• Een echte mooiboy is voor mij een lieve mooie jongen.
    Geen player maar eentje die zijn meisje altijd trouw blijft.
    Een boy die altijd voor zijn broeders en zijn zusjes opkomt.
    Niet voor 1 dag maar voor de rest van zijn leven.

    En voor jouw?

    'Mooiboy' is toch zo'n lelijke gozer? Met hun 'nep-buitendlandse-'uiterlijk. Die Gucci-tasjes; kleine polopetjes of nike petjes en alles? (':

    Sorry hoor maar dat is een soort 'subcultuur'(als ik het een naam moet geven) en kun je geen eigen definitie aan geven..
    In het vlaams is het bijvoorbeeld; fashionboy; allemaal dezelfde kerels.


    We're all mad here.

    Asmodeus schreef:
    Oke, nu even een serieus antwoord. Mooiboys zijn jongens die er goed uit willen zien om zoveel mogelijk meisjes te neuken. Ze slijmen, doen aardig (als je populair bent), maar als je met ze hebt gewipt is het klaar en negeren ze je.

    _O_


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Rarity schreef:
    (...)
    Ik vind die 'mooiboys' echt niet zo knap hoor. (joehoe)


    De jongen uit het flimpje was gewoon een voorbeeld.

    Geen idee wat dat is, maar dan stel ik mij zo'n typische à la Alex Agnew "Kevin" voor; een jongen met van die joggingbroeken, stekel haar en zijn pet twintig meter boven zijn hoofd. Vanvoor alles plat, van achter alles recht met zijn haar en vooral, ja vooral Adidas spulletjes. En ja voor de rest willen ze alleen de mooiste meisjes, willen ze daar seks mee en gaan ze dan stoer praten van "ik heb toch lekker met blablabla geneukt" of zo.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 18:54 ]

    Hale schreef:
    Een 'Mooiboy' is een jongen die knap is en daardoor veel meisjes krijgt.

    Sommige denken dat het regel rechte klootzakken zijn maar ik weet dat het tegendeel waar is.

    Ik heb er een paar in mijn vriendengroep en ik weet zeker dat die me nooit meer laten vallen.


    Mooi voorbeeld van een mooiboy. Bad-ass look maar een hart van goud.


    Dan heb ik toch echt een andere definitie van knap (cat).


    i put the fun in funeral

    Hale schreef:
    (...)

    De jongen uit het flimpje was gewoon een voorbeeld.

    Ik praat ook in het algemeen.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Evaporate schreef:
    Geen idee wat dat is, maar dan stel ik mij zo'n typische à la Alex Agnew "Kevin" voor; een jongen met van die joggingbroeken, stekel haar en zijn pet twintig meter boven zijn hoofd. Vanvoor alles plat, van achter alles recht met zijn haar en vooral, ja vooral Adidas spulletjes.

    Dat zijn buitenlanders van het aso-genre.


    Ik ben gemeen xoxo

    Hooligan schreef:
    Het woord 'mooiboy' komt niet voor in mijn vocabolair.


    comfort in c h a o s

    Mooiboy? Is dat soms straattaal voor lekkerding ofzo?


    Me so good.

    Parabatai schreef:
    Ik wil helemaal geen mooiboy. Liever een schattig sukkeltje die niemand kan krijgen en echt voor me gaat. (cat)

    Agree. Ik zou toch alleen maar de neiging hebben met m'n vuist te gaan zwaaien als zo'n gastje me probeert te imponeren met z'n badd ass attitude. Get real, kid.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind mooiboys echt slijmers.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Een jongen die bij mij uit de buurt moet blijven (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maar serieus, een mooiboy is iemand die inderdaad veel aan zijn uiterlijk en weet ik veel denk. Maar ey, mensen met een grote mond hebben een klein hart. (de meeste dan). En misschien zijn ze inderdaad niet zo aardig tegen iedereen, maar mooiboys kunnen de beste vrienden zijn. Niet eens meteen met een relatie. Dus please, don't judge Hale. Want de meeste zien op dit moment die mooiboys als in een stereotype, en is dat juist wat we niet willen? Want er zijn misschien een paar slechte, maar ook genoeg goede. Amen. (:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 18:56 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Dat zijn buitenlanders van het aso-genre.

    Nee, niet echt. Ik ken genoeg binnenlanders die dat doen & die beschouw ik als mooiboy. Mijn definitie van mooiboy = tecker.