• Dat is niet leuk. Want ik heb dus een kluisje helemáál aan de bovenkant, we hebben dus ongeveer vijf kluisjes boven elkaar en ik moet net de hoogste hebben met mijn 1.53. JSDHSDFDHFH. Dus ik vergeet de helft van mijn boeken waarna ik strafwerk krijg van oneerlijke leraren. En niemand wil ruilen, en onze mentor spreken we ook niet vaak.
    Iemand nog meer problemen op school? ^^


    EDIT: Oké, niemand wil ruilen dat wisten jullie. Maar dat het na vandaag niet meer mag?! Hebben ze net verzonnen... OJSBHDGDHFGBDHFHVDFVDFH.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 16:09 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn kluisje is wel okay. Het enige probleem dat ik heb als het om school gaat... is dat ik lui ben. Maar, I'll survive that.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Jamess schreef:
    Nooit last van gehad, ze gaven mij altijd een goed kluisje en anders had ik er wel voor gezorgt. Moet ook wel met mijn 1.90 (cat)


    You scare me now O.O Too much tallness.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Noem iets positiefs...
    Alle jongens zijn langer, je kan overal onderuit sneaken, je mag ongegeneerd hoge hakken aan, korte rokken staan jou niet oridinair(want ze zijn nooit te kort).
    Het enige nadeel is dat niks voor je aangepast wordt


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik had ook het hoogste kluisje en ik kon er ook niet bij. Maar gelukkig wilde bij mij wel iemand ruilen.


    Even a white rose has a black shadow.

    Jawaad schreef:
    Ik herken het, ik ben 1.57, ik word vaak als brugklasser gezien, like wtf?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb juist tegen gesteld, leuk onder aan :-(


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Ik had precies hetzelfde x'3. Ik heb toen m'n klusje geruild voor de onderste maar dat is ook niet bepaald handig x').

    Ik heb het ideale plekje, de op één na bovenste. Mijn broertje had ook de bovenste en hij is misschien 5 centimeter groter dan jij bent.
    Ik ben ongeveer 1.70
    Niet lang en niet klein dus


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben 1.78. Mijn kluisje was in het midden maar ik heb geruild met een meisje die in dezelfde situatie zat als jij. Helaas kan ik je niet helpen haha.


    Here & Now

    lekker voor je schat met mijn 1.77 toren ik overal boven uit :9~


    Don't try to get me down.

    snap hoe je je voelt! ben ook heeel klein, zoiezo een van de kleinste van de hele school..

    hmm ik ben gemiddeld, moet wel met mijn leeftijd


    Happy.

    Ik heb het op één na hoogste kluisje. Is echt ideaal want ik sta er precies met m'n kop voor :')

    Maar idd stom dat niemand wil ruilen. Dat deden ze bij ons wel


    Not all those who wander are lost.

    Jamess schreef:
    Nooit last van gehad, ze gaven mij altijd een goed kluisje en anders had ik er wel voor gezorgt. Moet ook wel met mijn 1.90 (cat)


    Dude, you're scaring me.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ja, ik ben lang en heb mijn lokker onderaan, werkt ook niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall