• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Amycus)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:06 ]


    -

    Ik word gek van dat stomme fuckedup wiskunde >_<
    Het enige wat ik hier zit te doen is grafieken tekenen en tabellen maken, en dat is zo simpel maar duurt zo lang..


    -

    Vedran
    Ik onderbrak haar midden in haar zin, met een dwingende kus, die langzaam uitbreidde tot passionele tongzoen.
    Aan haar zucht van net te horen wist ik dat ze het sowieso al niet van plan was geweest te vertellen en dat stelde me gerust. Ze was jong en als je jong bent maak je sneller fouten, daar wist ik zelf alles van. Maar Leyla niet. Leyla was op alle gebieden veel volwassener dan ik dacht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reina Suela
    Het is nergens leuk, Reina. Niet zonder mij.
    Onwillekeurig sloeg ze haar blik weg, haalde haar schouders op.
    Hij was dood, hoe kon ze zijn stem nog horen? Was ze - nog steeds - zo aan hem overgeleverd? Misschien zou ze wel nooit meer een dag zonder zijn stem kunnen. Bij dat vooruitzicht voelde ze het nog kouder worden.


    -

    Ben blij dat ik geen wiskunde meer heb *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Na een tijdje onderbrak ze de kus langzaam, stopte zonder haar gezicht weg te draaien of echt van hem weg te halen. Haar mondhoeken krulden lichtjes omhoog in een speelde glimlach, haar vingers dwaalden af naar zijn onderbuik.
    'Dus ik hoef je er niet aan te herinneren dat je nu wel enigzins illegaal bezig bent?' vroeg ze met een zachte, sensuele stem. Haar goudbruine ogen pinden zich vast in de zijne.


    -

    *sadface*


    -

    Michael Ren
    'Hey, gaat het wel?' Ze leek wel verdrietig of bang of zoiets. Ik leunde tegen de rots naast haar. 'Is er iets mis Reina?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Vedran
    "Enigszins? Ik denk dat ik nooit meer de gevangenis uit kom als we betrapt worden."
    Nee, ik zou heel, heel, héél erg lang opgesloten worden en nooit meer normaal over straat kunnen. Want wat ik nu deed, was gewoon pedofilie. Totdat ze achttien was, kon ze zo naar de politie stappen.
    "Zal ik maar ophouden dan?" vroeg ik met een scheve grijns en ik liet haar weer zakken, tot ze met beide benen weer op de besneeuwde stond grond.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Als antwoord ging ze rustig verder met het strelen van zijn onderbuik, haar blik gleed weer naar de zijne.
    'Ophouden? Net nu het leuk wordt?' herhaalde ze zijn eerdere woorden, en drukte haar lippen zacht op zijn borstkas, dwaalde een stukje naar boven voor zover ze dat kon. Als ze haar hoofd kantelde, kwamen haar zachte lippen nog net bij de onderkant van zijn kaak, en ook dan al moest ze licht op haar tenen gaan staan.


    -

    Reina Suela
    Haar ogen flitsen in zijn richting, langzaam schudde ze met haar hoofd. Nog altijd achterdochtig gleed haar blik over zijn gezicht. Hij zag er vriendelijk uit.
    Niet zonder mij, niks zonder mij.


    -

    Michael Ren
    Huh, raar meisje. Ze kijkt me aan alsof ik haar op ga eten of zo. Bedachtzaam sla ik met mijn staart, waardoor kleine golven tegen de rotsen staan.
    'Wil je een tour van het eiland?' vraag ik dan maar om haar op te vrolijken.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 22:13 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reina Suela
    Vanonder haar wimpers keek ze weer even naar hem, haar vingernagels krasten over de rots waar ze nog steeds op zat.
    'Dat kan wel,' zei ze na een paar seconden met een zachte stem.


    -

    Vedran
    Ik grinnikte toen ze mijn woorden herhaalde, want ja, ze had gelijk natuurlijk.
    Glimlachend legde ik mijn vingers onder haar kin, boog me voorover en kuste haar opnieuw. Hoe kwam het toch dat me bij haar zo liet gaan?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Michael Ren
    Met een grijns glim ik de rots op, waarna ik weer transformeer.
    'Neem je benen mee,' grap ik, doelend op haar staart. Misschien was ze gewoon een heel knap, verlegen meisje.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leyla Manta
    Dit keer waren de rollen omgedraaid, en was zij degene die er vrijwel meteen een passionele tongzoen van maakte. Haar handen omvatten zijn heupen, ze trok hem dichterbij, legde haar handen weer op zijn borst.
    Ze wilde nog iets vragen, maar die vraag ging verloren in de kus. Het was vast niet belangrijk.

    Reina Suela
    Langzaam trok ze haar staart volledig het water uit, waarna ze opstond. Het voelde vreemd om weer op benen te lopen, aangezien ze de afgelopen tijd vooral gezwommen had: van haar geboorteplek naar dit eiland.
    Ze wachtte tot hij zou lopen, nog te onzeker om hem haar rug toe te keren. Straks deed hij haar wel iets.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 22:21 ]


    -