• Omdat ik zwaar geshockeerd was dat dit topic nog niet was geopend, open ik het. Of ik ben blind, dat kan ook.

    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightclock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 19:10 ]


    Felix

    Q Radio leidt me af!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik wil vandaag nog net iets meer dan 100 woorden schrijven, dan schrijf ik namelijk net wat meer dan mijn gemiddelde (;


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Ik wil vandaag nog net iets meer dan 100 woorden schrijven, dan schrijf ik namelijk net wat meer dan mijn gemiddelde (;

    Succes! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Succes! (:
    Thanks. Gelukkig was het niet heel moeilijk, haha.

    Trouwens. Ik kan vijf dagen niets schrijven en dan lig ik nog op schema o_o


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Geen tijd/geen inspiratie/geen motivatie?


    Vooral dat eerste. Morgen heb ik ook nog een lange dag en veel huiswerk, maar donderdag juist een korte dag en alleen leerwerk voor de toetsweek, dus hopelijk kan ik dan een inhaalslag maken. (:


    Hoe schrijven jullie eigenlijk? Eerste of derde persoon, tegenwoordige of verleden tijd?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Vooral dat eerste. Morgen heb ik ook nog een lange dag en veel huiswerk, maar donderdag juist een korte dag en alleen leerwerk voor de toetsweek, dus hopelijk kan ik dan een inhaalslag maken. (:


    Hoe schrijven jullie eigenlijk? Eerste of derde persoon, tegenwoordige of verleden tijd?


    Eerste persoon, verleden tijd. Vind ik altijd het fijnst.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Eerste persoon, verleden tijd. Vind ik altijd het fijnst.

    Ik meestal ook.


    Felix

    Square schreef:
    (...)

    Vooral dat eerste. Morgen heb ik ook nog een lange dag en veel huiswerk, maar donderdag juist een korte dag en alleen leerwerk voor de toetsweek, dus hopelijk kan ik dan een inhaalslag maken. (:


    Hoe schrijven jullie eigenlijk? Eerste of derde persoon, tegenwoordige of verleden tijd?

    Eerste persoon, tegenwoordige tijd (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Eerste persoon, verledentijd :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    ik zit nog steeds op de 10 K for fecks sake


    Ordo ab Chao

    Square schreef:
    (...)

    Vooral dat eerste. Morgen heb ik ook nog een lange dag en veel huiswerk, maar donderdag juist een korte dag en alleen leerwerk voor de toetsweek, dus hopelijk kan ik dan een inhaalslag maken. (:


    Hoe schrijven jullie eigenlijk? Eerste of derde persoon, tegenwoordige of verleden tijd?
    Derde persoon, verleden tijd.
    Ik vind dat je zoooo veel meer kan met de derde persoon. Maar dat is ook een belangrijk deel in mijn verhaal, het aanhoren van de gedachten van haar ouders. Maar dat zijn korte stukjes, en ik ben niet zo'n fan van POV-wisselingen voor ongeveer 300 woorden.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eerste persoon, verleden tijd :]

    Gisteren heb ik maar 667 woorden geschreven, maar ik lig nog wel op schema. Toch ga ik vandaag iets meer schrijven... Als dat lukt haha =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb nog steeds geen woord op papier en lig dus al meer dan een week achter. Maar vanmiddag ga ik een inhaalslag maken!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vind het een heel leuk en knap doel(Y)(Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ben vandaag vroeg uit maar mijn mams is jarig dus eerst even vieren en dan doorschrijven (dit begint op twitter te lijken :P)


    Ordo ab Chao