• Een echte mooiboy is voor mij een lieve mooie jongen.
    Geen player maar eentje die zijn meisje altijd trouw blijft.
    Een boy die altijd voor zijn broeders en zijn zusjes opkomt.
    Niet voor 1 dag maar voor de rest van zijn leven.

    En voor jouw?

    Het woord 'mooiboy' komt niet voor in mijn vocabolair.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 18:45 ]

    Hooligan schreef:
    Het woord 'mooiboy' komt niet voor in mijn vocubolair.

    Same here_O_


    I knew it, from the moment our eyes met. It was meant to be, just you and me.

    Lieverd, ik zal je een heeele goede tip geven.
    Praat niet over mooiboys op dit forum, ga daarvoor naar een andere want dit word hier niet echt gewaardeerd. Misschien ben je hier niet helemaal op je plaats en kan je beter een forum voor straattaal gaan.


    Your make-up is terrible

    hahahahah

    Bij het woord 'mooiboy' heb ik het altijd over zo'n vreselijk "stoere" gast. Nike airmax, nike/adidas jasje, petje, prachtig buiktasje erbij en nog even vet stoer een sigaret in je muil. Vreselijk.

    Assassin schreef:
    Lieverd, ik zal je een heeele goede tip geven.
    Praat niet over mooiboys op dit forum, ga daarvoor naar een andere want dit word hier niet echt gewaardeerd. Misschien ben je hier niet helemaal op je plaats en kan je beter een forum voor straattaal gaan.


    This + I don't do boys.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zo'n rot joch die denkt dat hij alles is, dat duidelijk laat merken. Die iedereen die anders is pest of commentaar op heeft. En die heel trost is op zijn petje(die hij niet eens fatsoenlijk op zijn hoofd heeft) en zijn onderbroek.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    C18 zei op 14 aug 2011 - 15:19:

    Eh.. ik zie mooiboys als jongens die heel verzorgd overkomen en in staat zijn zich te kleden op een manier waar 8/10 van de tienermeisjes op kwijlen. Jongemannen die gevoelig zijn voor nieuwe trends, zich soms erg extravagant kleden.
    Qua karakter denk ik dat veel van die jongens goed in verleiden zijn en ook geregeld vriendinnen hebben en omdat die jongens zoveel vrouwelijke aandacht krijgen, zijn ze geneigd zich te wanen als god, op de 'Check mij es chickies hebben jonguh' manier.
    Ze voldoen niet allemaal aan dat beeld en daar ben ik zelf ook achtergekomen met klasgenoten en jongens die ik heb ontmoet tijdens vakantie en da's iets positiefs. .



    Wist dat ik 't ergens eerder had gezegd. Voila, uit het topic van Breakdancer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dursley schreef:
    Bij het woord 'mooiboy' heb ik het altijd over zo'n vreselijk "stoere" gast. Nike airmax, nike/adidas jasje, petje, prachtig buiktasje erbij en nog even vet stoer een sigaret in je muil. Vreselijk.

    Buiktasje D;


    Ik ben gemeen xoxo

    Hooligan schreef:
    Het woord 'mooiboy' komt niet voor in mijn vocubolair.

    vocabulaire
    Maar hetzelfde, dat woord staat echt niet in mijn woordenschat :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hooligan schreef:
    Het woord 'mooiboy' komt niet voor in mijn vocubolair.


    het is trouwens vocabulair
    sorry ik kon het niet laten.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik vind mooiboys altijd een beetje een negatieve bijklank hebben, alsof ze zichzelf niet kunnen zijn of zo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hooligan schreef:
    Het woord 'mooiboy' komt niet voor in mijn vocabulair.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hooligan schreef:
    Het woord 'mooiboy' komt niet voor in mijn vocabulaire.

    En ik noem mijn vriend altijd mooiboy en toyboy :Y)


    Ik ben gemeen xoxo