurt bijvoorbeeld alleen heel kleine jongens en ik heb altijd het onderste kluisje... -.-'
    ze moeten die kluisjes echt eens een keer uitdelen met ene lengteberekening...


    Hell is what you make it.

    Hooligan schreef:
    Small people do big things.


    Hier moest ik echt keihard om lachen, kan je een klein mens noemen? :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb het tweede kluisje van onder. Maar dat zit in een blok van drie kluisjes boven elkaar, dus bovenop kan ik mn spullen flikkeren. (krul)


    Smile and live.

    Ik heb een kluisje helemaal onderaan..


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Kingscross schreef:
    Ik heb een kluisje helemaal onderaan..


    Ruilen? :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Hier moest ik echt keihard om lachen, kan je een klein mens noemen? :'D

    Madonna, Lady GaGa, en nog heel veel meer artiesten die héel erg klein zijn.
    Maarjaa.. ik zou ook wel graag wat groter zijn..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb mijn kluisje helemaal onderaan en ik haat het. Maar ik snap je wel. Ik zou mijn kluisje ook niet helemaal bovenaan willen hebben. Met mijn 1.58 kom ik daar alleen maar bij als ik op m'n tenen sta. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Haha, da's toch vet schattig!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)