• gebruik ik mijn vriend voor geld :/.

    Mijn kinderbijslag komt later omdat ik dubbele krijg, omdat ik een tijd niet thuis woonde. Dus ik heb eerst geen geld, want mijn vader kan gewoon niks missen (schulden). Mijn vriend heeft mij de afgelopen maand een paar dingetjes gekocht die ik nodig had en wat geld geleend. Nu lopen zijn ouders achter mijn rug om tegen iedereen te klagen dat de relatie bij mij alleen om geld draait, wat dus compleet gelogen is :/.

    Ik ben zó pissig nu, ik zou volgend weekend naar mijn vriend gaan en daar slapen, maar daar heb ik nu dus ECHT geen zin meer in. Ze vragen mij niet eens meer wat er is, ze beweren van alles. Ik heb echt het gevoel dat ik ontzettende ruzie ga krijgen daar en tja, dan gooi ik mijn eigen ruiten dus in.

    Wat zouden jullie doen..? Ik kan zijn ouders het dus niet uitleggen want die geloven mij toch niet. Ik kan mijn vriend de eerste tijd geen cadeautjes kopen, ik heb zelf ook geen rooie cent meer. Hun geloven alleen dat het niet zo is als ik mijn vriend nu ga overladen met cadeau's. Maar HIJ wil dat geeneens. Godver, wat een teringzooi :/


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Countenance schreef:
    (...)
    Dan ben ik het ideale voorbeeld, 13 en één dag en gelijk een folderbaantje nemen en verder zoeken naar banen die beter betalen en ik eventueel als vervanger kan nemen :Y)


    Ik heb op mijn 14e wel eens een maand een krantenwijk voor iemand gelopen, maar toen zijn we allebei gestopt. :'D
    Op mijn 15e werd ik niet in veel winkels aangenomen, en net voor of na mijn 16e ben ik in supermarkten gaan werken, bij callcenters en naderhand bij winkels. Nu werk ik al een goed 1,5 jaar fulltime. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik woon in een klein dorp waar ik bekend sta als dat meisje van die verslaafde vader. Ik werd vroeger ook verwaarloosd, dus ik liep er niet altijd even netjes en schoon bij. Dat beeld houden mensen van je. :/
    Ik probeer het wel.

    Ga je werk zoeken waar je school staat.


    -

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik woon in een klein dorp waar ik bekend sta als dat meisje van die verslaafde vader. Ik werd vroeger ook verwaarloosd, dus ik liep er niet altijd even netjes en schoon bij. Dat beeld houden mensen van je. :/
    Ik probeer het wel.


    Neem een weekend baantje buiten je dorp? Misschien even een ritje reizen elke dag, maar dat is vaak overkombaar (of wil de werkgever misschien wel betalen) en je hebt nergens last van verder.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik woon in een klein dorp waar ik bekend sta als dat meisje van die verslaafde vader. Ik werd vroeger ook verwaarloosd, dus ik liep er niet altijd even netjes en schoon bij. Dat beeld houden mensen van je. :/
    Ik probeer het wel.

    Het betaalt niet zo héél veel, maar een folderwijk heb je binnen no-time. Je hoeft niet veel te doen, het is, soort van anoniem, en je kunt steeds meer gaan verdienen. Hier kreeg ik binnen twee dagen een contract opgestuurd.


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Het betaalt niet zo héél veel, maar een folderwijk heb je binnen no-time. Je hoeft niet veel te doen, het is, soort van anoniem, en je kunt steeds meer gaan verdienen. Hier kreeg ik binnen twee dagen een contract opgestuurd.


    Oké, ik ga het proberen. Dankje :3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Ik heb op mijn 14e wel eens een maand een krantenwijk voor iemand gelopen, maar toen zijn we allebei gestopt. :'D
    Op mijn 15e werd ik niet in veel winkels aangenomen, en net voor of na mijn 16e ben ik in supermarkten gaan werken, bij callcenters en naderhand bij winkels. Nu werk ik al een goed 1,5 jaar fulltime. :]

    Ik heb nog geen ervaring, alles wat ik ehb meegekregen van het proces is dat ik een ander contract heb gekregen dan afgesproken. 'Je verdient ongeveer 45 euro per maand', -rekend na-. Fuck dudes, ik krijg nog geen 30 euro. D:
          Maargoed, iets is beter dan niets en ik hoef mijn nest niet vroeg uit. Vakken vullen mag ik al maar ze willen me niet aannemen.


    Let it come and let it be

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik woon in een klein dorp waar ik bekend sta als dat meisje van die verslaafde vader. Ik werd vroeger ook verwaarloosd, dus ik liep er niet altijd even netjes en schoon bij. Dat beeld houden mensen van je. :/
    Ik probeer het wel.

    Probeer in de dorpen naast waar je woont werk te vinden.


    Where there is a sea there are pirates...

    Voiceless schreef:
    (...)

    Oké, ik ga het proberen. Dankje :3

    Alstje, je komt er uiteindelijk wel, hoe kut het nu ook lijkt. Maar Geesje, als hun tegen je zeggen 'Je krijgt tussen de 50 en 70 euo per maand' bedoelen ze: 'Je krijgt 50 euro per maand, maar we willen dat je "ja" zegt.'


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik heb nog geen ervaring, alles wat ik ehb meegekregen van het proces is dat ik een ander contract heb gekregen dan afgesproken. 'Je verdient ongeveer 45 euro per maand', -rekend na-. Fuck dudes, ik krijg nog geen 30 euro. D:
          Maargoed, iets is beter dan niets en ik hoef mijn nest niet vroeg uit. Vakken vullen mag ik al maar ze willen me niet aannemen.


    Zou ik het niet voor doen als ik jou was. Ik zou i.i.g opzoeken wat je minimum loon hoort te zijn, en als dat daar boven ligt ze daar op aanspreken. Anders kun je altijd nog dreigen met CAO's.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Eerst je opleiding afmaken en dan beginnen wij samen een kinderopvang. Verdien je ook wel wat mee (bloos)


    -

    Genius schreef:
    Eerst je opleiding afmaken en dan beginnen wij samen een kinderopvang. Verdien je ook wel wat mee (bloos)


    En we hebben genoeg mankrachten nodig voor als mijn kinderen ooit ter wereld komen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Zou ik het niet voor doen als ik jou was. Ik zou i.i.g opzoeken wat je minimum loon hoort te zijn, en als dat daar boven ligt ze daar op aanspreken. Anders kun je altijd nog dreigen met CAO's.

    'Voor 13- en 14-jarigen zijn geen minimumlonen vastgesteld, maar moeten zij zelf met de werkgever een beloning overeenkomen.' Maargoed, als het werk 'bevalt' mag ik nog één of twee wijken er bij nemen. Moet alleen wel die foldertjes invouwen. Maar ik heb nu eenmaal geld nodig en ik kan intussen een betere baan zoeken, aangezien ik mag stoppen wanneer ik dat wil. -Onder voorwaarden, dat ik dat 4 weken van te voren aangeef.


    Let it come and let it be

    Dehumanized schreef:
    (...)

    En we hebben genoeg mankrachten nodig voor als mijn kinderen ooit ter wereld komen. :'D

    Daarvoor zijn ze al militaire aan het opleiden...


    Let it come and let it be

    Dehumanized schreef:
    (...)

    En we hebben genoeg mankrachten nodig voor als mijn kinderen ooit ter wereld komen. :'D


    OH GOD NO! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Dehumanized schreef:
    (...)

    En we hebben genoeg mankrachten nodig voor als mijn kinderen ooit ter wereld komen. :'D

    Wel als ze op jou gaan lijken ja (wbw)


    -