• Waarom mogen er geen topics over gebanden worden gemaakt?
    Het is iets tussen de mods en de gebande. Maar diegene die geband is kan toch geen discussie erover voeren want daar krijgt hij/zij de kans niet voor. Pas als de ban is afgelopen kan hij/zij uitleg geven maar dan is het al te laat. :'D Soms willen users er wel eens over discusseren, als het te erg word kan het alsnog gesloten worden, vind ik dan.

    En nog eentje: Waarom loopt je GM door als je geband bent, dit is behoorlijk oneerlijk eigenlijk, want je hebt er wel geld voor betaalt. Eigen schuld, dikke bult vind ik daarvoor niet opgaan, want het is wel echt geld.


    Your make-up is terrible

    StJimmy schreef:
    (...)
    Het nadeel met regels is interpretatie. Wat de een uitschelden vind vind de ander weer niet, om maar een voorbeeld te geven.
    Trouwens verdediging is een plicht.

    Niet, dat is een recht.
    Ja, en de mods zijn de baas, dus hoe zij het interpreteren zo is het. En ze geven echt niet zomaar een ban, dan zal er wel duidelijk iets mis zijn. Ze proberen het ook leuk voor ons te houden, weet je.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Assassin schreef:
    (...)

    Symbol/Zecora, met teveel accounts.


    maar je mag wel meer dan 1 account toch?
    als je maar geen misbruik van maakt , toch?


    -

    Winterfell schreef:
    (...)
    + sommige mensen willen geen eens een uitleg geven, maar gaan door met de boel te terroriseren.


    Vroeger kreeg je alleen een forumban, kan dat niet weer dan?


    Your make-up is terrible

    Beastcrash schreef:
    (...)

    Is dat dan al gebeurd? per ongeluk de verkeerde geband? :'D

    Hm, weet ik eigenlijk niet :') Weleens een fout tijdens het bannen, per ongeluk te weinig dagen 'fzo.


    "I shut my eyes in order to see.'

    SmileLullaby schreef:
    (...)

    maar je mag wel meer dan 1 account toch?
    als je maar geen misbruik van maakt , toch?



    het ging richting de 20. (bloos)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Vroeger kreeg je alleen een forumban, kan dat niet weer dan?

    Dat kan nog steeds, maar da's ook een ban? Dan zouden ze daardoor ook zichzelf mogen verdedigen.. sommige users zijn er gewoon op uit. Die kunnen wij niet nog de tijd geven om zichzelf te verdedigen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    (...)
    Wat is onze schuld? Onze verantwoordelijkheid?

    Schuld is niet het goede woord, maar er zijn 2 mensen in het verhaal. De gebande en de mod, beide moeten ze hun verantwoording nemen, als een van de twee het wilt.
    Jullie hebben niet altijd gelijk he. Of, dat vinden wij. Het is niet meer dan logisch dat je er dan iets over mag/kan zeggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Schuld is niet het goede woord, maar er zijn 2 mensen in het verhaal. De gebande en de mod, beide moeten ze hun verantwoording nemen, als een van de twee het wilt.
    Jullie hebben niet altijd gelijk he. Of, dat vinden wij. Het is niet meer dan logisch dat je er dan iets over mag/kan zeggen.


    Er is toch ook niet gezegd dat er niet over gediscusiëerd mag worden? :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    StJimmy schreef:
    (...)
    Schuld is niet het goede woord, maar er zijn 2 mensen in het verhaal. De gebande en de mod, beide moeten ze hun verantwoording nemen, als een van de twee het wilt.
    Jullie hebben niet altijd gelijk he. Of, dat vinden wij. Het is niet meer dan logisch dat je er dan iets over mag/kan zeggen.

    Ik heb nooit gezegd dat wij altijd gelijk hebben, wij zijn ook maar mensen 8) Maar we zijn wel met meerdere mensen, dus meestal nemen we met z'n allen wel een goede beslissing (: Je kan er altijd iets over zeggen als user, via een PB kun je dat kwijt. Dit is al heel lang zo en we zijn nooit overspoeld met PB's.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    (...)


    het ging richting de 20. (bloos)


    :|:O


    -

    Winterfell schreef:
    (...)
    Dat kan nog steeds, maar da's ook een ban? Dan zouden ze daardoor ook zichzelf mogen verdedigen.. sommige users zijn er gewoon op uit. Die kunnen wij niet nog de tijd geven om zichzelf te verdedigen.


    Als je alleen een forumban krijgt, kan je het forum niet opstelten zetten en alsnog met de mod pben en later eventueel een gehele ban krijgen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je alleen een forumban krijgt, kan je het forum niet opstelten zetten en alsnog met de mod pben en later eventueel een gehele ban krijgen.

    Maar, sommige mensen zijn daar alleen op uit en die nemen zo'n uitleg geven niet eens serieus, vandaar meteen een perm. Als je een forumban krijgt, dan kan je inderdaad nog een mod PB'en, maar ook die geven wij niet zonder reden, dus veel meer zal er niet aan veranderen en meestal worden die uitgedeeld bij kleinere vergrijpen x) Bijv. het constant bumpen van topics of reclame maken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    (...)
    Ik heb nooit gezegd dat wij altijd gelijk hebben, wij zijn ook maar mensen 8) Maar we zijn wel met meerdere mensen, dus meestal nemen we met z'n allen wel een goede beslissing (: Je kan er altijd iets over zeggen als user, via een PB kun je dat kwijt. Dit is al heel lang zo en we zijn nooit overspoeld met PB's.

    Zo komt het wel vaak over.
    Dat omdat je als 'buitenstaander' geen antwoord krijg. Ik heb het een keer gedaan (was trouwens wel over het sluiten van een topic en niet over een ban) en toen kreeg ik te horen dat ik er niks mee te maken had en me er niet mee moest bemoeien.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Zo komt het wel vaak over.
    Dat omdat je als 'buitenstaander' geen antwoord krijg. Ik heb het een keer gedaan (was trouwens wel over het sluiten van een topic en niet over een ban) en toen kreeg ik te horen dat ik er niks mee te maken had en me er niet mee moest bemoeien.


    Ik weet niet precies wat er toen allemaal gezegd is geweest, dus ik hou mijn mond over jouw situatie, maar ik kan je wel zeggen dat die paar keer dat ik een mod een pb heb gestuurd voor uitleg, ik die ook heb gekregen en ik daar heel tevreden mee was. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Beastcrash schreef:
    (...)

    Ik weet niet precies wat er toen allemaal gezegd is geweest, dus ik hou mijn mond over jouw situatie, maar ik kan je wel zeggen dat die paar keer dat ik een mod een pb heb gestuurd voor uitleg, ik die ook heb gekregen en ik daar heel tevreden mee was. :Y)


    Ik krijg ook soms niets, of pas heel laat.


    Your make-up is terrible