• Hey,

    Mijn moeder begon net helemaal over mijn 'verhaaltjes' zoals zij dat zegt, en ze vroeg aan me of ze die mocht lezen. Ik zei nee, want het is een beetje beschamend haha =P
    Maar nu ben ik benieuwd geworden, weten jullie ouders dat je hier verhalen hebt, en hebben ze ze gelezen?

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ze weten het wel, i guess. Ik heb het ze wel eens onduidelijk verteld. Maar ze lezen het nooit echt omdat ik het liever niet heb.


    Everything is worse without music.

    Me moeder weet het wel, maar ze hoeft het niet te lezen.
    En me vader denkt dat Quizlet maar een chatsite is.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 9:37 ]

    Mijn moeder, vader en oma weten het. Ik heb hen allen gezegd het liever niet te lezen - dan ga ik namelijk automatisch daarmee rekening houden, en kan ik niet met mijn fantasie in vrije loop. Bovendien zouden hen de kleine grapjes die ik er overal inzet voor mezelf ook begrijpen, en dan gaat voor mij de humor weg :'D
    Maar mijn oma trekt zich hier niets van aan, en kijkt geregeld bij mijn verhalen. Ze zegt nooit wanneer, dus heb ik maar besloten te doen alsof dat niet zo is x'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eigenlijk weet mijn hele familie het, maar het is ook gewoon zo'n roddelfamilie. We weten alles van elkaar dusjaa... Mijn broer gaat ze altijd lezen en dan op een hele irritante toon hardop voorlezen.
    Als mijn moeder op mijn laptop zit, gaat ze vaak stiekem lezen en dan word ik boos xd


    Take risks and conquer your fears.

    Uhm, nee.
    (A)


    Life is hard and then we die

    Caine schreef:
    Mijn ouders weten dat ik schrijf en ik heb ze vroeger wel eens een stukje laten lezen, maar nu écht niet meer. Mijn verhalen zijn niet geschikt voor de oogjes van mijn ouders :3


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Carefully schreef:
    Ze weten wel dat ik schrijf, maar ze vragen er niet om om het te lezen


    Happy Birthday my Potter!

    ik schrijf nooit meer dusja :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mijn moeder weet me zelfs op Quizlet te vinden. . .


    I can't even think straight.

    Ze weten wel dat ik schrijf maar ik wil niet dat ze het lezen. :'D


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Mijn ouders weten dat ik schrijf, maar niet waar en waarover. Dat wil ik zo houden ook ;D


    Caution first, always.

    Dudley schreef:
    Nee, mijn ouders vinden schrijven een nutteloze hobby.


    Cool, neat, swell -Cry

    Oppugno schreef:
    (...)
    Haha, Snarry, dat is pas fout x) Vertel ze anders waarom Snape zo awesome is ^.^


    Snarry is niet fout (nerd)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Feorge schreef:
    Nee, dat weten ze niet. en eigenlijk vind ik ook dat ze het niet hoeven weten.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Feorge schreef:
    Nee, dat weten ze niet. en eigenlijk vind ik ook dat ze het niet hoeven weten.


    Let it come and let it be