• Hey,

    Mijn moeder begon net helemaal over mijn 'verhaaltjes' zoals zij dat zegt, en ze vroeg aan me of ze die mocht lezen. Ik zei nee, want het is een beetje beschamend haha =P
    Maar nu ben ik benieuwd geworden, weten jullie ouders dat je hier verhalen hebt, en hebben ze ze gelezen?

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Doncaster schreef:
    Jup, dat weten ze. En ze hebben wel eens iets gelezen, maar de laatste tijd vragen ze er niet meer naar. En ik herinner ze er ook niet aan ;3


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ja, ze weten dat ik verhalen schrijf, en die lezen ze ook met plezier. (Want dat wil ik -aa-)

    Maar niet dat ik Q heb, dat mog niet meer. Maar ik ben stout. (bloos)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alleen mijn vader
    En mijn opa en oma willen het lezen
    Mijn moeder vindt het onzin dat ik schrijf en de rest van mijn familie doet er toch maar lullig over


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oppugno schreef:
    (...)
    Waarom eigenlijk niet?


    Omdat ik denk dat ze het waarschijnlijk toch alleen maar onzin zouden vinden.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik schrijf al heel lang verhalen, maar wil niet dat ze dat gaan lezen. Dan schaam ik me. ;$


    The girl saw the little bird, and knew she could fly.

    Mijn ouders weten het wel en dit is best beschamend, maar mijn moeder laat het aan bijna al haar kennissen lezen. Dan schaam ik me kapot. Gelukkig staan er nu maar 2 verhalen van mij op Q. Die twee zijn voor hun, de rest is van mij. (Dan bedoel ik ook dat hun ouderlijke oogjes het niet aan gaan kunnen.)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Lewis schreef:
    Mijn ouders weten dat ik schrijf, maar niet echt wat ;p


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dudley schreef:
    Nee, mijn ouders vinden schrijven een nutteloze hobby.


    Ex astris, sciencia

    nu wel. ik mocg op de iped en nu hebben ze mijn naam en lezen alles. maar de rest is mijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Feorge schreef:
    Nee, dat weten ze niet. en eigenlijk vind ik ook dat ze het niet hoeven weten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Eh, mijn opa en oma weten wel dat ik schrijf, maar niet waarover (nerd).
    En ik voel er niet echt veel voor om m'n moord/rapescenes aan ze te laten lezen (krul). Laat ik zeggen dat schrijven een uitlaatklep is voor mijn duistere kant die ik normaal gezien onder de duim moet houden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn moeder verdenkt me er wel van dat ik een boek aan het schrijven ben. :Y)
    Maar nee, mijn moeder "weet" niet écht dat ik schrijf, en ze heeft zeker nog niets gelezen. :'D

    En voor degene die het zich afvragen; néé, ik schrijf géén boek. Mijn moeder heeft te veel fantasie. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja, maar tegenwoordig willen ze alleen nog iets lezen als het af is - en voor mij hoeft het ook niet zo nodig meer. Hun feedback is toch altijd: 'Wauw, fantastisch, meisje!' ...


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Het verhaal dat ik nu schrijf weten ze niet, maar het is niet zo dat ik het ontkent heb ofzo.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    nee, ze weten van niets. En ik ben ook niet vN plan om dat binnenkort te doen. Misschien later.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 16:01 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.