• Omdat ik zwaar geshockeerd was dat dit topic nog niet was geopend, open ik het. Of ik ben blind, dat kan ook.

    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightclock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 19:10 ]


    Felix

    Square schreef:
    (...)

    Waarom niet alledrie? :'D
    Of een oorlog tussen ninja-olifant-teddy's. ^^

    De ninja's zijn boos op de olifanten, omdat de olifanten de hoofd-Teddy heeft opgegeten en nu zijn de teddy's boos op de olifanten, die weer boos op de ninja's zijn. En dan hebben ze pistolen die als kogels snoepjes hebben (A)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    I want war! I want war! I want war!
    Tijd voor oorlog in mijn verhaal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oppugno schreef:
    (...)
    De ninja's zijn boos op de olifanten, omdat de olifanten de hoofd-Teddy heeft opgegeten en nu zijn de teddy's boos op de olifanten, die weer boos op de ninja's zijn. En dan hebben ze pistolen die als kogels snoepjes hebben (A)


    Maar waarom zijn de ninja's dan boos op de olifanten en andersom? Dat is niet logisch. (joehoe)

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 17:40 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Maar waarom zijn de ninja's dan boos op de olifanten en andersom? Dat is niet logisch. (joehoe)

    De ninja's drinken altijd thee bij de leider van de Teddy's, maar nu de olifanten de Teddy heeft vermoord, hebben ze ruzie. De olifanten zijn boos op de ninja's omdat de ninja's de teddy's verdedigen en niet de olifanten. ^.^

    EDIT: foutje, de olifanten hebben de Teddy opgegeten, niet vermoord.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 17:47 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wat een vaag gesprek hier. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Wat een vaag gesprek hier. :'D

    Haha lol x)

    Hoeveel woorden hebben jullie nu? Ik heb er 18196...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Heeft er eigenlijk al iemand last van Hell Week? Ik niet echt namelijk.. Gister even, maar dat was dezelfde dag alweer over..


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Heeft er eigenlijk al iemand last van Hell Week? Ik niet echt namelijk.. Gister even, maar dat was dezelfde dag alweer over..

    Hell Week? Bedoel je dat je dan heel slecht kan schrijven en alles?
    Ik heb wel het gevoel dat het vorige week beter ging, maar nu lukt het allemaal ook nog wel. Behalve dinsdag, toen had ik maar 667 woorden. Ik lig wel nog steeds op schema.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Tja, jongens, mij gaat het niet meer lukken. Ben de afgelopen week alleen maar druk geweest en van hot naar her gerend, waardoor ik nu een enorme achterstand heb. Gisteren ben ik van profiel veranderd, en dus gaat het er denk ik deze maand niet meer van komen. Waarom moet het nou net de maand november zijn? (no_chears)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Tja, jongens, mij gaat het niet meer lukken. Ben de afgelopen week alleen maar druk geweest en van hot naar her gerend, waardoor ik nu een enorme achterstand heb. Gisteren ben ik van profiel veranderd, en dus gaat het er denk ik deze maand niet meer van komen. Waarom moet het nou net de maand november zijn? (no_chears)


    This exactly. Ik zag al die gigantische woordenaantallen en kijk iedere keer met een pruillip naar mijn woordenteller, haha. Deze maand is gewoon niet de goede maand voor mij. Ik doe het in een andere maand wel in mijn eentje.
    (wbw)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik hoop nog aan de 10k te komen vandaag.


    Your make-up is terrible

    Ik zit op 30K. Nu krijg ik last van de Hell Week. Pijnlijk (':


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Eurydice schreef:
    Heeft er eigenlijk al iemand last van Hell Week? Ik niet echt namelijk.. Gister even, maar dat was dezelfde dag alweer over..

    Nee, nog niet -afkloppen.
    Komt omdat ik het 'spannende' deel van mijn verhaal heb bewaard en gister schreef ik 5000 woorden aan een stuk door. Toen ik klaar was had ik zoiets van: wait wut? Whatthefuck.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb mijn doel even verlaagd tot 25.000 in november omdat het vandaag tot me doorgedrongen is hoeveel ik nog voor school moet doen. *moordneigingen*


    Felix

    Ik heb gigantische last van de Hell week,
    Kan steeds niets op papier krijgen terwijl ik nog een waslijst aan gebeurtenissen klaar heb staan.


    Ordo ab Chao