• Omdat ik zwaar geshockeerd was dat dit topic nog niet was geopend, open ik het. Of ik ben blind, dat kan ook.

    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightclock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 19:10 ]


    Felix

    AfterToday schreef:
    Ik heb gigantische last van de Hell week,
    Kan steeds niets op papier krijgen terwijl ik nog een waslijst aan gebeurtenissen klaar heb staan.


    Hier hetzelfde.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik heb er niet zoveel last van, deze week meer geschreven dan vorige.


    Your make-up is terrible

    Whut? Hoe komt het dat er opeens zo veel mensen stoppen of hun doel verlagen? D:



    Zelfs als je denkt dat je het niet gaat halen, is dat nog geen reden om op te geven. Misschien loop je achter, maar dat probleem heb ik ook. Als je nu even doorzet, kun je na november tenminste zeggen dat je het hebt geprobeerd. Ook als je het niet haalt heb je wel (?) woorden geschreven aan één verhaal binnen een maand en heb je in ieder geval een behoorlijk begin voor het verhaal, dat je later kunt afmaken. Je mag het dan wel druk hebben, maar dat geldt voor ons allemaal, en je kunt het nog steeds wel proberen - het is ongelofelijk zonde om in week twee plotseling te stoppen als je al zo ver bent gekomen. Jullie kunnen het allemaal namelijk wel, je moet je gewoon niet laten ontmoedigen. Hup, hup, hup! Schrijven! *O*

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 19:47 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Whut? Hoe komt het dat er opeens zo veel mensen stoppen of hun doel verlagen? D:



    Zelfs als je denkt dat je het niet gaat halen, is dat nog geen reden om op te geven. Misschien loop je achter, maar dat probleem heb ik ook. Als je nu even doorzet, kun je na november tenminste zeggen dat je het hebt geprobeerd. Ook als je het niet haalt heb je wel (?) woorden geschreven aan één verhaal binnen een maand en heb je in ieder geval een behoorlijk begin voor het verhaal, dat je later kunt afmaken. Je mag het dan wel druk hebben, maar dat geldt voor ons allemaal, en je kunt het nog steeds wel proberen - het is ongelofelijk zonde om in week twee plotseling te stoppen als je al zo ver bent gekomen. Jullie kunnen het allemaal namelijk wel, je moet je gewoon niet laten ontmoedigen. Hup, hup, hup! Schrijven! *O*
    Agree. Het is zonde om in de Hell Week te stoppen.
    Voor degene die geen NaNo-mail ontvangen:

    Madness? No. This. Is. NANO! This might be the dreaded Hell Week, that's no excuse to give up. If you're lucky your story cooperates a little and you'll be writing your way through this week as if there's nothing to it. And you don't need to be a veteran to do this: the first year I participated in Nano I didn't even realise there was such a thing as Hell Week until it was over. The years after that it came back for revenge.
    If you're a little less lucky, you could visit write-ins or join word wars to force yourself to write your way through it, with the help of a little peer pressure. You'd be amazed at how well that works. Either way: get yourself enough chocolate or other self-rewards, try to discover what gets you going and just go for it. When next week everything suddenly starts falling in place and cooperating again you're going to look back at this week and you'll laugh.
    "Was that it?"
    That's what you'll be wondering.
    But first, you have to get through it. Get behind your keyboard, take a deep breath, and start writing as if the life of your novel depends on it. Because it really does: if you give up now you'll be giving up at the hardest possible moment and you'll never finish that story. Which would be a pity, because as one of this year's stickers says: Your Story Matters. If, on the other hand, you carry on, you'll get to a point where you're going to immensely enjoy writing your story again.
    In short: go get 'em, tiger!


    Carry me away, I hope that you don't break.

    My main character is going craaaaaazy and I love it.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Haha (: Ik zit een beetje vast, maar ik denk dat ik gewoon een stukje ga overslagen.
    @IedereenDieZijnWordgoalVerlaagt:
    De maand is nu tien dagen bezig, dat heel je nog gemakkelijk in. Come on! You'll reach 50.000


    comfort in c h a o s

    Ik wist niet dat er een naam voor was, maar bij deze: ik heb last van Hell week. En ik kreeg vandaag mijn examenrooster, ik wist niet dat het al zo dicht bij was :c


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Ik wist niet dat er een naam voor was, maar bij deze: ik heb last van Hell week. En ik kreeg vandaag mijn examenrooster, ik wist niet dat het al zo dicht bij was :c
    Ik ben met NaNo begonnen in mijn examenweek.(:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Ik ben met NaNo begonnen in mijn examenweek.(:

    Haha :'D Ach ja, ik denk ook niet dat NaNo er onder zou leiden als ik moet leren, eerder dat mijn leren er onder zou leiden...


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Square schreef:
    Whut? Hoe komt het dat er opeens zo veel mensen stoppen of hun doel verlagen? D:



    Zelfs als je denkt dat je het niet gaat halen, is dat nog geen reden om op te geven. Misschien loop je achter, maar dat probleem heb ik ook. Als je nu even doorzet, kun je na november tenminste zeggen dat je het hebt geprobeerd. Ook als je het niet haalt heb je wel (?) woorden geschreven aan één verhaal binnen een maand en heb je in ieder geval een behoorlijk begin voor het verhaal, dat je later kunt afmaken. Je mag het dan wel druk hebben, maar dat geldt voor ons allemaal, en je kunt het nog steeds wel proberen - het is ongelofelijk zonde om in week twee plotseling te stoppen als je al zo ver bent gekomen. Jullie kunnen het allemaal namelijk wel, je moet je gewoon niet laten ontmoedigen. Hup, hup, hup! Schrijven! *O*


    ... You're right. Mama mia, dan mag ik wel eens gaan schrijven!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Joyable schreef:
    Ik zit op 30K. Nu krijg ik last van de Hell Week. Pijnlijk (':
    Dat komt wel goed (joehoe)
    Je hoeft maar 1K per dag te schrijven om nog op tijd klaar te zijn(wbw)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    iPotter schreef:
    (...)
    Haha :'D Ach ja, ik denk ook niet dat NaNo er onder zou leiden als ik moet leren, eerder dat mijn leren er onder zou leiden...


    Dat probleem heb ik nu ook al. Morgen begint mijn toetsweek, en ik denk dat ik het wel redelijk ken, maar ik heb eigenlijk bijna niet geleerd. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Defensive schreef:
    (...)

    ... You're right. Mama mia, dan mag ik wel eens gaan schrijven!


    Natuurlijk heb ik gelijk. (bloos)

    En goedzo, schrijven jij. Ik wil dat verhaal ooit lezen, en dat gaat niet als het nooit af komt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat probleem heb ik nu ook al. Morgen begint mijn toetsweek, en ik denk dat ik het wel redelijk ken, maar ik heb eigenlijk bijna niet geleerd. :x

    Ja, dat herken ik. Toch nog succes, het zal wel lukken (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Ja, dat herken ik. Toch nog succes, het zal wel lukken (:


    Dankje. (:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan