• Hey,

    Mijn moeder begon net helemaal over mijn 'verhaaltjes' zoals zij dat zegt, en ze vroeg aan me of ze die mocht lezen. Ik zei nee, want het is een beetje beschamend haha =P
    Maar nu ben ik benieuwd geworden, weten jullie ouders dat je hier verhalen hebt, en hebben ze ze gelezen?

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ze weten dat ik een eigen site heb, mijn ouders en zusje. Ik laat ze ook mijn gedichten via Quizlet lezen. En ze vinden mijn gedichten heel mooi (krul)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:58 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    God, nee, gelukkig niet. Mijn moeder weet niets af van mijn liefde voor schrijven en al helemaal niets over het bestaan van Q. Ze vraagt zich nog steeds af waarom ik zolang achter mijn laptop zit, maar ze zal het toch nooit begrijpen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mijn ouders weten het en willen daarom altijd op mijn scherm lezen als ik een worddocument open heb staan. Zwaar irritant:S


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ze weet dat ik een boek schrijf, maar niks over mijn Seks verhaal (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ze weten dat ik schrijf en dat ik zo ongeveer een verhaal heb, maar no way dat ik het ze laat lezen. Echt totaal niet. Het is het enige waar ze niet bij kunnen, samen met mijn gedachtes.


    wth.

    Ze weten dat ik schrijf, maar niet WAT ik precies schrijf. Af en toe laat ik een SA lezen en dat vind mijn mam helemaal geweldig.


    To infinity and beyond •

    Ze weten ervan. En mijn moeder zit constant te vragen of ze mijn verhalen mag lezen. Ik heb ''ja'' gezegt, maar moet ze nog altijd opsturen naar haar. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DarkSavior schreef:
    Ze weet dat ik een boek schrijf, maar niks over mijn Seks verhaal (joehoe)


    Same in here, al is het dan "Snape-verhaal" i.p.v. "seksverhaal".


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn moeder weet dat ik schrijf, ze las ook wel eens wat maar nu niet meer. Mijn vader wist het ooit maar die is het waarschijnlijk vergeten -.-'


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ze weten wat ik schrijf :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Basecca schreef:
    (...)

    Same in here, al is het dan "Snape-verhaal" i.p.v. "seksverhaal".

    omg x) Ze zouden ook wel raar opkijken als ik ze vertel over mijn elfjesverhaal, maar ik ga m'n moeder blijmaken en haar op haar verjaardag mijn verhaal geven, die ik dan bij zo'n winkel even in laat binden =3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ze weten dat ik schrijf en ook dat ik verhalen hier heb op Q en soms ook wel waar het globaal over gaat, maar ik laat ze niet lezen. Ik vind dat zo raar, alsof ze dan in mijn hoofd kunnen kijken. En dat wil ik niet.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Volgensmij weet mijn moeder wel dat ik hier een verhaal schrijf, maar ze vraagt er niet echt om en ik praat er niet echt over als een 'schrijfsite' ofzoiets.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Basecca schreef:
    (...)

    Dit dus. Niemand hoeft te weten van mijn stiekeme Snape-crush..

    *schiet van pagina af en gaat naar jouw verhalen*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nee


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.