• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:46 ]


    -

    ik ga even expeditie robinson kijken met m'n moeder x


    -

    Raveny
    Ik grinnikte en knikte. 'Moeten we wel even langs mijn huis, ik bewaar geen geld op random plekken in het bos. Wel kleren, maar geld word snel gejat... Maar het is dichtbij, hoor.' Zonder op antwoord te wachten begon ik te lopen en neuriede zachtjes een liedje tegen mezelf. Heel even twijfelde ik - zou hij niet gewoon de andere kant op lopen? - maar ik verbood mezelf om om te kijken.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Begint dat al? Shit, dat kijk ik altijd met mn vader xD


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    I'm back (cat)


    -

    Lizz and Laura negeren me (no_chears)


    -

    Dan maar een lonely Silvano-post.

    Silvano Vino
    Een paar tellen wachtte hij onwillekeurig, liet zijn grijsblauwe ogen haar volgden.
    Bedenkelijk wreef hij met zijn vingers over zijn kaaklijn. Ach, waarom niet? Rustig slenterde hij achter haar aan, om vervolgens naast haar te gaan lopen.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 21:06 ]


    -

    Lonely, I'm so lonely. I have nobody, all on my own (cat)


    -

    Leyla Manta
    Haar hand rustte op zijn borst, ze liet hem meedeinen met zijn wat gekalmeerde ademhaling, omhoog dwalen en over zijn kaaklijn strelen.
    Een onwillekeurige glimlach verscheen toen ze zijn lippen op haar wang voelde, ze drukte een kus op zijn hals en verborg haar gezicht in de ruimte tussen zijn kaak en schouder.
    Een meer dan tevreden, bevredigde zucht ontsnapte haar, ze tilde een van haar benen op en krulde die rond de zijne.
    'Ik zei toch dat de pijn weg zou gaan,' mompelde ze tegen zijn borst aan, en tilde daarna hoofd hoofd wat op. Rond haar lippen sierde een uitgeput, maar ondeugend glimlachje.
    Ze hoopte er echter wel op dat hij niet dacht dat dit alles was. Haar vingers streelden over zijn buik. Nee, dit was nog lang niet alles.

    I quote myself because I'm bored :'D

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 21:10 ]


    -

    [Sorreh, maar ik ga slapen x]
    Nadeel van met een 12jarige RPG'en hea... Morgen gewoon hier verder?
    Nja, ciao & slaap lekker als jij straks naar bed gaat ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    *sigh*


    -

    Iemand nog hier?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jip? You here?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Wat heb ik hier een hele week niet geschrijevn D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lol, ik ben nu met een meisje uit mijn klas over de Hongerspelen RPG aan het praten, but zij snapt niet waar ik het over heb & ik vertel het ook niet, ghehe. Gaat ze Saph en Fayan googelen, krijgt ze of course een van de posts waar ze zoenen... x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Lololol :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor