• Dat is niet leuk. Want ik heb dus een kluisje helemáál aan de bovenkant, we hebben dus ongeveer vijf kluisjes boven elkaar en ik moet net de hoogste hebben met mijn 1.53. JSDHSDFDHFH. Dus ik vergeet de helft van mijn boeken waarna ik strafwerk krijg van oneerlijke leraren. En niemand wil ruilen, en onze mentor spreken we ook niet vaak.
    Iemand nog meer problemen op school? ^^


    EDIT: Oké, niemand wil ruilen dat wisten jullie. Maar dat het na vandaag niet meer mag?! Hebben ze net verzonnen... OJSBHDGDHFGBDHFHVDFVDFH.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 16:09 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Yoseob schreef:
    (...)Alle jongens zijn langer, je kan overal onderuit sneaken, je mag ongegeneerd hoge hakken aan, korte rokken staan jou niet oridinair(want ze zijn nooit te kort).
    Het enige nadeel is dat niks voor je aangepast wordt


    Die laatste twee bij voordelen kan je wegstrepen, en die eerste ook. Met dat wegsneaken.. ik ben best wel opvallend. Dus deze voordelen helpen me niet... het enige 'voordeel' is dat ik schattig word genoemd, en daar heb ik een schijthekel aan. ):


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    het enige irritante aan kleiner zijn vind ik dat iedereen zegt: 'Ahhh, wat ben je schattig.' Grrr.. Ik ben niet schattig o:. Maar ik vind het wel stoer, ik dacht dus dat ik er echt jong uitzag. Maar ik loop zo door de stad komen er van die studenten naar me toe voor keiweek: 'Hee, doe jij ook mee aan keiweek?' Ik huh, wtf, keiweek? ohjaaa. Introductie voor studenten. 'Ehh, nee, ik ga naar de 3e' Helemaal verbaasd. 'ohh, sorry.'

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 16:14 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hahah dat had ik eerst ook,
    toen had ik gewoon gewisseld met iemand die kei lang was (:


    It's not the same without you.

    Ik ben 1.68, en eerlijk gezegd bevalt het lang zijn wel (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Atropos schreef:
    het enige irritante aan kleiner zijn vind ik dat iedereen zegt: 'Ahhh, wat ben je schattig.' Grrr.. Ik ben niet schattig o:. Maar ik vind het wel stoer, ik dacht dus dat ik er echt jong uitzag. Maar ik loop zo door de stad komen er van die studenten naar me toe voor keiweek: 'Hee, doe jij ook mee aan keiweek?' Ik huh, wtf, keiweek? ohjaaa. Introductie voor studenten. 'Ehh, nee, ik ga naar de 3e' Helemaal verbaasd. 'ohh, sorry.'


    Hahahahah oké dit vind ik geniaal.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ruilen? Ik ben 1.78 en mijn kluisje zit helemaal aan de grond, aan de kant van de deur, zodat je in de pauze meteen word omgelopen als je bij je kluisje zit t.t


    Alis volat propriis.

    Genius schreef:
    Ik ben er nu wel aan gewend dat ik klein ben (bloos)

    1.76 hiero. Kluisje op ooghoogte, heb niks te klagen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Galleon schreef:
    Ruilen? Ik ben 1.78 en mijn kluisje zit helemaal aan de grond, aan de kant van de deur, zodat je in de pauze meteen word omgelopen als je bij je kluisje zit t.t


    Awh... dat vind ik echt zielig voor je.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben blij met me lengte 1.69 is normaal (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Awh, ik zou best willen ruilen, maar ik heb geen kluisje :/
    Je bent btw even lang als mijn moeder :Y). Dankzij mijn redelijk lange pa heb ik gelukkig de 1,74 kunnen halen en die lengte is wel oke, I guess.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben ook klein. En ik ben liever klein dan te groot.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ben twee centimeter kleiner dan mijn tweelingszus en wordt er 24/7 mee geconfronteerd:(( Life's unfairxD


    I am a wolf and will not be afraid.

    Ik niet. Haha. Ik ben ook klein, maar ik vind het verder niet heel erg.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Regigigas schreef:
    Ik wil juist klein zijn D: