• Hey,

    Mijn moeder begon net helemaal over mijn 'verhaaltjes' zoals zij dat zegt, en ze vroeg aan me of ze die mocht lezen. Ik zei nee, want het is een beetje beschamend haha =P
    Maar nu ben ik benieuwd geworden, weten jullie ouders dat je hier verhalen hebt, en hebben ze ze gelezen?

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nee. Mijn vader hoeft niet alles over me te weten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Basecca schreef:
    (...)

    Dit dus. Niemand hoeft te weten van mijn stiekeme Snape-crush..

    Haha ja, die van mij zouden me meteen naar een psycholoog sturen als ze erachter kwamen dat ik een drarrystory heb...

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 15:34 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Haha ja, die van mij zouden me meteen naar een psycholoog sturen als ze erachter kwamen dat ik een drarrystory heb...


    Drarry is niet zo erg hoor. Zo'n gastje met zwart, vet haar en een haakneus, dááááár haken ze op af. Haha, erop af HAKEN, xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oppugno schreef:
    (...)
    Haha ja, die van mij zouden me meteen naar een psycholoog sturen als ze erachter kwamen dat ik een drarrystory heb...


    Haha, ik heb ook een Drarry verhaal en NOWAY dat ze die mogen lezen. Al die details, wat zullen ze wel niet van me denken :W


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja ze weten het, en ik heb zelfs ééntje voorgelezen. Maar vooral omdat mijn verhalen veel demonen en geweld bevatten las ik het voor, anders niet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nee gelukkig niet. Ze weten wel dat ik het vroeger deed :Y)


    As travars

    Jup, dat weten ze. En ze hebben wel eens iets gelezen, maar de laatste tijd vragen ze er niet meer naar. En ik herinner ze er ook niet aan ;3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Winterfell schreef:
    Ik heb 't weleens laten vallen, maar ze krijgen 't niet te lezen :Y) Want dan zouden ze zich probably meteen zorgen gaan maken of rare ideeën krijgen :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Basecca schreef:
    (...)

    Drarry is niet zo erg hoor. Zo'n gastje met zwart, vet haar en een haakneus, dááááár haken ze op af. Haha, erop af HAKEN, xD

    Haha, Snarry, dat is pas fout x) Vertel ze anders waarom Snape zo awesome is ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Carefully schreef:
    Ze weten wel dat ik schrijf, maar ze vragen er niet om om het te lezen


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijne wel, alleen lezen ze ze nooit. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ja, maar ik mag geen seks schrijven


    Firm believer of all that is magic

    Ja, en ze hebben ze gedeeltelijk ook gelezen. Ze wisten al langer dat ik schreef, maar alleen mijn zusje wist dat het ook op internet stond. Toen moest zij een leesautobiografie schrijven, en daarin heeft ze ook gezet dat ik schreef en waar je mijn verhalen kon vinden. --'
    Niet alleen mijn ouders konden dat dus lezen, maar ook de vrouw die drie jaar lang mijn mentrix en Nederlands docente is geweest. En nu heeft mijn vader al een paar keer op mijn profiel gekeken en wil hij graag mijn verhalen lezen. Hij vindt het echt heel leuk dat ik schrijf, en dat is wel fijn, maar ik weet niet wat hij van mijn Harry Potter fanfictions zou vinden. De meesten zijn ook al behoorlijk oud en slecht. Ik weet niet zeker of ik wel wil dat hij of mijn moeder ze leest. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Doncaster schreef:
    Jup, dat weten ze. En ze hebben wel eens iets gelezen, maar de laatste tijd vragen ze er niet meer naar. En ik herinner ze er ook niet aan ;3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee maar ik kan ook niet schrijven en het is geen hobby of wat dan ook. Is niet nodig om te vertellen (bloos)


    -