• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 40!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ De RPG'ers bedanken de moderators voor het verplaatsen van dit topic naar het RPG-subfoum ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 11:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    'Hufter,' mompelen ik en Dario in koor, wat een identieke grijns oplevert.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [@Val
    Ik las eerst even oppervlakkig, en zag niet helemaal dat hij dat niet zei.
    Dus ik dacht meteen: wut? O_O

    :'D]

    Amycus Calcia
    Onwillekeurig trok ze hem dichter tegen zich aan, liet een vrije hand door zijn donkere haar glijden.
    Behalve wanneer ze iemand moest afsnauwen was ze nooit goed geweest met woorden, dus misschien was het maar beter dat Felan ook niet bepaald een Shakespeare was. Hoefde zij zich niet belachelijk te voelen.


    -

    Darcio
    Een klein, zacht geluid echode door de gang. Ze was aan het huilen. Natuurlijk was ze aan eht huilen. ik wilde me omraaien, haar trossten, maar het kon niet. ik moest mijn taak doen. Maar Chiara...
    Heeft een nieuw leven opgebouwd, zeg ik streng tegen mezelf. Chiara heeft een kind, een ander iemand in haar leven.
    Maar ik kan niets tegen haar zeggen. niet doen alsof ik een vreemdeling ben. ik kan alleen weglopen en dat lukt verdomme niet!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Dat was de druppel. Dat was écht de druppel.
    Ik draaide me om op mijn stoel, mijn gezicht vertrokken van woede. Ik had zin om op hem te schelden, maar laat ik het eerst eens 'beleefd' proberen.
    "Meneer, ik zou het héél erg fijn vinden als u nu meteen wegging." Ik probeerde vriendelijk te klinken, maar het klonk allesbehalve. Daarbij waren mijn handen nog steeds tot vuisten gebald en schoten mijn ogen vuur.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [...oops o.o *dom*]

    Hayden
    'Oh, dat is best gemeen,' antwoord ik. 'Ik heb zoiets nog nooit emegemaakt, maar dat moet echt wel erg zijn geweest, kwam eht goed?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik en Dario zitten met vrolijke grijnzen op onze gezichten naar Fayan te kijken. 'Go Fayan,' zegt Dario iets harder dan de rest van ons gesprek. De naam weet hij van mij. Ik knik instemmend. 'Echt wel.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Hmm, nu toch wel jammer dat Fayan niet meer kan mutileren (cat)]

    Chiara Cinxi
    Langzaam ging ze op de vensterbank zitten die niet ver van haar vandaan was, en legde Zahira behoedzaam op haar schoot. Met één hand veegde ze de tranen weg, een tweede, even onstabiele zucht ontsnapte aan haar. Ze moest ermee stoppen.
    Opeens herinnerde ze zich de man, en keek vanonder haar lange, donkere wimpers naar hem. Wat moest hij hier nog in hemelsnaam?
    Hoe langer ze naar hem keek, hoe meer ze Daiyh erin herkende. Maar de man stond deels van haar afgekeerd, en de duisternis van de schaduw waar hij in stond hielp ook niet echt.


    -

    Saph
    Stomverbaasd keek ik naar Fayan. Hij zag er kwaad uit. Heel, heel erg kwaad.
    'U heeft helemaal gelijk, zoiets zou niet in een ziekenzaal besproken meoten worden,' antwoord mijn vader in de ongelovelijk nep beleefde toon. Vervolgens grijpt hij mijn arm en rukt me van mijn stoel af.
    'We zullendeze conversatie elders voortzetten.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    'Die gast is knettergek,' zeg ik hardop.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    "Ik dacht dat niet dat er echt een conversatie bezig was." ging ik ertegenin. Ik had zin om die hand die Saph zo hard vastpakte te breken.
    Blijf met je poten van mijn verloofde af, klootzak! Ja, mijn verloofde ja. Je zoon gaat met mij trouwen en je kunt er toch niets aan doen.
    Fuck. Ik hield niet van inhouden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Darcio
    Ik hoorde elk klein geluidje dat ze maakte, elke zucht en elke trilelrige ademhaling. Verdomme waarom ben ik hier nog? Ik sta wat rechter en neem een stap vooruit. Ik meot hier gewoon weg, mijn taken uitvoeren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik werd meegetrokken, Fayan verdween uit mijn zichtsveld.
    'Brutale Capitool jongeren,' bromt hij, zijn hand knijpt mijn arm half fijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Eén van haar benen tilde ze op nadat Zahira weer wakker was geworden. Die wist ook niet wat ze wilde. Toen ze haar ogen openden, keek ze toevallig recht in de lamp die boven haar hing. Meteen begon ze te huilen, en met een zachte zucht tilde ze het meisje op en liet die tegen haar borst leunen, waarna ze stil werd.
    'Net zo snel geïrriteerd als je vader,' mompelde ze, zowel vertederend als zelf lichtelijk geërgerd.


    -

    Nalyua
    "Natúurlijk kwam het goed," zei ze, alsof het de normaalste zaak van de wereld was dat alle ruzies altijd bijgelegd werden. In haar beschermde, kleine wereldje was dat eigenlijk ook zo, want verder waren er geen meisjes van die leeftijd in de Laag om mee om te gaan. "Alles komt toch altijd goed, niet?"

    Felan
    Ergens had hij zo'n idee dat ze het hem nog steeds niet compleet vergeven had, en dat hij eigenlijk van de situatie aan het profiteren was zonder dat zij dat eigenlijk wilde, maar dit voelde te goed om haar zomaar los te laten. Maar nog steeds had hij geen flauw idee of hij werkelijk van haar hield. "Houden van", dat betekende toch dat je knikkende knieën en een kloppend hart en alles kreeg? Tenminste, dat hoorde hij uit de nogal geromantiseerde verhalen over de liefde van zijn zusje - de drie vriendinnetjes die hij als tiener in District 12 had gehad laten we nu maar even niet aan het woord. Maar van zulke dingen had hij nog eigenlijk nooit iets gemerkt.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Darcio
    Net zo snel geïrriteerd als je vader
    was ze voor nog zo'n persoon gevallen? een gevoelloos, snauwerig, ruw persoon? Nee, wacht, niet gevoelloos. Niet echt, niet compleet.
    Ik kwam niet derder dan de ene stap, alles in me schreeuwde om tegen haar te praten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.