• Waarom mogen er geen topics over gebanden worden gemaakt?
    Het is iets tussen de mods en de gebande. Maar diegene die geband is kan toch geen discussie erover voeren want daar krijgt hij/zij de kans niet voor. Pas als de ban is afgelopen kan hij/zij uitleg geven maar dan is het al te laat. :'D Soms willen users er wel eens over discusseren, als het te erg word kan het alsnog gesloten worden, vind ik dan.

    En nog eentje: Waarom loopt je GM door als je geband bent, dit is behoorlijk oneerlijk eigenlijk, want je hebt er wel geld voor betaalt. Eigen schuld, dikke bult vind ik daarvoor niet opgaan, want het is wel echt geld.


    Your make-up is terrible

    Reassurance schreef:
    (...)
    Waarom denk je dat hier bijna geen enkele mod op reageert? We worden constant de grond in geboord, dat is écht niet leuk om elke keer aan te horen. Ook wij worden de discussies wel een keertje zat, als het elke keer negatief moet zijn.

    Aan de ene kant, ben ik het helemaal met je eens. Aan de andere kant: Toen jij je opgaf als mod, wist je hoe er op die rode namen werd gereageert. Je wist wat je te wachten stond. :3

    Zeg ik wil best helpen om die kloof tussen de Mods en Users kleiner te maken, maar dat gaat moeilijk in mijn eentje en ik weet bij voorbaat al, dat jullie mijn grootste reden als een bedreiging gaan zien :"D


    Let it come and let it be

    Reassurance schreef:
    (...)
    Waarom denk je dat hier bijna geen enkele mod op reageert? We worden constant de grond in geboord, dat is écht niet leuk om elke keer aan te horen. Ook wij worden de discussies wel een keertje zat, als het elke keer negatief moet zijn.


    Ik heb dit topic niet gemaakt om jullie de grond in te boren maar om inzicht te geven over hoe de users denken. en zovaak gebeurd het nou ook weer niet. In dit topic ging het eerst ook niet om hoe slecht mods zijn, zelfs nu zijn er maar een paar reacties over.
    Elke keer dat er complimentjes naar de mods gegeven worden, hoor je daar niets over, maar een negatieve reactie, ohjee!


    Your make-up is terrible

    Oh nee, ik vond dat kijkje achter de schermen wel leuk. (krul)

    En weet je, natuurlijk is er een verschil tussen mods en users. Simpelweg omdat wij bijvoorbeeld geen bans e.d. kunnen geven, maar dat maakt ons als users niet minder, of machteloos, of wat dan ook. Want laat ons eerlijk zijn, als de user-mod relatie echt verkeerd zou zijn, zou dit topic al lang zijn gesloten, en dat is het niet. :Y)

    En ik geef toe dat ik momenteel ook niet helemaal aan mijn eigen woorden uit kan.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Countenance schreef:
    (...)
    Aan de ene kant, ben ik het helemaal met je eens. Aan de andere kant: Toen jij je opgaf als mod, wist je hoe er op die rode namen werd gereageert. Je wist wat je te wachten stond. :3

    Zeg ik wil best helpen om die kloof tussen de Mods en Users kleiner te maken, maar dat gaat moeilijk in mijn eentje en ik weet bij voorbaat al, dat jullie mijn grootste reden als een bedreiging gaan zien :"D

    Tell me :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    (...)
    Ik zeg ook niet dat jij 't zegt, maar zo wordt er soms wel over ons gesproken 8) En zoals ik al zei, onderscheid moet er soms zijn. Het helpt ook niet veel als we met de users meegaan en er ook op los gaan schelden.

    Dat vind ik ook, maar dan moet je het niet vreemd vinden dat we jullie soms zo behandelen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Winterfell schreef:
    (...)
    Maar da's hetzelfde, als ik op mijn werk anders omga met een collega op de werkvloer, dan als ik diegene ontmoet op een random plek. Zelfde met leraren etc. Dat houd je ^^ Tenminste, da's bij mij wel zo.

    Maar Nynk, jullie zitten ook hier voor je plezier. Mij lijkt het dan niet echt een ideaal iets als anderen jullie aanspreken op een onderdanige manier, of juist op jullie neer kijken. Dat komt door die kloof hiero :'D


    Let it come and let it be

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat vind ik ook, maar dan moet je het niet vreemd vinden dat we jullie soms zo behandelen.

    Ach, zo vreemd vind ik 't niet, zelf als users zou ik misschien af en toe ook wel commentaar hebben. Als 't er maar niet over gaat. Wij proberen alles ook maar goed te doen en laten verlopen ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat ik eigenlijk niet snap is dat die Misacota ofso permanent geband werd, en Mitchell maar 4 dagen, terwijl ze allebei scholden enzo.

    Ok,
    ik vind het ook erg dat de Mods worden beschuldigd terwijl hun niet dag en nacht op Q zitten om alles in de gaten te houden, ze hebben ook een leven buiten Q, misschien ook persoonlijk stress waardoor er anders word gereageerd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Countenance schreef:
    (...)
    Maar Nynk, jullie zitten ook hier voor je plezier. Mij lijkt het dan niet echt een ideaal iets als anderen jullie aanspreken op een onderdanige manier, of juist op jullie neer kijken. Dat komt door die kloof hiero :'D

    Tuurlijk zit ik hier voor m'n plezier :') Ik zie niet constant in die rol van een strenge mod, maar soms moeten we nou eenmaal optreden. En ik wil ook helemaal niet dat iemand mij aanspreekt op zo'n manier D: In mijn ogen gedraag ik mij meestal wel, als een normale user :') En da's 't zelfde met de rest van de mods. Die proberen dat ook gewoon ^^ Ieder op z'n eigen manier.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Starkiller schreef:
    Wat ik eigenlijk niet snap is dat die Misacota ofso permanent geband werd, en Mitchell maar 4 dagen, terwijl ze allebei scholden enzo.


    Misacota is een gestoord kind
    en Mitchell niet


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Winterfell schreef:
    (...)
    Tell me :Y)

    Wij Users wisten al dat er iets bestond als een Modforum, vervolgens worden we lekker gemaakt met een gigantische uitleg over hoe alles zit en dat soort dingen. Waardoor wij de indruk krijgen dat er héél veel voor ons verborgen gehouden word. Maar geen stipje van die inhoud word ons toevertrouwd. Alsof we er niet mee om kunnen gaan, niet dat zoiets in deze situatie gaat, maar het is alles op niets en keer op keer geven jullie ons maar de helft. En dan heb ik het niet enkel hierover, ook over Bans en alles.


    Let it come and let it be

    Ik ga even eerlijk zijn en het wordt vast niet zo aardig opgevat :'D Maar ik vind de mods een beetje laf eigenlijk. Ze geven zo vaak een waarschuwing op een topic en alsnog gaan mensen vaak door daarna. Dan geven ze alsnog een waarschuwing wat 'dreigend' moet klinken, maar ik word er niet bang van ofzo :'D Is er een regel dat je eerst zoveel waarschuwingen moet geven op een topic voordat ie gesloten mag worden ofzo? :Y)


    -

    @Countenance:
    Er zijn inderdaad mods met een te groot ego, maar zo zijn er ook genoeg users hoor. :Y)
    Dat is een karaktertrek, en hoewel ik me daar soms ongelooflijk aan kan ergeren, vind ik niet dat je daar de mods op mag afkraken. Toch zeker niet als je daar geen users over aanspreekt.
    En dan nog. Te groot ego of niet, ik vind dat de mods hun best doen, en meer kan ik niet verwachten.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Starkiller schreef:
    Wat ik eigenlijk niet snap is dat die Misacota ofso permanent geband werd, en Mitchell maar 4 dagen, terwijl ze allebei scholden enzo.

    Misacota begon en deed meer dan Mitchell. Zij schold niet alleen maar beledigde en zog bij alles en iedereen ruzie.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall