• Omdat ik zwaar geshockeerd was dat dit topic nog niet was geopend, open ik het. Of ik ben blind, dat kan ook.

    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightclock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 19:10 ]


    Felix

    Assassin schreef:
    Mijn mail op de telefoon doet het niet, dus mag ik nu lekker alles gaan overtypen wat ik op mijn telefoon geschreven heb.


    Doet hij het helemaal nooit, of kun je gewoon wachten tot hij het wel weer doet? Dan zou ik dat namelijk doen, want het is nogal zonde van je tijd om het te moeten overtypen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Doet hij het helemaal nooit, of kun je gewoon wachten tot hij het wel weer doet? Dan zou ik dat namelijk doen, want het is nogal zonde van je tijd om het te moeten overtypen.


    Hij deed het vorige week wel, alleen mailde ik toen nog van een ander account af, omdat die erop ingesteld stond. Net stond hij ineens op mijn eigen account en doet hij het niet meer. Pruttelefoon.
    Maar nu heb ik het al overgetypt.


    Your make-up is terrible

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Dat ja. Maar ik ga het wel op internet luisteren, want ik ontvang maar twee zenders ofzo. Oh, nu faal ik. Big time.

    Trouwens. Vanwaar deze offtopic opmerking van AfterToday? c:


    Ik was toevallig net zijn naam aan het typen in google afbeeldingen voor een quiz die ik aan het maken was toen ik het op slam FM hoordde dat ze hem gaan interviewen.
    Ik kan het niet met mijn vrienden er over hebben omdat ze niets van 1D vinden of er niet vanaf weten.
    En ik wist niet waar ik het op Q zou droppen dus doe ik het hier ff. En ik hoor net dat het pas rond 9 is -_-


    Ordo ab Chao

    AfterToday schreef:
    (...)

    Ik was toevallig net zijn naam aan het typen in google afbeeldingen voor een quiz die ik aan het maken was toen ik het op slam FM hoordde dat ze hem gaan interviewen.
    Ik kan het niet met mijn vrienden er over hebben omdat ze niets van 1D vinden of er niet vanaf weten.
    En ik wist niet waar ik het op Q zou droppen dus doe ik het hier ff. En ik hoor net dat het pas rond 9 is -_-

    Ja, echt hè. Zit al de hele tijd de radio te luisteren. Ik dacht even dat iedereen op dit topic 1D zou haten. I don't know, dat idee heb ik altijd, behalve bij het 1D fantopic. (x


    Felix

    18K (:
    Nog even naar beneden, dan nog even schrijven, dan slapen en morgen weer verder :)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik weet niet meer hoe ik verder moet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik weet niet meer hoe ik verder moet.
    Ninja's is het antwoord!
    Edit: Let niet op mij. Ik kreeg een ingeving voor mijn verhaal en ben nu veel te vrolijk

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 22:52 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Ninja's is het antwoord!
    Edit: Let niet op mij. Ik kreeg een ingeving voor mijn verhaal en ben nu veel te vrolijk


    Die passen er niet in!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Die passen er niet in!
    Hè shit. Da's vervelend.
    Ehm. Misschien kunnen de peptalks op een andere manier inspiratie geven? Anders kan je nog altijd het forum van NaNo bekijken. Of je slaat gewoon een stukje over tot je wel weer weet waar je verder moet en breidt het later weer aan elkaar. (Of zit je niet vast op een stukje en weet je helemaal niet meer hoe het verhaal verderloopt?)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Hè shit. Da's vervelend.
    Ehm. Misschien kunnen de peptalks op een andere manier inspiratie geven? Anders kan je nog altijd het forum van NaNo bekijken. Of je slaat gewoon een stukje over tot je wel weer weet waar je verder moet en breidt het later weer aan elkaar. (Of zit je niet vast op een stukje en weet je helemaal niet meer hoe het verhaal verderloopt?)


    Ik heb geen vaste verhaallijn, dus ik kan zelf bepalen wat ik wil. Ik weet dus niet meer waar ik heen wel hehe.


    Your make-up is terrible

    Ik zit nu pas over de 6000 woorden. :c


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik zit nu pas over de 6000 woorden. :c

    Wees blij, ik heb nog steeds 0 woorden. Ik heb wel eindelijk een verhaal idee, thank god. Gaat lekker zo. Gelukkig is mijn doel 25.000 woorden ipv 50.000 woorden.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    LostPromises = Emrys


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb een probleem, ik begin nu al met de laatste scènes van mijn verhaal af en ben pas bij de 14000 woorden. Wat moet ik doen als ik al bij de 30000 woorden klaar ben? )=


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Ik heb een probleem, ik begin nu al met de laatste scènes van mijn verhaal af en ben pas bij de 14000 woorden. Wat moet ik doen als ik al bij de 30000 woorden klaar ben? )=


    Met deel twee beginnen? (': En anders kijken of er nog dingen zijn die je in je verhaal kunt voegen.


    And now we're counting down to Phase Zero.