• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 40!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ De RPG'ers bedanken de moderators voor het verplaatsen van dit topic naar het RPG-subfoum ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 11:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Oh my god! Oké, echt niet dat ik hier bleef staan. Wat hij kon, kon ik ook.
    Ik rende van achter op hem af, tikte hem op zijn schouder en ramde mijn knie zo hard ik kon in zijn kruis zodra hij zich omdraaide.
    Tsja. Hoe schakel je een man tijdelijk uit. Zo dus.
    Daarna pakte ik Saph's hand was en trok hem mee terwijl ik nog trilde van woede.
    Damn. Wat een klootzak.

    [En dan komt er natuurlijk nog meer drama (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Haar ogen glommen nog van de tranen die ze weg had gedrongen. Als ze iets niet wilde, was het Zahira die haar zag huilen.
    Langzaam keek ze weer op, toen ze zijn ogen zag. Haar handen grepen haar kind vast, aangezien het óf dat was óf haar op de grond laten vallen. Een paar tellen keek ze hem verbaasd, onbegrijpelijk, verward, maar vooral verscheurd aan.
    Dit kon niet. Het kon niet.


    -

    Saph
    Alles gebeurde verdomd snel. Vader's vuist vloog tegen mijn kaak, vader viel opd e grond, Saph greep mijn hand en trok me de gangen door. Ik kon alleen mijn kaak vasthouden, die behoorlijk gevoelig en pijnlijk was, en verdwaasd voor me kijken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ (wbw) there will be]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [GOOO FAYAN (banana)(banana)]


    -

    Darcio
    Natuurlijk koos ze dat moment om op te kijken. Haar ogen waren nog steeds prachtig. Ik begon de gang weer door te lopen. Ze zou het af doen als gezichtsbedrog.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik sleepte Saph mee naar onze eigen kamer, draaide de deur op slot, zette hem op de bank en haalde toen ijs uit de vriezer en legde dat voorzichtig tegen zijn kaak. Met mijn andere hand streelde ik over zijn wang.
    Wat moest het vreselijk zijn om zo'n familie te hebben, die je van zulke vreselijke dingen beschuldigde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Met een ruk ging ze staan, Zahira nog altijd tegen haar borst aan.
    'Daiyh!' riep ze, zonder rekenig te houden met de tijd. Het kon niet, maar ze had het toch gezien? Ze zou zijn gezicht niet verwarren met die van een ander, of wel?
    Ze hebben hem meteen neergeschoten
    Had Saph gelogen, om haar hem te doen vergeten? Of had het Capitool gelogen?


    -

    Saph
    Iets kouds werd tegen mijn pijnlijke kaak aangedrukt. Ik zat opd e bank, we waren terug in onze kamer. ik keek Fayn aan door een waas van tranen die ik weigerde los te laten. Ik zag er al belachelijk genoeg uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Darcio
    'Ik weet niet waar u het over hebt,' zei ik na een korte stilte, mijn stem zwaarder, vervormd. Weken had ik moeten oefenen op eht effect.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 22:07 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Even schrok ze toen ze antwoord kreeg, maar het was zijn stem niet. Haar hand trilde toen ze Zahira's hoofd ondersteunde, haar blik schoot van haar naar de man.
    'Kijk me dan tenminste aan,' zei ze.


    -

    Darcio
    'Deed ik dat net niet?' de subtiele gezichtveranderingen zouden neiet genoeg zijn om Chiara voor de gek te houden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Awh my god, poor Saph ):]

    Fayan - Stylist
    "Misschien kunnen ze wel weer gewoon teruggestuurd worden naar District 4," zei ik zachtjes na een hele lange stilte.
    Ik begreep maar niet hoe je zo met je eigen zoon kon omgaan. Met Saph. Wat had hij hen ooit misdaan? Wat de man gezegd had was niet waar. En toch werd Saph ervoor gestraft.
    Voorzichtig pakte ik zijn hand vast en streelde met mijn vingers over de zijne.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Achterdochtig trok ze haar wenkbrauwen op.
    'Blijkbaar niet goed genoeg,' zei ze met een rustige stem, maar er school zoveel meer achter. Zou Daiyh het kunnen, haar eerst horen huilen en haar daarna achterlaten?
    Misschien wel, waarschijnlijk wel.


    -

    Saph
    Ik gaf een vage, trillerige knik. Niet dat ik eht zou geloven. Hij zou niet terug gaan zonder mij mee te slepen. Na die realisatie ontsnapte één van de tranen, die langzaam over mijn wang, de ongeschonde kant van mijn gezicht rolde.
    'Saph!'
    Hij was buiten, heen dichtbij de kamer, ik kromp ineen bij het geluid van de zware stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.