• Geïnspireerd door Alwin, omdat hij bang is voor mij. 8D

    Wie is er hier bang voor clowns?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    AriaM schreef:
    kappen nou!
    god ik ben blij dat ik niet alleen ben.


    Wees blij D: me neef heeft me een bed gegeven voor 2 personen D:
    dus er is nog plek voor 1 persoon D: ... I don;t wanna know D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Wees blij D: me neef heeft me een bed gegeven voor 2 personen D:
    dus er is nog plek voor 1 persoon D: ... I don;t wanna know D:


    Veel geluk met het niet vermoord worden door een clown.
    Ik ben doodsblij dat mijn zusjes er zijn en ze op een ander bed bij mij in de kamer slapen..


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    AriaM schreef:
    (...)

    Veel geluk met het niet vermoord worden door een clown.
    Ik ben doodsblij dat mijn zusjes er zijn en ze op een ander bed bij mij in de kamer slapen..


    mijn zusjes zijn dr dan wel.. maar niet in mijn kamer..

    ik denk dat ik elmo naast me neer leg.. die beschermd me wel


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Wees blij D: me neef heeft me een bed gegeven voor 2 personen D:
    dus er is nog plek voor 1 persoon D: ... I don;t wanna know D:


    Ik ben al onderweg! Je mag kiezen ... Mij of een clown. (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Clowns zijn eng. En vannacht slaap ik niet door die foto.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Severed schreef:
    (...)

    Ik ben al onderweg! Je mag kiezen ... Mij of een clown. (wbw)


    Stiekem is die keuze best moeilijk..
    Wat ga je doen als je dr bent?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Severed schreef:
    (...)

    Ik ben al onderweg! Je mag kiezen ... Mij of een clown. (wbw)

    Makkelijkste keuze ever.


    -

    Radke schreef:
    (...)

    Hoe durf je!
    zomaar een beetje foto's van mijn moeder op Quizlet zetten.
    (cat)


    Whahahahaha
    Dat was eerlijk gezegd een zelfportret van toen ik vorige maand naast Syll lag. Ze weet het alleen niet. Net als de voorgaande keren daarvoor. (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    mijn zusjes zijn dr dan wel.. maar niet in mijn kamer..

    ik denk dat ik elmo naast me neer leg.. die beschermd me wel



    lol xD
    Ik denk dat ik vanavond maar even stiekem bij mijn verloofde in bed ga slape.-Stiekem, want zijn ouders zijn er en die zijn niet bepaald hoe wij zijn-


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Severed schreef:
    (...)

    Whahahahaha
    Dat was eerlijk gezegd een zelfportret van toen ik vorige maand naast Syll lag. Ze weet het alleen niet. Net als de voorgaande keren daarvoor. (wbw)


    WAAAATTTT !!!!! O_O

    D: ik ga zeker weten elmo naast me leggen en mini miegje D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Genius schreef:
    (...)
    Makkelijkste keuze ever.


    Hmmm ... Vermoord worden door een clown of levenslang getraumatiseerd door mij - Hersendood dus ... Ik denk dat ze het nog moeilijk gaat vinden om te kiezen. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    AriaM schreef:
    (...)


    lol xD
    Ik denk dat ik vanavond maar even stiekem bij mijn verloofde in bed ga slape.-Stiekem, want zijn ouders zijn er en die zijn niet bepaald hoe wij zijn-


    Ik schrok toen ik et woord verloofde zag xd maar je bent al 20 xd

    Severed schreef:
    (...)

    Hmmm ... Vermoord worden door een clown of levenslang getraumatiseerd door mij - Hersendood dus ... Ik denk dat ze het nog moeilijk gaat vinden om te kiezen. 8D


    ... Dat bedoel ik..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    WAAAATTTT !!!!! O_O

    D: ik ga zeker weten elmo naast me leggen en mini miegje D:


    I raped Elmo ... When you were asleep. You didn't even notice his bleeding ass when I returned him to you.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    I raped Elmo ... When you were asleep. You didn't even notice his bleeding ass when I returned him to you.



    (huil)
    Not elmo D: ik kreeg hem met kerstmis D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Severed schreef:
    (...)

    Hmmm ... Vermoord worden door een clown of levenslang getraumatiseerd door mij - Hersendood dus ... Ik denk dat ze het nog moeilijk gaat vinden om te kiezen. 8D

    (clown) or (wbw)


    -