• gebruik ik mijn vriend voor geld :/.

    Mijn kinderbijslag komt later omdat ik dubbele krijg, omdat ik een tijd niet thuis woonde. Dus ik heb eerst geen geld, want mijn vader kan gewoon niks missen (schulden). Mijn vriend heeft mij de afgelopen maand een paar dingetjes gekocht die ik nodig had en wat geld geleend. Nu lopen zijn ouders achter mijn rug om tegen iedereen te klagen dat de relatie bij mij alleen om geld draait, wat dus compleet gelogen is :/.

    Ik ben zó pissig nu, ik zou volgend weekend naar mijn vriend gaan en daar slapen, maar daar heb ik nu dus ECHT geen zin meer in. Ze vragen mij niet eens meer wat er is, ze beweren van alles. Ik heb echt het gevoel dat ik ontzettende ruzie ga krijgen daar en tja, dan gooi ik mijn eigen ruiten dus in.

    Wat zouden jullie doen..? Ik kan zijn ouders het dus niet uitleggen want die geloven mij toch niet. Ik kan mijn vriend de eerste tijd geen cadeautjes kopen, ik heb zelf ook geen rooie cent meer. Hun geloven alleen dat het niet zo is als ik mijn vriend nu ga overladen met cadeau's. Maar HIJ wil dat geeneens. Godver, wat een teringzooi :/


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Toen ik op twitter las dat je volgend weekend waarschijnlijk ruzie gaat krijgen met die ouders wist ik dat het over geld ging. En eerlijk gezegd, ik kan het ze niet kwalijk nemen als ik je tweets soms lees.. (no_chears)


    -

    Bespreek met je vriend hoe je je hierover voelt? Als je uitlegt dat je er echt mee zit, begrijpt hij heus wel dat je even niet in de buurt van je ouders wil zijn. Hij weet wel beter, dat je niet bij hem bent om zijn geld, denk ik. Dus praat er gewoon met hem over, dat lijkt mij het slimste. (:

    Ik zou het idd met je vriend erover praten. Hij kan mss zijn ouders er makkelijker ervan overtuigen dat je echt niet samen bent voor het geld..


    Ik wil een tuin vol egels

    Genius schreef:
    Toen ik op twitter las dat je volgend weekend waarschijnlijk ruzie gaat krijgen met die ouders wist ik dat het over geld ging. En eerlijk gezegd, ik kan het ze niet kwalijk nemen als ik je tweets soms lees.. (no_chears)


    Ik heb alleen af en toe geld geleend :/ en dat krijgt hij allemaal terug. Hij vindt 't ook helemaal niet erg. Mijn pa kan moeilijk de 45 euro die hij per week voor boodschappen krijgt, ff aan mij gaan geven. We zitten in de schuldsanering en zo. Hij snapt dat tenminste.

    Dursley schreef:
    Bespreek met je vriend hoe je je hierover voelt? Als je uitlegt dat je er echt mee zit, begrijpt hij heus wel dat je even niet in de buurt van je ouders wil zijn. Hij weet wel beter, dat je niet bij hem bent om zijn geld, denk ik. Dus praat er gewoon met hem over, dat lijkt mij het slimste. (:


    Weet hij wel, hij gaat deze week uitleggen wat er thuis is bij mij. Maar het zijn afspraken met Jeugdzorg, dat ik daar moet slapen om de week. :/ Kut jeugdzorg..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    De moeder van mijn vriend vindt dat ik hem aan moet sporen om af te vallen (wat ik heel verkeerd vind klinken), zijn oma (is geheel Russisch) wil me kaviaar en goud geven en zijn vader lacht zich dood om dit alles. Zijn moeder is Russische van origine, maar spreekt echt enorm goed Nederlands. Ach, ik hou van hem om wie hij is, niet om zijn geld.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    De moeder van mijn vriend vindt dat ik hem aan moet sporen om af te vallen (wat ik heel verkeerd vind klinken), zijn oma (is geheel Russisch) wil me kaviaar en goud geven en zijn vader lacht zich dood om dit alles. Zijn moeder is Russische van origine, maar spreekt echt enorm goed Nederlands. Ach, ik hou van hem om wie hij is, niet om zijn geld.


    Ik houd ook van hem, niet van zijn geld, maar wij hebben gewoon helemaal nergens geld voor op dit moment. Dus heeft mijn vriend zelf aangeboden om (als het echt nodig is) even bij te springen en tja, aangezien wij al een halfjaar geen kinderbijslag krijgen.. Dan is dat soms wel even nodig :/. We houden bij hoeveel en hij krijgt elke cent meteen terug zodra wij ooit kinderbijslag krijgen. Wat deze maand zou moeten zijn, volgens de brieven.
    Ik krijg dus de kinderbijslag en daar doe ik alles van, omdat mijn vader geen geld heeft dat hij aan mij kan geven. Omdat hij allerlei dingen af moet betalen en als dat niet gebeurt, wij uit 't huis gezet kunnen worden. Huurachterstand en shit. Dus ik snap ook dondersgoed dat wij het even niet kunnen missen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik houd ook van hem, niet van zijn geld, maar wij hebben gewoon helemaal nergens geld voor op dit moment. Dus heeft mijn vriend zelf aangeboden om (als het echt nodig is) even bij te springen en tja, aangezien wij al een halfjaar geen kinderbijslag krijgen.. Dan is dat soms wel even nodig :/. We houden bij hoeveel en hij krijgt elke cent meteen terug zodra wij ooit kinderbijslag krijgen. Wat deze maand zou moeten zijn, volgens de brieven.
    Ik krijg dus de kinderbijslag en daar doe ik alles van, omdat mijn vader geen geld heeft dat hij aan mij kan geven. Omdat hij allerlei dingen af moet betalen en als dat niet gebeurt, wij uit 't huis gezet kunnen worden. Huurachterstand en shit. Dus ik snap ook dondersgoed dat wij het even niet kunnen missen.


    Ja, nou zeg... Heb je kinderen dan? Leuk. Ik vind het echt kut voor je, ga in ieder geval NIET lenen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Voiceless schreef:
    (...)

    Weet hij wel, hij gaat deze week uitleggen wat er thuis is bij mij. Maar het zijn afspraken met Jeugdzorg, dat ik daar moet slapen om de week. :/ Kut jeugdzorg..

    Ja maar als ik steeds lees dat jij kleren wil hebben en hem daarom om geld gaat vragen vind ik persoonlijk nogal raar. Als je geen geld hebt moet je ook niks gaan kopen. Wacht dan zelf tot je wat hebt.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja maar als ik steeds lees dat jij kleren wil hebben en hem daarom om geld gaat vragen vind ik persoonlijk nogal raar. Als je geen geld hebt moet je ook niks gaan kopen. Wacht dan zelf tot je wat hebt.

    Ze kan moeilijk naakt over straat.Dat zou ik wel eens willen zien, iemand die gewoon rustig naakt over straat loopt. Sommige dingen heb je gewoon nodig en als je daar geen geld voor heb moet je het ergens vandaan halen.

    on:
    Dat is wel echt kut van je schoonouders, ik zou ook echt goed kwaad zijn. Gelukkig begrijpt je vriend het wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ze kan moeilijk naakt over straat.Dat zou ik wel eens willen zien, iemand die gewoon rustig naakt over straat loopt. Sommige dingen heb je gewoon nodig en als je daar geen geld voor heb moet je het ergens vandaan halen.

    on:
    Dat is wel echt kut van je schoonouders, ik zou ook echt goed kwaad zijn. Gelukkig begrijpt je vriend het wel.

    Ze heeft heus wel kleren :W En je hebt echt niet om de maand nieuwe kleren nodig.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ze heeft heus wel kleren :W En je hebt echt niet om de maand nieuwe kleren nodig.


    Ik heb geen kleren voor de winter, omdat ik afgevallen ben dit jaar. En als ik dan vraag om wat geld, is het 2/3 euro. Want ik krijg wel heel soms wel eens een 10tje. Ik ga echt geen 50 euro vragen of zo. :/


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik heb geen kleren voor de winter, omdat ik afgevallen ben dit jaar. En als ik dan vraag om wat geld, is het 2/3 euro. Want ik krijg wel heel soms wel eens een 10tje. Ik ga echt geen 50 euro vragen of zo. :/

    Laatst had je het nog over een jurkje. Ben benieuwd welk jurkje voor de winter maar 2 euro kost. (bloos) Kijk ik zit je nergens van te beschuldigen, ik ga alleen maar af wat je op twitter zet.


    -

    Basecca schreef:
    (...)

    Ja, nou zeg... Heb je kinderen dan? Leuk. Ik vind het echt kut voor je, ga in ieder geval NIET lenen.


    Nee, ik krijg de kinderbijslag die mijn vader hoort te krijgen. Omdat ik anders nooit wat kan krijgen.Mijn vader heeft dus een ziekte waardoor hij vergeet wat hij doet. Wij zitten ook bij 5 energiemaatschappijen en zo. Daardoor kunnen wij de huur nauwelijks meer betalen, dus er blijft geen geld over. Niemand let op zijn bankzaken, dus ja.. Het wordt ook steeds niet opgezegd en zo. Kan ook niet, want dan krijg je een superdure eindrekening :/


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ehm, hoe zit het dan met internet? Want je kunt wel op internet en op twitter en dat is ook niet gratis...
    Het is normaal dat die ouders achterdochtig worden. Maar het is nu eenmaal zo dat jongens voor hun lief moeten betalen, anders is het best ongemakkelijk. En kan je niet terecht bij sociaal hulp of zo?


    Where there is a sea there are pirates...

    Genius schreef:
    (...)
    Laatst had je het nog over een jurkje. Ben benieuwd welk jurkje voor de winter maar 2 euro kost. (bloos) Kijk ik zit je nergens van te beschuldigen, ik ga alleen maar af wat je op twitter zet.


    Voor 12 euro kun je tweedehands jurkjes kopen. Dat maakt mij ook geen drol uit, maar ja. Als je 10 euro hebt, kun je niet iets kopen van 12 euro hé.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'