• gebruik ik mijn vriend voor geld :/.

    Mijn kinderbijslag komt later omdat ik dubbele krijg, omdat ik een tijd niet thuis woonde. Dus ik heb eerst geen geld, want mijn vader kan gewoon niks missen (schulden). Mijn vriend heeft mij de afgelopen maand een paar dingetjes gekocht die ik nodig had en wat geld geleend. Nu lopen zijn ouders achter mijn rug om tegen iedereen te klagen dat de relatie bij mij alleen om geld draait, wat dus compleet gelogen is :/.

    Ik ben zó pissig nu, ik zou volgend weekend naar mijn vriend gaan en daar slapen, maar daar heb ik nu dus ECHT geen zin meer in. Ze vragen mij niet eens meer wat er is, ze beweren van alles. Ik heb echt het gevoel dat ik ontzettende ruzie ga krijgen daar en tja, dan gooi ik mijn eigen ruiten dus in.

    Wat zouden jullie doen..? Ik kan zijn ouders het dus niet uitleggen want die geloven mij toch niet. Ik kan mijn vriend de eerste tijd geen cadeautjes kopen, ik heb zelf ook geen rooie cent meer. Hun geloven alleen dat het niet zo is als ik mijn vriend nu ga overladen met cadeau's. Maar HIJ wil dat geeneens. Godver, wat een teringzooi :/


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    oh laat maar, het is al gezegd. Ik dacht aan ; werk. xD

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 0:03 ]

    Hmmm... Lastige situatie. Eerlijk gezegd vind ik dat de ouders van je vriendje ook een punt hebben hoor. Wss zou ik hetzelfde doen. Maar hoe kan het dat je amper geld kan vinden? :/ Ga dan hulp zoeken, ik bedoel je woont in Nederland niet in Afghanistan ofzo. Ik weet natuurlijk niet hoe het is bij jou nu, maar je kan ook niet steeds van mensen lenen als je het later mss niet meer terug kan betalen. ;/

    Ik zou zeggen zoek een (bij)baantje...


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Dat is best kut.
    Veel sterkte? (:

    Damn. Ik voel me zo waardeloos nu. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik volg jou ook op twitter, en ik had eigenlijk al het idee dat je vriend echt alles voor je betaalde? ;x Je hebt ook gewoon een telefoon van hem gehad. Dus ik snap wel waar het punt van die ouders vandaan komt eerlijk gezegd, ook al wil je vriend dat zelf betalen.
    Ik zou dat echt allemaal niet aannemen, trouwens..

    Anyway, ik zou als ik jou was echt meteen een baan gaan zoeken dan. Dan koop je eens wat voor hem terug ofzo, of iets leuks voor die ouders.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tja, ik zou het geld persoonlijk niet aannemen en een baantje zoeken. Ik weet niet of dat kan in jouw geval, maar ik snap wel wat die ouders bedoelen :/


    Olive

    Reassurance schreef:
    Ik volg jou ook op twitter, en ik had eigenlijk al het idee dat je vriend echt alles voor je betaalde? ;x Je hebt ook gewoon een telefoon van hem gehad. Dus ik snap wel waar het punt van die ouders vandaan komt eerlijk gezegd, ook al wil je vriend dat zelf betalen.
    Ik zou dat echt allemaal niet aannemen, trouwens..

    Anyway, ik zou als ik jou was echt meteen een baan gaan zoeken dan. Dan koop je eens wat voor hem terug ofzo, of iets leuks voor die ouders.


    Ik wacht op mijn kinderbijslag die MORGEN komt en dan doe ik dat al.
    En die telefoon heb ik ZELF het grootste deel betaalt. -.-

    EN ik wijs al genoeg af.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    > Slotje op verzoek van user


    "I shut my eyes in order to see.'