• Hey,

    Mijn moeder begon net helemaal over mijn 'verhaaltjes' zoals zij dat zegt, en ze vroeg aan me of ze die mocht lezen. Ik zei nee, want het is een beetje beschamend haha =P
    Maar nu ben ik benieuwd geworden, weten jullie ouders dat je hier verhalen hebt, en hebben ze ze gelezen?

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ze weten wel dat ik schrijf, maar ze vragen er niet om om het te lezen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nee, dat weten ze niet. en eigenlijk vind ik ook dat ze het niet hoeven weten.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mijn oeders weten het, volgens mij maar ik heb uit voorzorg mijn naam veranderd nadat mijn moeder mijn profiel en dus mijn verhalen op quizlet had gezien. Mijn verhalen zijn van mij en mijn ouders hoeven die niet te lezen tenzij ik ze vraag of ze een verhaal van me willen lezen

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 15:30 ]


    Physics is awesome

    Feorge schreef:
    Nee, dat weten ze niet. en eigenlijk vind ik ook dat ze het niet hoeven weten.

    Waarom eigenlijk niet?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn moeder leest soms wat van me, maar that's all.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nee, mijn ouders vinden schrijven een nutteloze hobby.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee, maar mijn vader weet ook niets over me.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn ouders weten dat, ze hebben het nog niet gelezen en dat gaat ook niet gebeuren.

    Mijn ouders weten dat ik schrijf en ik heb ze vroeger wel eens een stukje laten lezen, maar nu écht niet meer. Mijn verhalen zijn niet geschikt voor de oogjes van mijn ouders :3

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 15:31 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn ouders weten dat ik schrijf, maar niet echt wat ;p


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb 't weleens laten vallen, maar ze krijgen 't niet te lezen :Y) Want dan zouden ze zich probably meteen zorgen gaan maken of rare ideeën krijgen :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    En ohja, ik zeg als ik naar boven ga altijd. "Ja ik ga even schrijven hoor." en dan wenst mama me altijd heel lief succes


    Alleen maar tranen van geluk

    Caine schreef:
    Mijn ouders weten dat ik schrijf en ik heb ze vroeger wel eens een stukje laten lezen, maar nu écht niet meer. Mijn verhalen zijn niet geschikt voor de oogjes van mijn ouders :3


    Dit dus. Niemand hoeft te weten van mijn stiekeme Snape-crush..


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ze weten dat ik schrijf, maar... dat is ook echt alles. Ik wil gewoon niet dat ze het lezen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    my ouders weten er niks van maar me zus en leraar wel XD