• Oke dit is simpel^^
    Ik hoop dat iedereen wel weet wat ze moeten doen^^

    ik zal beginnen -geeft het goede voorbeeld^^-

    Onlangs was ik op de speelplaats aan het lopen en was ondertussen aan het lezen x'D
    liep ik ineens tegen een paal op midden van de speelplaats x'D nja heel het school heeft da wss gezien x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Heb er nog eentje vorig jaar hadden we vaste voettocht,, das zo voor een goed doel 20km wandelen,, ik snap er het goed niet van maar kom!! en ja we waren er bijna en ineens kwamen er zo jongens voorbij van de klas van een jongen waar ik op was dus ik zit naar achter te kijken of hij der niet aan komt,, trlijk dan gebeurt het ik loop klink tegen een verkeersbord,, met 200kinderen rond mij natuurlijk,, dikke buil de volgende dag iederen ahahahahahha!! ik dus niet!!!<33333

    Omg ik heb ook altyd zo'n dingen voorxD staren is nooit goedxD=P


    Get outta my head!

    Of i kwas ooit iemand aan het uitlachen om dat die tegen een paaltje liepxD maar ik was zo hard aant lache dat ik niet gezien had dat er voor mij ook een paal wasxD Ikke KNAl der tegexD-.- Heeft die persoon mij nog een heledag ligge uit te lache='D


    Get outta my head!

    Of ik en Me lware ooit ergens,, en mel is mn tweelingzusxD
    En der was zon tredexD en wij stroempelede tegelijk,, wij hadde die trede niet gezienxD ='D
    Synchroon stroempellexD^^


    Get outta my head!

    Of ik en Me lware ooit ergens,, en mel is mn tweelingzusxD
    En der was zon tredexD en wij stroempelede tegelijk,, wij hadde die trede niet gezienxD ='D
    Synchroon stroempellexD^^

    idd xD kvrag mij egt af waar da xe da hebeb voorgehad eigelijk:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    nja, ,dit is bij een vriendin gebeurd xD
    die was heel rustig aan het praten met iemadn enzo,,
    nja liep ze tegen een openstaand raam,, maar egt sprhard:o

    ndien ws het wl lache,, mr toen meot da serieus pijn hebb gdaan xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik gooide gisteren nog een krijtje tegen mijn leraar zijn hoofd aan x)
    Oops.


    I recycle my thoughts.

    nja er ws gistere iemand zo een hele uitleg aant doen xD
    mr was ni egt aant optlette en dacht dat het gdaanws dus bgon ik te klappen xD
    bleek da et ng ni gdaan was:$


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik was zo op school, liepen we naar buiten en ik trek me trui over mijn hoofd. Zeg ik tegen men vriendin: Wil je even voor mij uitkijken waar ik loop?
    Of ze hoorde het niet, of ze deed het niet, want ik liep zonder hulp met een trui over me hoofd verder.

    En Loop ik dus zo tegen een kast aan -_-'


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    -_-' ik vertelde een keer een heel verhaal tegen me vriendin waarvan ik dacht dat ze naast me zat... blijkt ze dus weg te zijn.. merk ik het pas aan het einde van het verhaal.. en de jonge voor me zat me fucking uit te laggen -_- was egt genant want hij vertelde het ook meteen de hele klas :| :S xD:P:D


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    heb ook een genant moment:
    smiddags ben ik aan 't eten en drink ik dan chocomelk.
    drink ik en moet dan ook plots lachen.
    al die chocomelk over de tafel.
    best wel ranzig,is me 2 keer gebeurt!

    nog een:
    ben vorig jaar op school in een rok aan 't lopen.zakt die plots af.
    weet ni of iemand da gezien had.
    hoop van ni.

    nog een:
    ik schaam me hier dood voor maar m'n pa duidelijk
    ni.we zijn in een restaurant aan 't eten en dan valt een glas van onze tafel.regelrecht de grond op.
    mijn pa door heel het restaurant:OOOlééééééééé!!!!
    iedereen keek naar ons.
    schaam me nog steeds dood.(m'n pa blijkbaar niet)

    xxx

    dat er een jonge op me lag (met kleren aan) en hij onder mijn shirt ging met zne hand .. en dah kietelde fucking erg xD .. dus toen deed ik half schokken :P
    whahahhaa
    dah was gwoon egt erug

    ik heb echt iets doms meegemaakt

    ik loop op school naar de duer van de kantione en staat op met koeie letters trekken en ik ben wee zo dom om er recht tegen aan te lopen en het ergste was dat er een paar leraren achter me stonden en me gewoon uitlachten


    ben vorig jaar op school in een rok aan 't lopen.zakt die plots af.
    weet ni of iemand da gezien had.
    hoop van ni.

    ow jah da kn ik vnergens xD
    mr dn in een ver verleden wnt nu draag ik praktisch gn rokken meer xD

    NJa -was glukkig niet bij mij-
    hadde LO en iemand meost zo handstand voordoen:o
    nja viel heel die haar tshirt nr beneje:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Op school.
    Op een ochtend. Mijn vriendin was er nog niet dus ik ging bij mij klasgenootjes!:P
    Toen zag ik mijn vriendin daar lopen. Dus pak ik mijn boekentas voor mij en liep achtermijn vriendin. Ineens viel ik over mijn boekentas voor mijn vriendin die haar juist wou omdraaien xD. Toen zag ze dat ik voor haar voeten was gevallen. Iedereen had da natuurlijk gezien -,-'. En begonnen allemaal te lachen. Ik zelf vond da ook eigenlijk wel grappig(A).
    Ivy x.

    Mijn genanste moment...
    toen ik een keihard opeen leraar aan het vloeken was en die achter mij stond (A)
    :$

    x


    Erase and Replace