• Dat is niet leuk. Want ik heb dus een kluisje helemáál aan de bovenkant, we hebben dus ongeveer vijf kluisjes boven elkaar en ik moet net de hoogste hebben met mijn 1.53. JSDHSDFDHFH. Dus ik vergeet de helft van mijn boeken waarna ik strafwerk krijg van oneerlijke leraren. En niemand wil ruilen, en onze mentor spreken we ook niet vaak.
    Iemand nog meer problemen op school? ^^


    EDIT: Oké, niemand wil ruilen dat wisten jullie. Maar dat het na vandaag niet meer mag?! Hebben ze net verzonnen... OJSBHDGDHFGBDHFHVDFVDFH.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 16:09 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Kingscross schreef:
    Ik heb een kluisje helemaal onderaan..


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik had altijd een kluisje precies ter hoogte van mijn hoofd. Dus ik kon 'm gewoon opendoen en er recht inkijken. Ideaal :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ze noemen mij klein omdat ik 1.60 of 1.65 ben. ik weet het niet precies. Maar ik heb nog geen problemen op school omdat het nog niet begonnen is...

    BEARD schreef:
    Haha, da's toch vet schattig!


    haha, als je aan het springen bent en een hele klas je aan het uitlachen is heb je een faal moment. xd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Genius schreef:
    Ik ben er nu wel aan gewend dat ik klein ben (bloos)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Atropos schreef:
    (...)
    Madonna, Lady GaGa, en nog heel veel meer artiesten die héel erg klein zijn.
    Maarjaa.. ik zou ook wel graag wat groter zijn..


    Wat dacht je van Napoleon? Daar hebben we veel dingen aan te danken, en dat terwijl ik maar 1.50 was ofzo, ik weet het niet meer precies maar hij was wel klein


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik ben ook klein en het is soms storend maar heb het mij nooit echt aangetrokken. Nu al helemaal niet meer. Tegenwoordig draag ik ook constant sleehakken, mja. Ik had in school vroeger ook het hoogste kluisje, doen ze precies express. O.o
    Btw, ik ben 19 en 1m54.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 19:21 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben ook klein xs nog kleiner als u denk ik, dat vind ik ook irritant, pfff

    lol, ik heb precies t tegenovergestelde, ik ben juist lang (1.89) en ik heb een kluisje helemaal onderaan :'( mn arme rug...

    Ik wil wel ruilen 8D.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    qua hoogte is mijn locker ideaal maar ik zit net op zo´n hoekje dus als iemand iets uit de locker naast mij pakt moet ik wachten tot diegene klaar is. Als je snapt wat ik bedoel..


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Wij hebben maar 3 kastje boven elkaar, dus ik kan perfect aan het bovenste kastje, haha. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb ook het hoogste kluisje, bij ons staan ze opgestapeld met 4. Ik kan er wel bij maar ik kan er niet in gaan zoeken ofzo ik moet gewoon pakken en dan hopen dat ik alles heb. Ook niet alles, maar ik kan erbij. ;x

    WEAREYOUNG schreef:
    Ik heb ook het hoogste kluisje, bij ons staan ze opgestapeld met 4. Ik kan er wel bij maar ik kan er niet in gaan zoeken ofzo ik moet gewoon pakken en dan hopen dat ik alles heb. Ook niet alles, maar ik kan erbij. ;x


    Hahaha ik kan met mijn hand niet eens bij het laatste stukje, waardoor ik elke dag aan een lange jongen naast me vraag of hij mijn broodje wil pakken. 8D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Genius schreef:
    Ik ben er nu wel aan gewend dat ik klein ben (bloos)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Wat mij betreft kun je wel tien centimeter van mij krijgen. ;D
    Dan ben ik iets kleiner (en toren ik niet meer met mijn 1.80 meer boven al mijn vrienden uit) en kan jij beter bij je kluisje! :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"