• Omdat ik zwaar geshockeerd was dat dit topic nog niet was geopend, open ik het. Of ik ben blind, dat kan ook.

    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightclock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 19:10 ]


    Felix

    Sjenkie schreef:
    Ik heb nog steeds geen woord op papier en lig dus al meer dan een week achter. Maar vanmiddag ga ik een inhaalslag maken!
    Maar je had toch besloten om 25K als doel in te stellen? Dan loop je in feite een week voor^^


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Maar je had toch besloten om 25K als doel in te stellen? Dan loop je in feite een week voor^^

    Ja klopt, maar ik moet 834 woorden per dag schrijven om dat doel te halen. Maar aangezien ik nu al een week achterloop en echt tijd moet vrijmaken om te schrijven, moet ik even een inhaalslag maken. Ik ben nu in ieder geval wel aan mijn verhaal begonnen, dat scheelt (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik zit nu te twijfelen over mijn plot... Laat ik haar dood gaan, of laat ik haar met de verkeerde man trouwen?


    Ordo ab Chao

    AfterToday schreef:
    Ik zit nu te twijfelen over mijn plot... Laat ik haar dood gaan, of laat ik haar met de verkeerde man trouwen?

    Met de verkeerde man trouwen klinkt leuker. Ik weet niet waar je verhaal over gaat verder, dus ik weet ook niet wat beter past :')

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 17:33 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    (...)
    Met de verkeerde man trouwen klinkt leuker. Ik weet niet waar je verhaal over gaat verder, dus ik weet ook niet wat beter past :')


    Het is een liefdesverhaal in het buitenland. Ze is nu nog 22 en heeft nu nog een bloedhekel aan haar true love, ze heeft nu ook de jongen die drie jaar jonger is maar een perfecte lieve italiaan is ontmoet. Het is nog een hele lange tijd onschuldig. Veel doden en emotionele stuff dat moet gebeuren.
    Slechte uitleg maarjah.


    Ordo ab Chao

    AfterToday schreef:
    Ik zit nu te twijfelen over mijn plot... Laat ik haar dood gaan, of laat ik haar met de verkeerde man trouwen?


    Laten trouwen met de verkeerde man en daarna dood laten gaan.(bat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    AfterToday schreef:
    (...)

    Het is een liefdesverhaal in het buitenland. Ze is nu nog 22 en heeft nu nog een bloedhekel aan haar true love, ze heeft nu ook de jongen die drie jaar jonger is maar een perfecte lieve italiaan is ontmoet. Het is nog een hele lange tijd onschuldig. Veel doden en emotionele stuff dat moet gebeuren.
    Slechte uitleg maarjah.

    Hm, dan nog zeg ik dat ze met de verkeerde man moet trouwen :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben aan het twijfelen of ik mijn hoofdpersonage een of andere ernstige ziekte zou laten hebben of dat er de volgende dag op de spoedafdeling een jongen zou belanden op haar kamer die het zelfde voor heeft als zij en dat ze dan samen revalideren en verliefd worden.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 17:57 ]


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Ik ben aan het twijfelen of ik mijn hoofdpersonage een of andere ernstige ziekte zou laten hebben of dat er de volgende dag op de spoedafdeling een jongen zou belanden op haar kamer die het zelfde voor heeft als zij en dat ze dan samen revalideren en verliefd worden.


    Als je nou iets dodelijks nodig had zou ik misschien een idee voor je hebben. Ik kan geen tijdelijke ziektes voor je verzinnen


    Ordo ab Chao

    AfterToday schreef:
    (...)

    Als je nou iets dodelijks nodig had zou ik misschien een idee voor je hebben. Ik kan geen tijdelijke ziektes voor je verzinnen

    Ik heb iets dodelijks nodig. Wel, mogelijk, ik ben er nog niet goed uit :Y)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 18:53 ]


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Ik heb iets dodelijks nodig :Y)

    Een slang heeft haar gebeten toen ze op safari was in de Sahara, en toen bleek het dat die slang dodelijk was. Of ze heeft schimmel op haar botten ofzo, maak er iets onwerkelijks van en dan is het altijd leuk =D

    Ik heb net 1109 woorden getypt in een kwartiertje. Ik word steeds sneller haha. In totaal heb ik nu 17357 woorden.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 18:48 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik doe mee, ik heb net een account gemaakt (:


    Intersectional feminist

    Ik heb bijna 8000 woorden, yeah. En ik ben pas net een uurtje thuis, al bijna 1000 woorden erbij geschreven.


    Your make-up is terrible

    Eerder vandaag was ik vreselijk vastgelopen, maar gelukkig gaat het nu weer een beetje (:
    Ik moet van mezelf elke dag sowieso 2K schrijven en anders had ik dat niet gehaald vandaag en was ik in de stress geschoten ook al was het niet nodig geweest. x)


    Carry me away, I hope that you don't break.