• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 40!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ De RPG'ers bedanken de moderators voor het verplaatsen van dit topic naar het RPG-subfoum ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 11:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Je hebt wel een punt]
    Cassie - District 9
    'Eigenlijk is het best zielig,' mompel ik tegen Dario. Hij knikt. 'Wat doe je eraan,' antwoord hij op hetzelfde volume terwijl hij zijn schouders ophaalt.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amycus Calcia
    Tevreden liet ze haar armen los om zijn hals rusten, de kus beantwoordde ze maar al te graag.
    Eigenlijk had ze dit gewoon eerder moeten doen. Beiden waren ze niet van de romantiek, de manenschijn of rozen, dus wat er er beter?

    Chiara Cinxi
    Hij verroerde niet, bewoog voor geen meter. Na een paar minuten liet ze een zucht horen, trillend van vermoeidheid, terugkomend verdriet. Dit moest ze niet doen, ze moest zichzelf niet wijsmaken dat ze Daiyh zag. Hij was dood.
    Onwillekeurig beet ze op haar onderlip, keerde haar zachtgroene, inmiddels licht glanzende ogen weg van de onbekende man.


    -

    [haha, mijn langste post ever was 3000 woorden. de gemiddelde one-shot is korter. O:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    Wat moet Fayan nu wel niet van me denken. Ik kan geen woord over mijn lippen krijgen.
    'Ben je dan echt zo nutteloos dat je zelfs neit eens kan uitleggen wat er aan de hand is, Saph? De mensen die ons ophaalde zeiden dat je eht zou uitleggen, nou ik wacht nog steeds.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [En toen kwam het antwoord: twee lullige zinnetjes tegen 3000 woorden :'3]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 21:33 ]


    -

    Fayan - Stylist
    Ik balde mijn vuisten, spande mijn spieren en keek heel geconcentreerd mee naar de tv. Geen idee wat erop was. Maar hij moest echt kappen met zo over Saph te praten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Darcio
    Loop weg. loop nu gewoon weg, doe alsof je elkaar niet kent. Nee, niet doen alsof, je eknt ahar niet, klaar. Het heeft geen zin om herinneringen op te halen. er zijn geen herinneringen. Loop weg.
    ik wrijf mijn handen over mijn slapen. Waarom kan ik neit gewoon weglopen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Fayan, hit him !

    Ik zie nu echt een roze powerninja ofseu voor me :'3]


    -

    Cassie - District 9
    'Misschien moeten we helpen,' stelt Dario zachtjes voor, maar ik schud mijn hoofd. 'Familiezaken, daar moet je niet tussen gaan staan.' Ik ga er vanuit dat ze ons niet horen, hoewel ik het niet zeker weet. 'We grijpen wel in als hij gaat huilen, of zo.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    saph
    'Het had echt beter geweest als je was gestorven in de spelen, dat had je familie veel verdriet bespaard.'
    alles duizelde me, ik voelde me zo ontzettend klein, nietig. Er kwam alleen een verstikt geluid uit mijn keel, ik kon neit meer praten, uitleggen ging niet. Daarbovenop schaamde ik me dood dat Fayan me zo moest zien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Hij streelde haar gezicht en stopte een loshangende pluk van haar blonde haar achter haar oor. Blijkbaar werd je nu geacht iets te zeggen als "Tot nu toe was mijn leven doelloos, tot jij op mijn pad kwam en mijn stralende lantaarn werd", maar zulke onzin vond hij eerlijk gezegd zwaar overbodig, dus kuste hij haar opnieuw.

    [@Maeleena: heb je mijn Nalyua-post over het hoofd gezien? o;]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxi
    Het was officieel: ze maakte zichzelf gek. Dankzij die paar minuten van het denken dat die onbekende was Daiyh kon zijn, leek ze alles weer te zien.
    Daiyh in de lift, die onweerstaanbare grijns op zijn gezicht, het gevoel van zijn zachte lippen, zijn sterke spieren. Hoe boos hij soms kon zijn, zijn zeldzame momenten van tederheid. Hoe bezorgd hij was geweest toen Liadan haar had aangevallen.
    Met haar armen hield ze Zahira steviger vast, dankbaar dat ze sliep. Haar ogen gleden dicht, ze beet op haar onderlip. Toch ontsnapte er een onwillekeurige snik aan haar.
    Verdomme, wat moest die man nu wel niet van haar denken?


    -

    [ @Val: lieverd, de reply staat boven en onder je Nalyua post :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [HAHA, omygod! Roze powerninja, lol :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [@Maeleena: maar ik had mijn post van Nal aangepost... najah, laat ook maar.]

    Nalyua
    "Nou, weet je, Elusindra had toen net een paar dagen een nieuw vriendje. En toen had ze 'm afgepikt! Maar ze is wel de dochter van Cetani, en die heeft een bakkerij, en dan mogen wij extra brood als we met haar mee naar huis gaan." Eigenlijk klonk dit best kinderachtig, vond ze, maar aan de andere kant: wie hield er nou niet van roddels?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.