• Omdat ik zwaar geshockeerd was dat dit topic nog niet was geopend, open ik het. Of ik ben blind, dat kan ook.

    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightclock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 19:10 ]


    Felix

    Eurydice schreef:
    (...)Vorig jaar had iemand 50K in iets van vijftien uur. Ze ging voor de 500K.

    Dat zijn ongeveer 3333 woorden per uur. >.<


    comfort in c h a o s

    Bronte schreef:
    (...)
    Alle begin is moeilijk! Maare misschien is het tijd voor een ander idee? EN anders kan ik Write and Die zeker aanraden! Het helpt echt.


    Er is niets mis met mijn idee denk ik, alleen wel met mij, lol. Het komt wel goed, hoop ik, zodra deze week voorbij is. Dan maak ik wel even een inhaalslag.(wbw)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Austen schreef:
    (...)
    Dat zijn ongeveer 3333 woorden per uur. >.<
    Ik ken iemand die 0,9 K per kwartier schrijft, dus het is mogelijk.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Ik ken iemand die 0,9 K per kwartier schrijft, dus het is mogelijk.


    Dat is echt belachelijk veel. :'D

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 17:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat is echt belachelijk veel. :'D
    Vind ik ook. Ik haal met moeite de helft.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Doet nanowrimo.org bij jullie ook raar? ._.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ja. Bij mij laad het niet?


    comfort in c h a o s

    Eurydice schreef:
    (...)Vind ik ook. Ik haal met moeite de helft.


    Als ik weet wat ik wil schrijven en aan één stuk door kan typen lukt het me wel om 800 woorden te schrijven in een halfuur, maar mijn gewone tempo is denk ik maar ongeveer de helft daarvan. Haha, volgens mij ben ik echt langzaam. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoeveel pagina's hebben jullie nu? En in welk lettertype+ lettergrootte schrijven jullie? Ik heb, atm 18 pagina's en schrijf in Comic Sans MS op 7

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 17:19 ]


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Hoeveel pagina's hebben jullie nu? En in welk lettertype+ lettergrootte schrijven jullie? Ik heb, atm 18 pagina's en schrijf in Comic Sans MS op 7
    Arial 10, pagina 22.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Doet nanowrimo.org bij jullie ook raar? ._.


    Bij mij doet alles het wel gewoon...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bij mij doet alles -als het goed is- het ook gewoon. (:
    En ik schrijf met Adobe garamond pro en dan 10. Ik zit nu op 24 pagina's en 21.175 woorden. (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Bronte schreef:
    Hoeveel pagina's hebben jullie nu? En in welk lettertype+ lettergrootte schrijven jullie? Ik heb, atm 18 pagina's en schrijf in Comic Sans MS op 7


    Zeven is wel heel klein, zelfs voor dat lettertype. Stoor je je niet aan die kleine woorden?

    Ik schrijf met Times New Roman in lettertype tien, omdat ik het beeld steeds 125% heb ingezoomd - dan is de breedte van de pagina fijner en heb ik toch geen enorme letters. Ik heb nu bijna 11 pagina's vol. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    900 woorden in 15 minuten? Ik ga kijken of het me lukt ^.^ Eigenlijk dwing ik mezelf nu zo'n beetje om te schrijven, ik heb geen zin maar wil een voorsprong hebben...

    Bronte: Calibri 11, pagina 24.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oh, nanowrimo.org doet het bij mij spontaan ook weer :Y)


    Carry me away, I hope that you don't break.