• Dat is niet leuk. Want ik heb dus een kluisje helemáál aan de bovenkant, we hebben dus ongeveer vijf kluisjes boven elkaar en ik moet net de hoogste hebben met mijn 1.53. JSDHSDFDHFH. Dus ik vergeet de helft van mijn boeken waarna ik strafwerk krijg van oneerlijke leraren. En niemand wil ruilen, en onze mentor spreken we ook niet vaak.
    Iemand nog meer problemen op school? ^^


    EDIT: Oké, niemand wil ruilen dat wisten jullie. Maar dat het na vandaag niet meer mag?! Hebben ze net verzonnen... OJSBHDGDHFGBDHFHVDFVDFH.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 16:09 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Haha, ik ken het! Ik ben zelf ook vreselijk klein en ik haat het! Ik heb ook altijd hoge kluisjes etc, waardoor iedereen me uitlacht! Stom is ook dat ik nooit meer groei. ):
    Wat ook erg leuk is; ik werk wel eens met een collega die even klein is als ik (1,60) en dan moeten wij afsluiten. Alleen zit één van de sloten heel erg hoog, waardoor we er niet bij kunnen.. Dus dan moet ik naar de bar ernaast en iemand van het personeel halen om de deur dicht te doen. Zo geniaal! _O_

    Ik herken het, ik ben 1.57, ik word vaak als brugklasser gezien, like wtf?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ben groot, en dat is even erg.


    I feel guilty after every bite I take.

    Mijn kluisje was helemaal onderaan. Zo irritant (joehoe)
    En je bent niet te klein,de wereld is gewoon te groot en die verdomde kluisjes te hoog (bloos)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 18:18 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik ben 1 meter 77 en ik wil zo graag klein zijn ):

    Ik ben 1,5cm groter dan jou & ik heb geen idee waar mijn locker is -nog geen zin gehad om te zoeken.
    Maar ja, zulke problemen heb ik altijd op concerten. Ik moet altijd ongelofelijk vroeg komen, want anders staan er van die reuzen voor mij en zie ik helemaal niks.

    Dat is kut D:
    Ik ben 1.63m en mensen noemen mij al dwerg...
    Maar morgen begint mijn school pas (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Dat is kut D:
    Ik ben 1.63m en mensen noemen mij al dwerg...
    Maar morgen begint mijn school pas (:


    Da's echt heel raar. Je bent 18 juni jarig -ik ook- en je bent 1m63 -ik ook-
    Creepy


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    *zucht* Waarom kunnen mensen nou nooit de positieve dingen van klein zijn zien?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yoseob schreef:
    *zucht* Waarom kunnen mensen nou nooit de positieve dingen van klein zijn zien?


    Noem iets positiefs...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nou, als je klein bent is eht makkelijker ergens naar binnen te komen zonder gezien te zijn 8D
    [Zelf ben ik 1.51. en ik wordt deze week 18.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben 1.70, maar ik ga met nogal lange, intimiderende jongens om. Ik word regelmatig 'dwerg' en 'mini' genoemd en alles wat met mij te maken heeft moet -je achter (hoofdje, armpje, schoentje, handje, tasje...). Vervelend, maar ik raak eraan gewend. Ik heb btw een kluisje helemaal onderaan. Dat is ook niets hoor, als je een rok aan hebt --'.


    i put the fun in funeral

    bij ons vragen ze wie een kluisje vanboven wilt
    echt handig
    de grote hebben dan zo'n hoog kluisje en de kleine een laag

    Nooit last van gehad, ze gaven mij altijd een goed kluisje en anders had ik er wel voor gezorgt. Moet ook wel met mijn 1.90 (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (yeah)Nog meer kleine mensen!
    Ik zit nu in de 3e en ben maar 1.54...
    Gelukkig zit ik met het op 1 na onderste kluisje, zodat ik er wel bijkan, maar ook weer niet op mijn knieen hoef te zitten.