• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Amycus)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:06 ]


    -

    Zahira Briiori
    Automatisch plaatste ze haar handen op zijn borst, krulden haar vingers om het shirt om hem dichterbij te trekken. Haar lippen weken lichtelijk van elkaar, haar hoofd leek leger te worden bij elke seconde.


    -

    okee, tot zo :'D


    -

    [Wat heb ik gemist ;D]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nja, gemist is een groot woord :'3


    -

    Okay, dan spring ik gewoon ergens in xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik schrijf wel iets ^^

    Silvano Vito
    Het was nog vroeg, maar de schemering viel alweer. Met een zucht plofte hij langs de rand van het bevoren meer neer, de sneeuw die op de steen lag negerend. De kou was hij ondertussen wel gewend.


    -

    Raveny
    Zoals elke dag vloog ik over het eiland. De koude wind waaide hard vandaag, tilde me op en droeg me hoog en ver. Vannacht was er weer verse sneeuw gevallen en het ijs op de meren, vijvers en riviertjes was nog dikker geworden. Eeuwig winter. Ik vond het niet zo erg. De instincten van de zwaluw wilden opnieuw wegvliegen, ver weg, en nooit meer terugkomen. Maar waar kon ik heen? Alcamene was alles wat ik kende, en dus keerde ik met een wijde boog om en vloog terug naar het bos. Ik streek neer op een boomtak, vlak bij het bevroren meer. Er zat een andere jongen, die ik nieuwsgierig bekeek.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 17:11 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Onwillekeurig dacht hij aan de lynx van de dag ervoor. Of eigenlijk het meisje dat het was geweest, die hij maar heel even had gezien. Bedenkelijk liet hij zijn grijze vleugels uitslaan, streek ermee langs de sneeuw en sloeg ze daarna langzaam om hem heen.
    Zwijgend liet hij zijn grijsblauwe ogen op het ijs rusten, zag zijn eigen, vage weerspiegeling zitten.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 17:20 ]


    -

    Raveny
    Ja, ik kende hem wel. Hij was de jongen die ik gisteren was tegengekomen in mijn lynxvorm, Silvano. Aan zijn vleugels te zien was het een Dulcis. Misschien zou ik mezelf zometeen veranderen, maar nu nog niet. Hoewel deze veren niet zo warm waren als de lynxvacht waren de vleugels geweldig, en ik had nog geen zin om ze weer in te ruilen voor benen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Rizardo Elliot
    Zahira trok me tegen haar aan, waarna ik mijn armen om haar heen sloeg. Een warm, elektrisch gevoel was in me losgebarste, net als mijn woede nam eht me over. alleen in plaats van aan te vallen, leek ik precies te weten hoe ik haar moest zoenen, zelfs met mijn gebrek aan ervaring.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Silvano Vito
    Diep in gedachten verzonken liet hij zijn blik over het meer glijden. Na een paar seconden stond hij op, spreidde zijn vleugels en zette een voorzichtige, bedenkelijke stap op het ijs. Hij had het vaker gedaan, maar was elke keer weer even behoedzaam. Het ijs kon verradelijk zijn.

    Zahira Briiori
    Het duurde een tijdje - minuten misschein zelfs - voor ze hem plotseling losliet, haar donkergroene ogen schoten weer op en flitsten naar de zijne. Verward zette ze een stap achteruit, niet wetend hoe ze het had.
    'Sorry,' mompelde ze, en sloeg haar blik neer. Een zeldzaam gebaar.


    -

    Rizardo Elliot
    'Ach, ik kan in elk geval zeggen dat ik ervaring heb nu,' antwoord ik met een nerveuze glimlach. Wat moest ik hier nu weer van denken? Wat was haar bedoeling er mee geweest?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Crap, ik moet eten D:
    Tot zo!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Zahira Briiori
    Het was een meer dan ongemakkelijk moment, en toch borrelde de vraag in haar op. Met haar blik nog steeds op zijn voeten gericht bleef ze zwijgen, bijtend op haar onderlip om de woorden binnen te houden. Ze leek wel gek. Ze was gek, verdomme.


    -

    tot seu :'D


    -