• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:46 ]


    -

    Leyla Manta
    De eerste stoot diep in haar, zorgde voor een korte flits van pijn, maar die werd vrijwel meteen verdreven door dat heerlijke gevoel. Ze merkte hoe zijn ogen op de hare brandden, waardoor ze haar goudbruine kijkers opende.
    'Vedran,' kreunde ze zijn naam zacht, duwde haar onderlichaam tegen de zijne op de juiste momenten, vond sneller het ritme dan ze had gedacht.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 23:36 ]


    -

    Vedran
    Een aangename rilling ging weer door mijn lijf toen ze mijn naam kreunde op een heel sexy manier.
    Mijn ogen vielen weer dicht, mijn handen waren diep in het matras gedrukt en het gevoel werd steeds beter, steeds zaliger.
    Mijn mond vond zich automatisch weer een weg naar haar borsten en tepels, waarvan ik al snel ieder plekje verwende.
    Haar heupen hadden zich perfect aan mijn voor mijn doen nu nog rustige tempo en dat maakte het alleen maar beter, liet me alleen maar harder kreunen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    mn moeder kwam terug van toneelgedoe,
    moest natuurlijk weer even praten over niks :3

    *gaat typen*


    -

    Leyla Manta
    Het leek alsof dat het enige was wat ze doorhad: hun twee. Als iemand op dat moment een lamp stond te vervangen in de kamer had ze het waarschijnlijk niet eens gemerkt.
    Haar vingers streken over de zijkant van zijn gezicht, waarna die opeens afdwaalde naar haar borsten. Genietend klauwden haar vingers in de hoes om het matras, waarna ze haar armen weer om hem heen sloeg.
    God, hoe lang zou ze het nog volhouden voor ze bijna gillend klaar kwam?


    -

    Vedran
    Kon ik haar nog gekker krijgen? Vast wel.
    Mijn hand daalde af naar onderen, mijn vingers hielden zich nu bezig met haar meest gevoelige plekje, terwijl mijn tempo nog altijd hoger werd, ik meer aan het hijgen was dan versneld ademhaling en mijn hart tegen mijn borstkas bonkte.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Zijn vingers lieten een warm spoor na, maar toen ze tussen haar benen verdwenen kon ze niet anders dan een onbewust gilletje slaken. Haar goudbruine ogen zochten de zijne, ze duwde haar onderlichaam tegen de zijne aan, tegen zijn hand.
    Haar eigen handen lagen inmiddels weer op zijn rug, genietend van de rollende, pompende spieren die vlak onder de huid lagen.


    -

    Vedran
    Ik duwde mezelf, omhoog op mijn ene arm, zodat ik harder kon stoten en de kreunen volgden elkaar nu non-stop op.
    Met mijn vingers nog altijd druk bezig waren mijn ogen op de hare vastgepind. Had ze enig idee hoe geweldig ze was? Hoe anders, hoe intens?
    In ieder geval zou mijn orgasme niet lang meer op zich laten wachten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Lustig beet ze op haar onderlip, haar benen krulden zich strakker rond de zijne.
    'Vedran.' Haar stem was nog zacht, slechts een kleine kreun er doorheen. Het duurde echter niet lang of hij bracht haar gemakkelijk tot een hoogepunt, waardoor haar lichaam zich tegen de zijne opdrukte, haar ogen zich in die van hem boorden.
    Voor de derde keer kreunde ze zijn naam, harder, intiemer.


    -

    Vedran
    Ik voelde haar klaarkomen, de spieren rondom mijn erectie trokken samen en dat was net genoeg om mij ook tot mijn hoogtepunt te brengen.
    Een harde, lange kreun ontsnapte uit mijn keel, mijn armen trilden en de geweldige explosie knalde door mijn onderlijf.
    "Oh, Leyla!" Mijn stem was luid, kreunend. Het was lang geleden dat ik zo'n orgasme had gehad.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar ademhaling was snel, onrustig. Vedran trilde, ze pakte zijn handen en trok hem tegen zich aan, liet zijn lichaam op de hare rusten ookal was hij enorm vergeleken met haar.
    Langzaam streken haar lippen over zijn hals, een nog nagenietende, zachte kreun klonk.


    -

    Vedran
    Zodra ik weer een beetje op adem was gekomen, rolde ik van haar af, plofte naast haar neer en trok haar in mijn armen.
    Ik drukte een zachte kus op haar wang, streelde met mijn vingers haar haren naar achteren.
    Dit was ook de eerste keer, dat ik zo deed na de seks. Meestal was het opstaan en wegwezen. Vluchten.
    Maar nu was dat niet nodig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Weltrusten, tot morgen <3 *O*

    Leyla Manta
    Haar hand rustte op zijn borst, ze liet hem meedeinen met zijn wat gekalmeerde ademhaling, omhoog dwalen en over zijn kaaklijn strelen.
    Een onwillekeurige glimlach verscheen toen ze zijn lippen op haar wang voelde, ze drukte een kus op zijn hals en verborg haar gezicht in de ruimte tussen zijn kaak en schouder.
    Een meer dan tevreden, bevredigde zucht ontsnapte haar, ze tilde een van haar benen op en krulde die rond de zijne.
    'Ik zei toch dat de pijn weg zou gaan,' mompelde ze tegen zijn borst aan, en tilde daarna hoofd hoofd wat op. Rond haar lippen sierde een uitgeput, maar ondeugend glimlachje.
    Ze hoopte er echter wel op dat hij niet dacht dat dit alles was. Haar vingers streelden over zijn buik. Nee, dit was nog lang niet alles.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 7:55 ]


    -

    *echo*


    -

    I'm back! *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lauraa *O*

    Ik had Lizz net een GB-bericht gestuurd of ze ook weer eens komt, maar ik word genegeerd (cat)


    -