• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    EDIT: Caine, ookwel Jane en Carlisle, IS DE ONDERADMIN, ALS IK WEG BEN, MOET JE NAAR HAAR LUISTEREN!
    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Maggie = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena.
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove - Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:58 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Emily
    Ik aaide zacht over Sams hoofd. Hij voelde zich net een puppy als ik dat deed, maar meestal moest hij dan lachen inplaats van boos worden. Verderop zag ik Jacob, mijn reddende engel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Waar is iedereen D:
    Come on, guys *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [i'm here]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Didyme
    De wolf ging van me af en keek raar naar een andere wolf. Rustig stond ik op waardoorhij begon te grommen. Rustig gebruikte ik mijn gave, zodat iedereen wat blijer werd. Ik liep rustig naar Voren weg van de wolven. Ik ging kijken of ik kon helpen tot ik Stefab zag met Jane mijn adem stokte


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Sable]
    In de verte hoorde ik nog een wolf aankomen, die zich naast de Zwarte wolf plaatste. Waarom zou ik antwoord geven, als ik dat niet wil dacht ik terwijl ik op mijn rug ging liggen. ik zag geen moeite om boos te worden, ze konden toch niks doen, want ze kende me niet.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Sam Uley
    Ik zou willen dat ik meer ogen had. Ik moest mijn blik gericht houden op de onbekende wolf voor me, maar achter me liep Didyme weg, naar een drietal andere vampiers, waarvan het meisje nog steeds in een houdgreep werd gehouden. Wat moest ik doen? Ik was de enige van de roedel op het moment. Dat kwam zelden voor.
    Ik besloot de wolf voor me nog één laatste kans te geven, voor ik hem zou aanvallen. Ik keek op hem neer met een waarschuwende blik in mijn ogen en gromde diep.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 15:44 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik glimlachte even een moment naar de vreemde wolf, en liet Sam even, waarna ik voor de andere wolf liep. ''Je hoeft niets te zeggen, we willen je alleen maar helpen.'' Knikte ik met een glimlach.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Didyme
    Ik draaide me even om naar de Zwarte wolf. Ik twijfelde even maar liep weer naarhem toe waar ik vijandig naar de andere wolf keek


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Sable]
    Sjees, Chillax gast, ik wil nog niet dood, want dan krijg je aan de stok met mijn in-.. vriendin dacht ik terwijl ik weer recht ging staan. Ik ben Sable, Sable Maze. Ik woon hier sinds kort, met mijn broertje en vader, net buiten La Push.. meer informatie nodig?? dacht ik en ik keek de 2 wolven onderzoekend aan.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Sam Uley
    In mijn gedachten lachte ik. Mooi zo, ik had informatie uit hem gekregen. Maar ik wilde meer.
    Wat kom je dan hiér doen? Op dít gebied? Hoe lang ben je al wolf? Is je familie het ook? Ik liet mijn agressieve houding varen, want hij leek me niet gevaarlijk. Toch bleef ik wel staan en maakte me nog altijd zo groot mogelijk, maar ik gromde niet meer en stond niet klaar om op hem af te springen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik zuchtte diep. ''Sam, rustig maar. Jacob is hier ook. En als je nu niet rustig word, krijg je geen muffins meer vandaag.'' Ik wist dat met moederlijk, en tegelijkertijd kinderlijk klonk maar ik wilde de gespannen sfeer ontdooien.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sable
    Ik kom hier op onderzoek uit. Ik wist niks van een "gebied". Ik ben al 2 jaar wolf. Mijn vader is wolf, en de vader van mijn vriendin en waarschijnlijk word mijn broertje ook wolf. En als ik jou was, zou ik mijn gedachten voor je houden.Man wat is die gast irritant dacht ik terwijl ik verveeld raakte. Ik begon te denken aan gister avond, met Melody...


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Siobhan

    De hele nacht lag ik te woelen en te draaien. Ik kon maar geen slaap vatten. Zuchtend staarde ik naar het plafond en naar de lege kant in mijn bed. Met moeite hield ik mijn tranen in. Wat deed ik hier eigenlijk nog. In het dorp waar ik woonde kende ik helemaal niemand. Ik wilde weg hier, weg van deze nare plek. Weg van de plek waar mij zoveel ellende was overkomen. Ik stond op uit mijn bed en liep naar mijn laptop. Ik typte een random iets in bij google. 'La Push' stond er met koeienletters op het scherm. Het zag er op het plaatje gezellig uit. Zou ik het doen? Even twijfelde ik. Wat had ik eigenlijk nog te verliezen? Ik boekte mijn tickets voor de volgende middag. Maar waar zou ik gaan wonen als ik daar was? Moest ik me daar zorgen over maken? Ik beet even op mijn lip en keek naar mijn kamer. Veel spullen had ik toch niet. Ik printte de tickets uit met de printer die ik vervolgens weer wegstopte in een doos. Al snel waren alle andere spullen ook ingepakt. Het kon me eigenlijk helemaal niets meer schelen wat er zou gebeuren als ik zou vertrekken. Ik wilde weg hier, een nieuwe begin maken in La Push.


    26 - 02 - '16

    Didyme
    Nog steeds keek ik de wolf aan. Wat wou hij ik kende hem of haar niet van het gevecht bij de Cullens tegen de Volturi.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rachel Black
    Ik glimlachte. ''Je bent wel rustiger tegen de rest, maar je word ook volwassener.'' Glimlach ik, en veeg ik pluk achter mijn oor, waarna ik de popcornschaal op de tafel neerzet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.