• Omdat ik zwaar geshockeerd was dat dit topic nog niet was geopend, open ik het. Of ik ben blind, dat kan ook.

    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightclock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 19:10 ]


    Felix

    Nightlock schreef:
    (...)

    Laten trouwen met de verkeerde man en daarna dood laten gaan.(bat)


    Dat was het allereerste waar ik aan dacht. :'D


    Maar je hebt vast wel een voorkeur, of iets waar je betere ideeën voor hebt - kies dat. Of misschien sterven je personages bijna altijd aan het einde van je verhalen, en dan is het juist leuk om dat eens niet te doen. Probeer gewoon iets, desnoods maak je aan beide versies een begin en ga je verder met die die je het meeste aanspreekt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben op de HELFT :'D :'D


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Ik ben op de HELFT :'D :'D


    FEESTJE :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Joyable schreef:
    (...)

    FEESTJE :3
    YEAH :'D
    Ik mag van mezelf nu Criminal Minds kijken <3
    En en ik ben eigenlijk pas acht dagen geschreven (eerste dag moest ik leren) en ik realiseer me nu pas hoe super veel ik eigenlijk geschreven heb :'D


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)YEAH :'D
    Ik mag van mezelf nu Criminal Minds kijken <3
    En en ik ben eigenlijk pas acht dagen geschreven (eerste dag moest ik leren) en ik realiseer me nu pas hoe super veel ik eigenlijk geschreven heb :'D


    Woaaaw, wat goed :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik kan vandaag wéér nauwelijks schrijven, maar ik hoop dat ik het in het weekend kan inhalen (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Joyable schreef:
    (...)

    Woaaaw, wat goed :'D
    Ik las net terug dat jij ook echt super goed bezig bent! :'D
    Als je zo door gaat, heb je het in de helft van de tijd af ;')


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Austen schreef:
    (...)
    Ik heb iets dodelijks nodig. Wel, mogelijk, ik ben er nog niet goed uit :Y)


    Een hersentumor, en niet zomaar een maar een Ponsglioom.
    Komt soms voor bij kinderen, die krijgen medicatie toegediend om de zwelling te remmen maar het is op zo een onbereikbare plek dat het niet mogelijk is om het te verwijderen.
    Wanneer er deze tumor bij je word geconstateerd heb je meestal tussen 6 maanden en twee jaar te leven (ligt er aan in welk stadium)
    Er is geen chemo, geen bestraling dus geen kans van haar uitval. Je krijgt zolang de de zwelling blijft wel beperkingen tot je langzamerhand in het ziekenhuis moet blijven tot je tijd over is.

    Vind meer informatie op google, type gewoon pons glioom in

    Ik weet dit omdat ik vorige maand zat te twijfelen om het verhaal dat ik nu schrijf te maken voor de NaNoWriMo of eentje over iemand met die soort glioom

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 20:51 ]


    Ordo ab Chao

    AfterToday schreef:
    (...)

    Een hersentumor, en niet zomaar een maar een Ponsglioom.
    Komt soms voor bij kinderen, die krijgen medicatie toegediend om de zwelling te remmen maar het is op zo een onbereikbare plek dat het niet mogelijk is om het te verwijderen.
    Wanneer er deze tumor bij je word geconstateerd heb je meestal tussen een 6 maanden en twee jaar te leven (ligt er aan in welk stadium)
    Er is geen chemo, geen bestraling dus geen kans van haar uitval. Je krijgt zolang de de zwelling blijft wel beperkingen tot je langzamerhand in het ziekenhuis moet blijven tot je tijd over is.

    Vind meer informatie op google, type gewoon pons glioom in

    Ik weet dit omdat ik vorige maand zat te twijfelen om het verhaal dat ik nu schrijf te maken voor de NaNoWriMo of eentje over iemand met die soort glioom

    Dat klinkt echt leuk! (: Misschien kan ik die twee ideeën - mijn andere idee, verliefd worden op die jongen die ook een bovenbeenbreuk heeft - samenvoegen en véél drama creëren. Thank you!


    comfort in c h a o s

    Eurydice schreef:
    (...)Ik las net terug dat jij ook echt super goed bezig bent! :'D
    Als je zo door gaat, heb je het in de helft van de tijd af ;')


    Redelijk :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Austen schreef:
    (...)
    Dat klinkt echt leuk! (: Misschien kan ik die twee ideeën - mijn andere idee, verliefd worden op die jongen die ook een bovenbeenbreuk heeft - samenvoegen en véél drama creëren. Thank you!


    alstu


    Ordo ab Chao

    Ik weet gewoon niets meer. D:


    Your make-up is terrible

    Joyable schreef:
    (...)

    Redelijk :3
    Redelijk? Haha, volgens mij ben je het verst van iedereen hier ;')


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Redelijk? Haha, volgens mij ben je het verst van iedereen hier ;')


    Okay okay, best goed dan. (': Maar nu gaat het echt heel langzaam. Ik krijg er niet zoveel meer uit eigenlijk. Bah. xd


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Assassin schreef:
    Ik weet gewoon niets meer. D:
    Ga anders even iets anders doen. Begin van de middag ging schrijven echt super kut bij mij, maar toen ging ik even piano spelen en een tv-programma kijken en nu heb ik vandaag 3,7K geschreven (:


    Carry me away, I hope that you don't break.