• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:46 ]


    -

    Raveny
    Het kleine vogellijfje schudde van de lach. Het zag er ook zo grappig uit! Met een vrolijke twinkeling in mijn ogen kantelde ik mijn kop en keek hem afwachtend aan. Best een leuk spelletje, eigenlijk. Er zat allemaal sneeuw in zijn haar.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Hij krabbelde overeind, streek de sneeuw uit zijn donkere haar en keek even vanonder zijn donkere wenkbrauwen naar de zwaluw. Wat moest zo'n vogel nou weer hier, beetje mensen pesten?
    'Flauw hoor,' mompelde hij.
    God, hij werd gek. Hij praatte tegen een vogel.


    -

    Raveny
    Een nieuw krasserig lachje verliet de snavel. Nog altijd met pretlichjes in mijn ogen veranderde ik in de lynx. Zo, dan wist hij in elk geval dat het geen vogel was.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Lol, ik ben vanaf nu fan van zwaluwen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    :'D

    Silvano Vino
    Bijna weer ging hij onderuit toen het opeens een lynx werd. Zijn wenkbrauwen schoten meteen omhoog.
    'Raveny,' gromde hij geërgerd, met een flauwe grijns rond zijn lippen.


    -

    Raveny
    Ik ging in de sneeuw zitten en keek hem triomfantelijk aan. Vervolgens draaide ik me om, rende het bos in, naar een ander bundeltje kleding. Ik zou ze aan het eind van de week weer moeten verversen, bedacht ik me. Ik had verschillende setjes al gebruikt. Rustig veranderde ik in mijn mensenvorm, trok de kleren aan en liep terug naar Silvano. 'Er zit iets wits in je haar,' grijnsde ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Mompelend haalde hij de sneeuw uit zijn haar.
    'Ik zal nog eens chocolademelk voor je kopen,' grinnikte hij.


    -

    Raveny
    'Volgende keer betaal ik,' beloofde ik, de grijns nog altijd om mijn gezicht. 'Ik volg je al de hele tijd, had je niet door hé? Beter dan wachten tot er een vis aan die haken vastvriest, geef toe.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    'M'n opa is gek,' mompelde hij, en duwde met zijn voet tegen een klont sneeuw die voor hem had gelegen.
    Bedenkelijk keek hij naar haar op. Haar huid was als de sneeuw, zo helder en licht.


    -

    Raveny
    Ik schoot in de lach. 'Oh ja? Ik kende een bejaarde lynx die dacht dat hij een raaf was. Hij rende van een klif en viel te pletter. DIE is gek, je opa is gewoon oud.' Opnieuw lachte ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Hij grinnikte even. 'Oud-gek dan.'
    Onwillekeurig wierp hij een blik over zijn schouder, waar de drie mannen nog steeds geheel overtuigd rond het wak stonden.


    -

    Raveny
    'Misschien moeten we je opa gaan vertellen dat er hier geen vissen zitten,' stelde ik voor. 'De enige keren dat ik vis eet is als ik ze zelf uit zee ga halen - en dat is een pokke-eind vliegen.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Hij haalde zijn schouders even op. 'Ik heb het hem al honderd keer gezegd, hij luistert niet.'


    -

    Raveny
    'Eigenlijk zou ik een paar vissen in dat meer moeten gooien, kijken wat -ie doet,' bedacht ik me. Ik zag het al helemaal voor me, de oude mannen dansend van vreugde. Letterlijk. God, ik had echt een veel te grote fantasie.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    'Die vissen meteen dood..'
    Bedenkelijk keek hij weer naar haar op, liet zijn grijsblauwe ogen over haar gezicht glijden. Opeens herinnerde hij zich iets. 'Jij zou betalen, toch?'


    -