• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 40!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ De RPG'ers bedanken de moderators voor het verplaatsen van dit topic naar het RPG-subfoum ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 11:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Fuuuuu- ik moet afsluiten. Byee <3]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Ik was dus echt niet van plan om hier nu even lekker stil te gaan staan en niets te doen.
    Ik zei tegen Ferron dat we later wel weer terugkwamen en sloop toen de gang op, maar zorgde ervoor dat ik uit het zicht bleef.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Met een zucht spring ik op van het bed, gevolgd door Dario. 'Dat is echt de idiootste, eikeligste hufter die ik óóit gezien heb,' verklaar ik. 'Jap,' is ook Dario het met me eens. 'Ik ga maar eens naar bed,' voegt hij er aan toe. 'Tot morgen!' En hij verdwijnt naar onze kamer.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hayden
    'Ja, natuurlijk komt alles altijd weer goed,' grijns ik. Hey, als zij dat wil geloven ga ik de bubbel niet kapot maken.
    'Je hebt wel een vet spannend leven zo te horen, in District 12.'

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 21:52 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ bye Val <3]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [nog éven een mini-Nal postje voor ik weg moet]

    Nalyua
    Ze haalde haar schouders op. "Ach, valt wel mee. Vooral héel veel werken en dan zitten we eigenlijk vooral te kletsen. En we gaan soms stiekem naar het bos, maar dat mag niet. Of we stoken 's nachts een vuurtje, dat mag ook niet. En heel soms is er een feest bij mensen achterin de tuin, maar dat is al bijna nooit. En dat mag eigenlijk ook niet."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amycus Calcia
    Onwillekeurig zorgde ze ervoor dat de kus iets minder rustig werd, ze liet haar nagels over de huid van zijn hals glijden.
    Echt rustig was het niet in haar hoofd, maar dat was het de laatste tijd nooit. Er was altijd wel iets om over te piekeren: het verzet, Duardo's abnormale gedrag, gemuteerde stylisten, Felan.
    Maar voor het eerst in tijden gingen haar gedachten maar om één ding, één persoon eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 21:54 ]


    -

    [Bye Val <3]


    -

    Cassie - District 9
    Ik slenter achter hem aan naar onze kamer, poets mijn tanden, kleed me om en stap mijn bed in. 'Trusten,' mompel ik en dan val ik in slaap.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Pfft, ik moet afsluiten... Ik DENK dat ik morgen wel weer kom, dan negeer ik mijn computerverbod gewoon even, maar misschien lukt dat niet &dan ben ik er overmorgen weer]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Ik werd hard in mijn rug geduwd, waardoor ik half tegen een muur aanviel.
    'Wat is hier aan de hand, Saph?' vroeg hij met ingehoude woede.
    'I-ik was een deel van eht verzet, tegen eht capitool,' zeg ik. ik dwing de woorden uit mijn keel, tril als een rietje. Maar fayan kan me nu tenminste neit zien.
    'Dus sleep je je familie er weer in mee?!' hij verluid zijn stem weer, ik verroer me niet. 'Je verdoet eerst je leven, vermoord je meoder dankzij die verdomde spelen, en nu pas vecht je er tegen waarmee je ons in nog meer gevaar brengt?'
    Zijn vuist kwam hard tegen mijn kaak aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oke, nu word ik ongeduldig en snapt hij het maar eens (cat)]

    Chiara Cinxi
    Haar armen klauwden zich om haar hals, waarna ze haar handen in haar moeders lange, donkere haar liet krullen. Met een vrolijk lachje trok ze eraan, en niet-wetend of ze nu mee moest lachen of heel boos moest worden trok ze de vuistjes van haar dochter los.
    'Zahira Briiori, doe eens rustig,' zei ze, met een lichte lach in haar stem. Het feit dat ze Daiyhs naam droeg, deed al heel wat. Net zoals dat ze op hem leek, maar het nam de pijn van zijn vertrek, zijn dood, niet af.


    -

    [NEE - IK - GA - SAPHS - VADER - MEPPEN - FAYAN - WEES - NU - EENS - EEN - ROZE - NINJA - EN - DOE - ER - IETS - AAN O__O]


    -

    Darcio
    Mijn adem stokt in mijn keel. Zahira Briiori. er was geen twijfel over mogelijk, er zou maar een reden zijn waarom het kind die achternaam droeg. die laatste nacht...
    Ik waag het er op, werp een blik naar haar. Ze zit op de vensterbank, het kind in haar armen.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 21:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus schreef:
    [NEE - IK - GA - SAPHS - VADER - MEPPEN - FAYAN - WEES - NU - EENS - EEN - ROZE - NINJA - EN - DOE - ER - IETS - AAN O__O]


    [this post made my day]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.