• Een echte mooiboy is voor mij een lieve mooie jongen.
    Geen player maar eentje die zijn meisje altijd trouw blijft.
    Een boy die altijd voor zijn broeders en zijn zusjes opkomt.
    Niet voor 1 dag maar voor de rest van zijn leven.

    En voor jouw?

    Swayze schreef:
    Maar serieus, een mooiboy is iemand die inderdaad veel aan zijn uiterlijk en weet ik veel denk. Maar ey, mensen met een grote mond hebben een klein hart. (de meeste dan). En misschien zijn ze inderdaad niet zo aardig tegen iedereen, maar mooiboys kunnen de beste vrienden zijn. Niet eens meteen met een relatie. Dus please, don't judge Hale. Want de meeste zien op dit moment die mooiboys als in een stereotype, en is dat juist wat we niet willen? Want er zijn misschien een paar slechte, maar ook genoeg goede. Amen. (:

    Waarom kom ik die dan nooit tegen. Ik weet ook dat je niet iedereen over een kam moet scheren, en dat probeer ik ook. Maar als je alleen van die klootzakken tegenkomt, tja dan is het wel moeilijk om niet te oordelen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Dan heb ik toch echt een andere definitie van knap (cat).

    De rest van de wereld heeft een andere definitie van knap (cat)

    Evaporate schreef:
    (...)
    Nee, niet echt. Ik ken genoeg binnenlanders die dat doen & die beschouw ik als mooiboy. Mijn definitie van mooiboy = tecker.

    Bij ons doen die aso-buitenlanders en aso-wiggers het, zo zie je maar dat het in iedere stad anders is, haha.


    Ik ben gemeen xoxo

    Prudence schreef:
    Een jongen die bij mij uit de buurt moet blijven (krul)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mooiboy bestaat niet.


    -



    Dat zegt genoeg.


    Ik ben gemeen xoxo

    Hooligan schreef:
    (...)
    De rest van de wereld heeft een andere definitie van knap (cat)


    En dat weet jij?

    Asmodeus schreef:



    Dat zegt genoeg.


    Dat is geen mooiboy...

    Ik ga kijken of ik dadelijk een foto kan droppen van 1 van mijn beste vrienden.

    Storytime schreef:
    (...)
    Waarom kom ik die dan nooit tegen. Ik weet ook dat je niet iedereen over een kam moet scheren, en dat probeer ik ook. Maar als je alleen van die klootzakken tegenkomt, tja dan is het wel moeilijk om niet te oordelen.


    Hmm nee dat is ook wel logisch, maar omdat er nou een paar stomme zijn, is niet meteen iedereen stom. Dit is net zo iets als meerdere islamieten iets opblazen dat elke islamiet daarom een terrorist is. Misschien denk ik ook wel te positief. Misschien ben ik te naïef, maar ik zal niet meteen oordelen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Asmodeus schreef:



    Dat zegt genoeg.

    Borstjes vooruit, lipjes getuit. (baby)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hale schreef:
    (...)

    Dat is geen mooiboy...

    Ik ga kijken of ik dadelijk een foto kan droppen van 1 van mijn beste vrienden.


    In mijn ogen is dat een mooiboy. Een jongen die denkt dat ie knap is, maar eigenlijk een magneet is voor wijven die hitsig zijn.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik erger me aan jou en al je topics.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Lol "mooiboy" vind ik juist zo'n patsertje. :')


    ars moriendi

    Swayze schreef:
    (...)

    Hmm nee dat is ook wel logisch, maar omdat er nou een paar stomme zijn, is niet meteen iedereen stom. Dit is net zo iets als meerdere islamieten iets opblazen dat elke islamiet daarom een terrorist is. Misschien denk ik ook wel te positief. Misschien ben ik te naïef, maar ik zal niet meteen oordelen.

    Weet ik, ik probeer het ook niet te doen. Maar soms maken ze het me wel heel moeilijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Prophecy schreef:
    Ik erger me aan jou en al je topics.


    Dan reageer je niet.

    Makkelijk zat.

    Wanneer is jouw bruiloft eigenlijk?