• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:46 ]


    -

    Iris
    Mijn vader was gelukkig aan het werken.Met mijn moeder ging het slecht.Ze had hogen koorts en bleef in bed liggen. Ik zelf had nauwelijks tijd voor me zelf en ik ergerde me eraan.Ik liep met een kop soep naar mijn moeders kamer toe.'Ik heb soep.'Zeg ik.'Wat voorn?'vroeg mijn moeder slap. 'Groenten, alles wat we nog over hadden en hadden bewaard.Met een stuk boord' Antwoorde ik.
    Ik zette de kom met soep en brood naast haar bed.Ik wachtte een half uur tot ze klaar was en nam de spullen mee naar de keuken.Zelf nam ik ook wat soep.Het was toch nog warm in de pan en het zo nog lang warm blijven.Mijn vader heeft gelijk ook wat te eten als hij thuis komt.Ik pakte brood uit de kast en stopte het in mijn tas.Ik kon niet weg door mijn ma, maar daar had ik wel wat op gevonden.Ik deed wat water met een smaakje in een glas en slaap pillen die ze gebruikte als ze gaat slapen in de avond. Ik gebruikte het vaker als ik weg wilde.Mijn moeder wist dat ik het soms deed en was er niet tegen.Ze weet dat ik het druk had.

    Ik kleed me warm aan en ging naar buiten. het was wel even lopen om naar de andere kant van het eiland te gaan.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    *lokt Laura naar het topic*


    -

    Brb. Visite. *buurvrouw, ugh*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    oké :3

    *zoekt ondertussen verder naar een jongensfoto*


    -

    *note to self: niet na één post weg moeten en niet alle RPG's waarin je meedoet vergeten*

    Hullo...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Hello :')


    -

    Hallo :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lughnasadh schreef:
    *note to self: niet na één post weg moeten en niet alle RPG's waarin je meedoet vergeten*

    Hullo...

    You failed girl (cat)


    -

    ...maar dat is de schuld van m'n kutinternetverbinding. thank god dat er morgen een monteur komt. :'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Dat is mooi ^^

    wanna re-meet Silvano? (wbw)


    -

    ja hoor ^^'


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Silvano Vino
    Hij liet zijn grijsblauwe ogen even het sneeuw glijden, schopte tegen een stuk afgebrokkeld ijs dat over het bevroren water verder gleed.
    'Silvano, kom nou!' riep zijn grootvader, waarna hij zich omdraaide. Even schudde hij met zijn hoofd, liet een zucht ontsnappen.
    'Ik ga even wandelen.'


    -

    *lokt Laura en Valeria naar 't topic*


    -

    Miorynn
    Ze stond weer op de oever van het meer. Voorzichtig had ze één voet op het ijs gezet; klaar om terug te deinzen en hard weg te rennen, het bos in, als het ook maar heel zachtjes zou kraken. Het maakte echter geen geluid, dus zette ze behoedzaam nog een stapje vooruit. Een luid gekraak klonk, en met een sprongetje stond ze weer op het harde, dode gras en rende ze in de richting van haar thuisland, de bomen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Silvano Vino
    De sneeuw knerpte onder zijn gewicht, hij sloeg met een bedenkelijke zucht zijn blik op.
    Onwillekeurig moest hij opeens denken aan het meisje dat hij uit had water had gehaald. Zodra hij haar op de grond had gezet, was ze vertrokken. En sindsdien had hij haar ook niet meer gezien.
    Geritsel klonk, vogels schoten weg tussen de bladeren vandaan.


    -