• Een echte mooiboy is voor mij een lieve mooie jongen.
    Geen player maar eentje die zijn meisje altijd trouw blijft.
    Een boy die altijd voor zijn broeders en zijn zusjes opkomt.
    Niet voor 1 dag maar voor de rest van zijn leven.

    En voor jouw?

    Marshmellow schreef:
    (...)
    vocabulaire
    Maar hetzelfde, dat woord staat echt niet in mijn woordenschat :'D.

    Sanjit schreef:
    (...)

    het is trouwens vocabulair
    sorry ik kon het niet laten.

    Haha, dankje, heb het veranderd.

    Hooligan schreef:
    Het woord 'mooiboy' komt niet voor in mijn vocabulair.

    +
    Assassin schreef:
    Lieverd, ik zal je een heeele goede tip geven.
    Praat niet over mooiboys op dit forum, ga daarvoor naar een andere want dit word hier niet echt gewaardeerd. Misschien ben je hier niet helemaal op je plaats en kan je beter een forum voor straattaal gaan.


    Ex astris, sciencia

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Buiktasje D;

    Of etui om je nek, zo noem ik het altijd :Y)

    En wat is een mooiboy?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Dit toopichebben we toch al eens gehad? Anyways, het interesseert me niets wat een mooiboy is. :Y)


    To infinity and beyond •

    Weer zo'n heerlijk topic waar veel in wordt gediscussieerd, wat prachtig is om te lezen :'D
    Anyway, ik zie ze als knulletjes met een te kleine pet, nike air max's, zo'n minitasje van Louis Vuitton die niet echt zijn en een adidasjasje.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Een 'Mooiboy' is een jongen die knap is en daardoor veel meisjes krijgt.

    Sommige denken dat het regel rechte klootzakken zijn maar ik weet dat het tegendeel waar is.

    Ik heb er een paar in mijn vriendengroep en ik weet zeker dat die me nooit meer laten vallen.


    Mooi voorbeeld van een mooiboy. Bad-ass look maar een hart van goud.

    Why did i watch that ^

    Hale schreef:
    Een 'Mooiboy' is een jongen die knap is en daardoor veel meisjes krijgt.

    Sommige denken dat het regel rechte klootzakken zijn maar ik weet dat het tegendeel waar is.

    Ik heb er een paar in mijn vriendengroep en ik weet zeker dat die me nooit meer laten vallen.


    Mooi voorbeeld van een mooiboy. Bad-ass look maar een hart van goud.

    Toch jammer dat ze alleen zo tegen hun vrienden doen en niet tegen andere.
    Dan doen ze alleen maar stoer. Zeer hatelijk.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 18:51 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Assassin schreef:
    Lieverd, ik zal je een heeele goede tip geven.
    Praat niet over mooiboys op dit forum, ga daarvoor naar een andere want dit word hier niet echt gewaardeerd. Misschien ben je hier niet helemaal op je plaats en kan je beter een forum voor straattaal gaan.


    i put the fun in funeral

    Hihi een badkid.


    Alleen maar tranen van geluk

    Hale schreef:
    Een 'Mooiboy' is een jongen die knap is en daardoor veel meisjes krijgt.

    Sommige denken dat het regel rechte klootzakken zijn maar ik weet dat het tegendeel waar is.

    Ik heb er een paar in mijn vriendengroep en ik weet zeker dat die me nooit meer laten vallen.

    *filmpje*
    Mooi voorbeeld van een mooiboy. Bad-ass look maar een hart van goud.

    Ik vind die 'mooiboys' echt niet zo knap hoor. (joehoe)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Oke, nu even een serieus antwoord. Mooiboys zijn jongens die er goed uit willen zien om zoveel mogelijk meisjes te neuken. Ze slijmen, doen aardig (als je populair bent), maar als je met ze hebt gewipt is het klaar en negeren ze je.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik wil helemaal geen mooiboy. Liever een schattig sukkeltje die niemand kan krijgen en echt voor me gaat. (cat)


    SLOAN.

    Buuh idontknow.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 18:52 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse