• Omdat ik zwaar geshockeerd was dat dit topic nog niet was geopend, open ik het. Of ik ben blind, dat kan ook.

    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightclock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 19:10 ]


    Felix

    Joyable schreef:
    (...)

    Met deel twee beginnen? (': En anders kijken of er nog dingen zijn die je in je verhaal kunt voegen.

    Dat eerste gaat een beetje moeilijk, ze gaan allemaal dood =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Ik heb een probleem, ik begin nu al met de laatste scènes van mijn verhaal af en ben pas bij de 14000 woorden. Wat moet ik doen als ik al bij de 30000 woorden klaar ben? )=

    Voeg nu een gebeurtenis toe die je later weer kan gebruiken, bijv. één van de hoofdpersonen heeft een familielid/kind dat later in het verhaal iets belangrijks gaat doen ;o

    Zit nu zelf op 15000, en laat nu eindelijk eens één van de belangrijkste personen in het verhaal naar voren komen, iemand waarvan men dacht dat ze dood was *O*.
    Ohlol, I love surprise effects.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 10:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Voeg nu een gebeurtenis toe die je later weer kan gebruiken, bijv. één van de hoofdpersonen heeft een familielid/kind dat later in het verhaal iets belangrijks gaat doen ;o

    Zit nu zelf op 15000, en laat nu eindelijk eens één van de belangrijkste personen in het verhaal naar voren komen, iemand waarvan men dacht dat ze dood was *O*.
    Ohlol, I love surprise effects.

    Dat kan ik idd wel doen ja. Of ik voeg nog gewoon een heel stuk toe voordat dat kind vlucht en uiteindelijk dood gaat. vaag, I know.

    Lol, hebben jullie nou echt ninja's erin gestopt? x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Dat kan ik idd wel doen ja. Of ik voeg nog gewoon een heel stuk toe voordat dat kind vlucht en uiteindelijk dood gaat. vaag, I know.

    Lol, hebben jullie nou echt ninja's erin gestopt? x)


    Ik kan er uiteindelijk wel ninja's in stoppen dus dat ga ik doen!
    Beschrijf hun dood tot in de details, beschrijf de gevoelens van anderen erbij, misschien geeft dat wat extra woorden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik kan er uiteindelijk wel ninja's in stoppen dus dat ga ik doen!
    Beschrijf hun dood tot in de details, beschrijf de gevoelens van anderen erbij, misschien geeft dat wat extra woorden.

    Goed idee, thanks! Ik denk dat ik zo rond de 20000 woorden met het verhaal klaar ben en dan kan ik die details nog gaan toevoegen ^.^ Of ik moet er gewoon een saai, langdradig verhaaltje van maken over ninja's op zolder en monsters in het riool ofzo.

    EDIT: Yay, nieuw idee. Mijn meisje en jongen vluchten naar Afrika in een vliegtuig voor de man die hen wilt vermoorden (jaja, heel vaag.), daar is oorlog, de jongen wordt neergeschoten, het meisje overleeft en dood de man die haar nu wilt vermoorden, einde. ^.^

    Laat maar, ik moest het even ergens hebben geschreven voordat ik het vergat =P

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 16:48 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik moet van mezelf nog een bruggetje maken van minstens 200 woorden voordat ik aan een interessanter stuk mag beginnen (waarvan ik geen idee heb hoe het gaat lopen). en ik heb geen flauw idee waar die 200 woorden over moeten gaan (no_chears)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik loop meer dan 3000 woorden achter. Dat word doorschrijven vandaag.


    Ordo ab Chao

    AfterToday schreef:
    Ik loop meer dan 3000 woorden achter. Dat word doorschrijven vandaag.


    Ik nog veel meer. (no_chears)
    9000 ofzo.


    Your make-up is terrible

    Kom op iedereen, jullie kunnen het wel *O*
    Geloof in jezelf en schrijven maar(hoera)
    Edit: Wow, die cheerleader heeft spastische ogen ._.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 17:39 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Ik moet van mezelf nog een bruggetje maken van minstens 200 woorden voordat ik aan een interessanter stuk mag beginnen (waarvan ik geen idee heb hoe het gaat lopen). en ik heb geen flauw idee waar die 200 woorden over moeten gaan (no_chears)

    Keep calm and write 200 words. :Y)


    Felix

    20K *O*


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik zit op de helft! 25K! (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik heb vandaag al 31 woorden geschreven. Jeej. --'


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ben echt blij dat ik ben gestopt, ik zou het gewoon niet redden in deze omstandigheden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Square schreef:
    Ik heb vandaag al 31 woorden geschreven. Jeej. --'
    Geen tijd/geen inspiratie/geen motivatie?


    Carry me away, I hope that you don't break.